Annons:
Etikettövriga-mediala-områden
Läst 3755 ggr
[MargaretaA]
2012-03-07 19:35

2012

Under de senaste åren så har vi fått se många som vittnat om "känningar" inför året 2012…

NU är vi DÄR - 2012 är HÄR.. hur går det och hur känns det? Vars tog alla med känningar vägen?

Finns det anledning att se fram emot 2013 eller är det dags att skriva testamente?

Maggan undrande…

Annons:
Hellas
2012-03-07 20:39
#1

Enligt min personliga uppfattning så är det Trams Tyst!

Orkar helt enkelt inte med domedagsprofeter och blir förbannad på folk som antingen krämmer upp människor eller tjänar pengar på en massa skulla kurser som ska göra dem mer upplysta i denna tid av energhöjning.

By the way…. INGEN har hitintills kunnat förklara vad energihöjningen är för någonting Förvånad!

Jag ställde frågan härinne vid ett annat tillfälle men fick bara en massa suspekta svar som står på nätet.

Men rent krasst, visst kan jorden gå under detta år…eller nästa eller nästa vem vet?

Men framtill dess, låt oss få leva, älska och vara de jordmänniskor vi är Kyss

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

[MargaretaA]
2012-03-07 21:01
#2

#1

Skrattande

Ians
2012-03-07 21:07
#3

…..enl bibeln kommer slutet som en tjuv om natten….inte ens änglarna i himmelen vet när..

Dessa domedags profetsior skapar bara ångest hos dem som redan mår dåligt!

Min filosofi är … vi lär upptäcka när det är dags! Tills dess lev väl och gör Gott!

Jane-Lyzell
2012-03-07 21:10
#4

Hmmm såg ett vetenskapsprogram på tv om universum som expanderar fortare och fortare - och vetenskapsmännen fattar inget!

Men vist sker det saker och  vist ruskar moder jord på sig - och andra meoeriter i samma bana som jorden - - men om det sker just 2012 eller senare - vem vet!?

Men det är endå dags att bry sig om!!!!!!!!!!!Kyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[MargaretaA]
2012-03-07 21:23
#5

#3

Jag tänkte närmast inte på dem som rädes 2012 utan dem som sett fram emot det… dem som har räknat ner sedan typ 2008 och förväntat sig att paradiset ska uppstå då/nu….

jag undrar bara vart de tog vägen? Det skrevs mycket mer om 2012 före än vad det görs nu när året är inne… Obestämd

Jane-Lyzell
2012-03-07 22:07
#6

5 de väntar nog på 21 dec 2012 - det är deras D - datumRynkar på näsan

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
[MargaretaA]
2012-03-07 22:22
#7

#6

Min poäng är att jag inte ser så många vänta på det längre… nu när 2012 är här så känns det som "yesterdays news" Obestämd

Tuva-C
2012-03-07 23:41
#8

Usch, jag tycker inte alls om alla dom här domedagsteorierna. Jag är väldigt lättpåverkad av saker som händer med jorden (naturkatastrofen, krig, osv) och har jättesvårt att titta på nyheterna när det handlar om just sånt. Och även om jag innerst inne "vet" att jorden inte kommer att gå under varenda gång någon gubba slänger ur sig sig det så måste jag ändå säga att jag får ångest och mår dåligt. Skulle tex aldrig kunna titta på den där filmen som heter just "2012".

Jane-Lyzell
2012-03-08 00:08
#9

7 Vänta du bara - det kommerRynkar på näsan

8 förstår digOskyldig

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[MargaretaA]
2012-03-08 22:15
#10

#9

ja fast egentligen så var det ju inte jordens undergång som förutspåddes utan någon form av "andlig upphöjning"… "acention" eller vad de kallade det för.

Det var väl bara kreti och pleti som skulle gå under och inte "upplysta" själar. har sett åtskilliga inlägg från folk på olika sajter som sett 2012 som året för "milk and honey" för de "rättroende"….

Undrar fortfarande vart de tog vägen - nu när 2012 är här?

blombuketten
2012-03-08 22:31
#11

#10. Var inte många av dem inne på IiF som ansåg att bara vissa skulle bli kvar?

[MargaretaA]
2012-03-08 22:35
#12

#11

möjligt. Men det var inte där jag såg dem

white lady
2012-03-08 22:50
#13

MagaretaA folk har nog fullt upp med att rensa gammal skit  *_*

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

Annons:
[MargaretaA]
2012-03-08 23:04
#14

#13

ja det kanske är så. Själv är jag glad om jag hinner ta tag i 2012 problemen före 2021. Om jag lever då vill säga - annars får det väl bli i nästa liv Flört

Jane-Lyzell
2012-03-08 23:33
#15

14 du kan inte döFlört

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[MargaretaA]
2012-03-08 23:46
#16

#15

jag vet Flört

Jane-Lyzell
2012-03-09 00:07
#17

16Cool

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Tuva-Lena
2012-03-09 00:08
#18

Apropå meteoriter så är en sån på väg mot jorden och man beräknar att den krockar med oss kring 2020 nånting.. kommer inte ihåg exakta årtalet. Just nu är planerna att försöka spränga den med kärnvapen… har ni hört nåt så vansinnigt? Men det finns en reservplan också, som går ut på att försöka få den att ändra riktning men man vet inte om den kommer att fungera än.. Läste om det här i tidningen för ett par veckor sen.Obestämd Kanske var 2021 man menade ändå då, inte 2012 för det verkar ju skrida framåt i sin vanliga lunk det.. fast vem vet..?

2012 är det ändå nåt speciellt med. Jag skickade efter ett horoskop för ett par veckor sedan och den astrologen pratade också mycket om energihöjningar. Det behöver ju inte betyda i negativ bemärkelse. För mig personligen så kommer jag upp ur en djup svacka som har varat ett antal år nu, så 2012 för mig blir en nytändning som jag upplever det. Om det beror på energihöjningar eller att jag bara tagit mig i kragen låter jag vara osagt.Tyst

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

[Lady-Oona]
2012-03-09 17:13
#19

Trams enligt mej….2012 är ett tänkt årtal, det finns inte på riktigt och förresten så har vår kalender ändrats, det var nån romersk kejsare som sa att från och med nu är det år 0 när jag blivit kejsare och vart tog de andra åren vägen i så fall?

Det är också endast den kristna världen som räknar efter Jesu födelse….andra kulturer med andra gudar och tro har helt annan tideräkning. År 0 som Jesu födelse stämmer inte det heller i så fall eftersom han tydligen är född år 4.

Energihöjning….trams det med..,den enda höjning människan kan räkna med är den som händer när hon ändrar sig själv, sitt tänkande , sitt handlande gentemot sina medmänniskor, Moder jord, och sig själv. Den som är naiv att tro att någon form av utomjordisk energi ska förvandra jorden till en paradis för några få är det mest oandliga man kan tänka sig och det finns förmodligen ingen andlig grupp i Universum som varken tänker eller sorterar ut sådana egoister till att räddas från en "döende planet"

Ja, vart har de tagit vägen? Förmodligen sitter de och funderar ut nya sätt att lura sig själva med att någon annan, något annat ska ta hand om skiten som människan själv har satt igång.

'Om man ska tro på sådant här så bör man också vara påläst om både kvantfysik, filosofi, paraspykologi, biologi och andlig neutral visdom. Detta är väl nödvändigt att att kunna ge en vettig förklaring och förankrade bevis i det som påstås.

Tror verkligen dessa förespråkare på att en liten grupp av miljader människor ska bli upplyfta i någon sorts andlig frälsning? Jag hade hoppats att en sådan grupp skulle i så fall vara mycket mera kärlkesfulla, mycket mera hjälpsamma, inte vara varken sensationshungria, konspirationsrädda, skrämselvisionärer….mm

WAKE UP the party is over!!!! Gör nåt i stället, vet konkret och verkligt istället för att flumma ut….i nonsens tycker jag.

Hellas
2012-03-09 18:26
#20

#19 Tack, jag hade inte kunnas skriva det bättre själv!

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Annons:
[MargaretaA]
2012-03-09 18:55
#21

Lady-Oona #19

jag klickade på Bra inlägg Skrattande

Ians
2012-03-09 19:00
#22

samma här #19

Tuva-Lena
2012-03-09 22:32
#23

Jag tycker för min del att det där var ett mindre lyckat sätt att beskriva hur andra människor kan uppleva tillvaron. Man bör alltid gå tillbaka till intentionen, avsikten. Om avsikterna är goda, vem är då personen som kan fälla kommentarer om vad andra tror? Ingen vet, det betyder att vi alla tror någonting och då bör man inte se ner på vad andra tror, så länge man inte sitter inne med vetskap själv. Obestämd

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Jane-Lyzell
2012-03-09 23:21
#24

Universum epanderar- intresant!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
2012-03-09 23:25
#25

Del 2

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
2012-03-09 23:35
#26

del3

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
2012-03-09 23:37
#27

4

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Jane-Lyzell
2012-03-09 23:38
#28

5

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Neutralis
2012-03-11 02:15
#29

#19

Sådär ja, det var ord och inga visor… Gillas!

Skönt med lite rivjärn mellan varven,Skrattande

[Lady-Oona]
2012-03-12 00:00
#30

Tuva-Lena…menar du det jag skrev? Glad

Kerstina-61
2012-03-12 00:37
#31

#19 Oona, du är helt underbar!!Kyss

Jane, vad betyder epanderar?Skäms

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Jane-Lyzell
2012-03-12 00:39
#32

13 ha ha expanderar- ska det vara - utökar -blir större!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
2012-03-12 00:40
#33

Trist Margareta verkar has left the bulding ifokusRynkar på näsan

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Kerstina-61
2012-03-12 00:51
#34

#32 Skäms Borde jag fattat!
Ska kolla filmerna senare. Måste koncenterar mig mycket då, som du ju vet, min engelskakunskap är dålig Skäms

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Annons:
Tuva-Lena
2012-03-12 01:21
#35

#30 Ja Oona jag menar det du skrev. Även om jag inte tillhör gruppen som ansluter mig till en 2012-katastrof, så tycker jag att man skall respektera det andra tror på - inte nedvärdera det i alla fall. Jag undrar vad dom kristna säger om min tro, som går ut på att naturväsen samagerar med hela universum, liksom med människor, växter och djur. Rena vansinnet skulle jag tro, eller när dom kristna påstår att den yttersta dagen skall komma - men man talar inte om vad den är, eller när, bara att den skall komma, sen om det innebär att man dör eller att hela jorden går under, det lämnar man öppet för fri tolkning.. och så har man ändå ryggen fri. Cool

Det finns många hål i alla trosriktningar och det är just därför det kallas för tro. Det är inte heller meningen att vi skall veta hela sanningen.

Titta däremot på Janes inlägg, Youtube-klippen, där man berättar om hur universum expanderar. Om universum expanderar, vilket det har gjort sedan Big Bang, då innebär det också att det alstrar energi - enorma mängder. Nu säger man att universum expanderar ännu snabbare dessutom. Det betyder att det blir en naturlig "energihöjning" jämfört med tidigare. Så tokig är alltså inte teorin om en förestående energihöjning.. Jämför med en ballong som man blåser luft i. Ju mer luft som finns i den innan den smäller, desto högre energimängd avges, och desto högre BANG! blir det. Ett nytt Big Bang, ett nytt universum, eller ett som ansluter till andra redan existerande universa, ja vem vet..?Obestämd

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Cristine
2012-03-14 12:31
#36

Det enda jag vet är att vi inget vet så jag bara flyter med Que sera sera!

What will be will be!  Kan man manipulera på solen så tror jag att några små meteoriter inte är något problem, problemet är vi själva.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
2012-03-14 15:56
#37

Här ser man hur de arbetar.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Woozy]
2012-03-14 18:35
#38

Intressant det här med universums expansion.

Forskarna harj u trott hela tiden att alla planeter, galaxer mm dras ihop (vet ej motsatsen till expansion i ord), men det har visat sig att allt expanderar. Och det med snabbare och snabbare hastighet hela tiden. Just nu så expanderar universum med en hastighet av 0.36 ggr ljusets hastighet.

Så vad händer den dan det expanderar snabbare än ljusets hastighet?

Då kan ju inte svart materia finnas den dan det händer???

Lynxx
2012-03-14 20:00
#39

Vem bryr sig - huvudsaken rätt låt vann!

---

MAYA-kalendern slutade 28/10 -11. Den var över femtusen år lång.

De e bara vi västerlänningar som har brådska - allt ska hända på en dag. Det tar säkert många hundra år innan vi kan visa på att/om det har hänt ngt påtagligt med vår utveckling som varelse. Så det får vi ta i ngn annan reinkarnation…Flört

Förändringen går så långsamt, ur mänsklig synpunkt - att vi inte märker att det händer, när vi e mitt i det. Med facit i hand kommer vi det (som vanligt).

Mest troligt är, att det ändras från att, som idag vara en teknisk - till att bli en andlig/ökat medvetande-utveckling som tar form i kommande generationer. Glad

Början på ett nytt kapitel i vår utveckling & som e en del i den "katastrofartade" förändring som kommer att ske inom den nära framtiden & som kommer att vara mycket påtaglig - e den ekonomiska kollaps som väntar de närmaste åren. Den har ju redan börjat & eskalerar hela tiden. 2012 kan mycket väl bli det år då denna kollaps sker.

Vad som sedan reser sig ur askan efter det - vet väl bara gudarna. Det kommer dock att vara ngt helt annat än det vi e vana vid! Tyvärr, som alltid, först skall det gamla raseras - innan ngt nytt växer upp ur resterna.

---

Ser man hur illa det ser ut i världen nu - lär det nog behövas fler tusen år till för mänskligheten att utvecklas till en alltigenom god varelse.

Tid som vi inte har! Vi sabbar Jorden i en rasande takt - så det behövs ingen annan katastrof än människan själv för att orsaka harmageddon.

Jorden har funnits i miljarder år - livet har överlevt många svåra katastrofer under den tiden - & kommer så att göra, ett bra tag till!

Människan däremot, får allt ändra sin livsstil enormt - om den skall finnas kvar, annat än som en liten spillra.

/L

Jane-Lyzell
2012-03-14 22:08
#40

39 så sant!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
2012-03-15 00:26
#41

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Cristine
2012-03-15 00:33
#42

Hmm man kanske får flytta upp till Siberia!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Woozy]
2012-03-15 07:45
#43

Om ni tänker er att jorden har funnits i 24 timmar. Då har mänskligheten funnits i en sekund av de 24 timmarna.

Så vad jorden hittar på kan vin inte göra mkt åt.

(menar inte miljöförstöring etc nu).

[Lady-Oona]
2012-03-15 10:04
#44

Tuva-Lena….jag skrev från mitt hjärta MIN åsikt och TRO på vad trådskaparen frågade efter. Jag gav vad jag kände och vad jag tror på, inget annat. Om nu någon vill ta det som ett personligt påhopp på sin tro så ligger det hos den som läser, jag har inte riktad det till nån person eller nån grupp.

Att respektera vad andra tror på är en självklarhet och jag strider för andra att få lov att ha den tro de har ….men för den sakens skulle behöver jag inte hålla med eller tycka likadant, utan då delar jag med mig av min åsikt och det är inte samma sak som att föringra andras tro.

Jag TYCKER att mångas tro i den här frågan är utflippad och inte särskillt väl genomtänkt, jag TYCKER också att det är en form av domedagsprofetior som människan inte behöver just nu när t.ex Miljöfrågan är så stor, ta tag i den i stället för att skapa en framtid för våra barn och barnbarn.

Det handlar inte om ifall jag har fel eller rätt…jag håller mig inte på den nivån i en dialog, det är jag alldeles för politiskt korrekt för, utan det handlar om att även jag uttrycker en åsikt och min tro.

Må gott därute och lek och le ofta!!!

Kyss

Hellas
2012-03-15 19:18
#45

Detta med att det sker naturkatastrofer, jordbävningar, Vulkanutbrott, Klimatförändringar Solstormar mm. är någonting som skett under tusentals år och det är inget signifikant för år 2012. Det jag tycker är förfärligt är att grupper av människor skor sig på att skrämma människor.
Att det endast är de "Utvalda" som kommer gå vidare och att man som "Utvald" är välkommen i just deras gemenskap. Det är inte första gången världen skulle gå under, jag vill minnas att det skulle ha skett redan förra året….Obestämd. Jag är fast förvissad om att människans tid på jorden kommer att avslutas och om det sker i är eller nästa år eller om 1000 år, det vet vi inte. Jag kan redan nu berätta att jag har på känn att det kommer inträffa en hel del naturkatastrofer år 2012.
Dessutom kommer även 2013 kantas av liknande problem och året därpå osv. Faktum är att under mina levnadsår på jorden så har det inte funnits ett enda år som inte bestått av krig, svält och naturkatasrofer. Che sera sera whatever will be……

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Cristine
2012-03-15 19:35
#46

Jag tror att vi får hjälp, det är därför jag visar solen där man ser hur de arbetar på den. Man kunde ju läsa i pressen att på  stora delar av jorden skulle man bli utan ström men inget hände.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Jane-Lyzell
2012-03-15 19:52
#47

45 Håller delvis med - men vist har det ökat och är mer för vart år - så vist blir katastroferna värre o värre för varige år som går och vi människan är medhjälpare till det!

Med att skvla skogar t ex eller nedsmuttsning i våra vatten - Nä det funkar inte hur länge som helst att blunda!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
2012-03-15 19:53
#48

46 Det hände nog mer en vad vi tror - många har haft problem med sina internett, o mobiler - under dessa dagar!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Hellas
2012-03-15 20:19
#49

Jag har  inte hört att vi haft ett ökat inflöde av felanmälningar som har med Internet eller datakommunikation att göra.
Det är varken mer eller mindre mot vad det brukar vara.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Jane-Lyzell
2012-03-15 22:08
#50

49 Kanske kanske inte - jag har tyckt många har klagat- just under dessa dagar - tillällighet eller inte?

Jag tror inte på tillfälligheterFlört

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Denna kommentar har tagits bort.
Jane-Lyzell
2012-03-15 23:36
#52

Knske Herkulessplanet - dukade under för dess påverkan!Rynkar på näsan

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Cristine
2012-03-16 00:08
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#53

Det finns inga utvalda, det vi ska lära oss är att leva i symbios med universum och tänka på att det finns fler därute och all polution från jorden påverkar dem.

Jag trodde inte heller på detta men jag todde heller inte på att det finns änglar och ljusvarelser. Detta ställe finns i Jalisco mexico, i fjorton år har folk vallfärdat dit för att se dem och bli healade Dygnet runt varje dag

är varelserna där.

En kvinna har hållit kontakten med dem i 14 år. Här ber varelsen hennesträcka fram handen för att få kontakt

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
2012-03-16 00:10
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#54

små skepp

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
2012-03-16 00:11
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#55

.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Cristine
2012-03-16 00:13
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#56

Healing.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
2012-03-16 00:14
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#57

healing'

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Jane-Lyzell
2012-03-16 00:14
#58

du får gärna lägga in klippen så man kan se dem- dessa bilder säger inte så mycket Cristin!Glad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Cristine
2012-03-16 00:17
#59

Videon är på spanska Jane men man kan titta ifrån 25 minuter på bilderna.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Jane-Lyzell
2012-03-16 00:20
#60

59 bilder säger inte så mycket - lägg gärna in klippen från youtube direkt - spelar ingen roll de är på spanska!- Är en hejare på att abblaCool

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Cristine
2012-03-16 00:27
#61

Hay con texto en ingles. De la telvision Azteca Mexico

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Jane-Lyzell
2012-03-16 11:43
#62

graciasGlad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Jane-Lyzell
2012-03-16 11:54
#63

intresantt Cristine och om man tittar på detta klipp med - så vem vet vad dessa ljus är - kanske som i deta klipp GUDKyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Bybo
2012-03-16 13:09
#64

Hm….är iaf inte ett dugg orolig :))

Ohiii…i dag snackade jag med sonen vilka låtar jag ville ha på min begravning!!? Kanske betyder nåt? *skojar* Men, asså, vi gjorde det, och jag satte tom en lapp med mina önskemål på insidan av en kökslucka *S

Jane-Lyzell
2012-03-16 13:31
#65

Kyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Bybo
2012-03-16 13:42
#66

#65 Visst är jag väl knasig??

Sa bla, att jag skulle ha en röd kista. Svenska, Holländska och Finländska flaggan.

Samt, en låt som Lukas (sonen) också ville ha på sin *fniss* Soldier side av System of a Down hehhe…

Hm…sen lite förslag. Bla Mozart, Cornelis W, Billie H, samt att sönerna sjunger nåt.

Och, ja, på slutet nån lattjolajbanlåt :)))

Jane-Lyzell
2012-03-16 14:29
#67

66 inte knasig - klok

tycker alla skulle prata lite mer om sin död- vi kommer dit för eller senare - ett bra tråd ämne - jag skapar en nyFlört

fina låtvalKyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Cristine
2012-03-16 14:43
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#68

Ja vad det än är så  finns varelserna där dag och natt och man kan till och med få healing precis på det ställe man önskarGlad!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Jane-Lyzell
2012-03-16 14:58
#69

Häftigt - värt ett besök:-))- borde det vara för forskare medGlad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Cristine
2012-03-16 16:42
#70

Det har varit forskare på området för detta program är väldigt seriöst och sänds över alla Spansktalande länder …350000000.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Jane-Lyzell
2012-03-18 00:12
#71

70 vad säger forskarna då??

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Cristine
2012-03-18 00:23
#72

Det är videos som håller på att spelas in efter vad jag förstått,jag har för mej att de säger äve3n i denna att uppföljare kommer.

Ska bli spännande att se för mdet yhänder så mycket i just mexico med ljusvarelser och Ebanis.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
2012-03-18 00:33
#73

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Jane-Lyzell
2012-03-18 13:40
#74

Hmm inga vetenskapliga tester - endast fenomen - kan vara vad som helst- väderbalonger etc….

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Cristine
2012-03-18 13:43
#75

Man trodde det från början men de har filmats långt ute i rymden av Nasa, ska se vad jag kan hitta!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
2012-03-18 16:40
#76

UFO Evidence - Anomalies In Orbit - 1995 A Flexible Andromeda Machine - Tumbling Bending 400km Orbital Space 'Worm' NASA (film very rare)

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Jane-Lyzell
2012-03-18 16:47
#77

Mycket märklig grej ser ut som en mask eller orm - Obestämd

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Cristine
2012-03-18 21:17
#78

Dessa maskar är minst 100 meter långa och fanns därute när första rymfärjan var där men det fick vi naturligtvis inte veta. När man tittar på de gamla Nasa vidoerna så verkar de vara nyfikna, nu finns de mest i Mexico och Italien…varför vet ingen.De är iaf vänligt sinnade som de som finns omkring oss nu

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Jane-Lyzell
2012-03-18 21:32
#79

78 ser ju helt sjukt ut- faktiskt - som en mask!Förvånad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Cristine
2012-03-18 21:41
#80

Finns många andra former också som de i Italien.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
2012-03-18 22:11
#81

.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
2012-03-18 22:16
#82

Erkännanden! Detta är en sammanställning av bevis avslöjades av amerikanska presidenter, astronauter, militär personal, politiker tillsammans med trovärdiga luftade nyhetsutdrag. Sammanställningen innehåller planerade uppenbarelser om kunskap om livet bortom jorden tillsammans med dagens pågående närvaron av E.Ts. & Medvetenhet om fri energi teknik som är dold för massorna Följande är en ofullständig lista över vad som finns i sammanställningen 1 - Tidigare USA: s president - Dwight D Eisenhowers uttalande om risken för en okontrollerad "Military Industrial Congressional Complex" som är Dwight s analogt sätt avslöja sin kunskap om de hemliga sällskapen och deras okontrollerat och obalanserad makt. 2 - Tidigare amerikanska astronauten Neil Armstrongs uttalande - "Genombrott är tillgängliga för dem som kan ta bort en av sanningens skyddande lager" 3 - Fife Symington guvernör i Arizona - Medger att täcka upp för 1997 massan UFO observation 10 år senare 4 - Steven Greer - Chef för UFO Disclosure Project www.DisclosureProject.com ingår (500 + tidigare militär, flyg, företagens vittnen som vill vittna och ge bevis för att kongress av de påstådda omfattar ups av UFO aktivitet 7 - nyhetsutdrag, Chicago O'Hare Airport, UFO svävar i flygplatsen, tar av vid massiva hastigheter från stående punkt till försvinnande i ett ögonblick bryta igenom och stansning ett hål i molnen 8 - - Man stämning UFO genom att läsa verser från Torah, event registreras av nyhetsbyrån 11 - före detta astronaut Bryan O Leary vittnesbörd om UFO + hemlig fri energi teknik täcka upp, plus fotobevis strukturer på Mars 12 - före detta astronaut Edgar Mitchell medger att ha kunskap om Roswell 1947 utlänningen olycka täcka upp 13 - före detta astronaut Buzz Aldrin ger belägg för en monolit på Phobos en av Mars månar 17 - Tidigare Pennsylvania kongressledamot Henry Maclroy Jr ger vittnesbörd om att informerade och läsa ett dokument som var ges till förre amerikanske presidenten Dwight D Eisenhower, säger dokumentet "första kontakt har gjorts utlänningar är icke-fientlig" 18 - Kina UFO över flygplatsen nyhetsbevakning 20 - UFO över Manhttan 2010/10/13 några dagars mellanrum från UFO över Kina. 21 - UFO över El Paso Texas några dagar efter NYC observation 22 - John Podesta Barack Obamas övergång Team Leader stater på nationell TV - "Dags att ta reda på sanningen om UFO undersökningar" Förslag dokumentära forskare Rekommendationer visa på www.Google.com och www.YOUTUBE.com Baraka - Aska och Snow - Mat Inc (dokumentär) - Earthlings (dokumentär) - Vad i all världen de sprutar (dokumentär) - Vaccin Nation (dokumentär) - Zeitgeist (dokumentär) - Loose Change (dokumentär) forskare och deras arbete som du hittar på Google videor David Wilcock - Graham Hancock - Michael Tsarion - Jordan Maxwell - Michael Tellinger min YouTube kanal http://www.youtube.com / Freedomloveandtruth där du kan se viktig information som jag har samlat och organiserat

http://www.youtube.com/watch?v=7bmuLJMmvsg&feature=related

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Jane-Lyzell
2012-03-19 11:39
#83

Hmmm - jo men ingen forskning!

Jag tror inte de skulle smyga på oss om de kom - varför???

Varför skulle de bry sig vara dumma elaka plantera in saker i mäniskor - verkar helt sjukt tycker jag -

Nä kommer dom så gör dom det öppet- så alla kan se o höra dem - Skrattande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Cristine
2012-03-19 11:59
#84

Nej de smyger sig inte på, de visar sig mer och mer öppet och det finns många skepp som ligger runt jorden, de är vänligt sinnade och vill bara hjälpa, sedan finns det mycket skitsnack på grund av att regeringarna hållt det hemligt och fantasin har fått flödat  neegativt med många skräckfilmer. Spielbergs film ligger närmare sanningen och den spelades in på ett berg i Frankrike där många människor fått direktkontakt och det visste han. De vill rädda oss (från oss själva) och jorden ty mår vi dåligt mår de också dåligt. Vi har 22 gemensamma gener med  de från Andromeda.

Klart att alla inte är snälla och hjälpsamma men de är en minoritet och de tusentals år de varit här har de haft tid att förinta både oss och jorden.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Woozy]
2012-03-19 12:07
#85

I går kväll såg jag ett prgram som heter "UFO Hunters" som går på Histury Channel har jag för mig. Det var ganska intressant. Man fick se massor med fotografier mm.

Sen hade nån fotat ett UFO som de trodde var 450m långt, men det var bara teorier för de visste inte exakt på vilken höjd det fotades på.

450m!

Upp till toppen
Annons: