Annons:
Etikettspiritualism
Läst 1074 ggr
ellen1960
2012-03-10 19:34

Min far ;)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

For en tid tilbake skrev jeg at jeg ikke hadde hatt noen opplevelser med min far etter at han kom til den andre siden. Det er snart 4 år siden han forlot legemet, men han hadde alzheimer de siste årene så han trenger en stund healing…

På onsdag var det en dame fra england som hadde en demonstrasjon av psycic art i vår sirkel. Hun fikk et budskap og tegnet en mann mens hun kom med et budskap fra han. Mannen sa navnet sitt osv. Dette stemte med faren til en i gruppen og også budskapet var forståelig for henne. Men portrettet stemte ikke med mannen.

Men mediumet tegnet sa hun at hun egentlig fikk lyst til å tegne en veldig vakker ung mann men han var jo ikke ung når han døde osv. Jeg så nesten direkte at tegningen var av min far.

Etterpå spurte jeg om det muligens var slik at tegningen var av en sjel/ånd mens budskapet en annen, men nei det kunne ikke være slik….

Fredagen hadde jeg en privat sitting med damen, og her kom min far igjennom. Hun tegnet han i en eldre utgave og alt hun sa om han stemte. Så sa min far gjennom henne "jeg har nettiopp besøkt deg i en gruppedemonstrasjon" hm vel sa jeg, det var på onsdag men du trodde jjo ikke det kunne være slik at du tegnet en annen……hun fikk helt frysninger og vi forsto at jo sannelig, og jeg ble så glad for da viste min far at jeg hadde hatt rett. Slik så min far ut som ung…og han har (ihvertfall slik jeg ser det et bra utseende)

Annons:
Jane-Lyzell
2012-03-10 19:57
#1

Härlig berättelse - tack Glad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: