Annons:
Etiketthealing
Läst 1226 ggr
Jane-Lyzell
3/4/12, 9:22 AM

Healing Hjälp/Söndag!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Healing Hjälp - SÖNDAGEN DEN 4 Mars  KL 19.00-19.15

Här kan du be om healing till dig själv eller någon som är i behov! (kom ihåg att ha personens godkännande) Healing är en gåva som ska vårdas , så behandla dina Gåvor med respekt och vördnad. (etik och moral)
Här får alla som har healing gåvan och dom vill medverka och vara verktyg till behövande av healing - vi sänder distans healing söndagar kl 19.00 -19.15 det jag kräver är att ni har någon form av healing utbildning med er!/eller kunnande!

För att be om healing för någon behövs namn - ort (när du skriver namnet håll personens behov i ditt sinne, på så vis finns intentionen för healandet där i namnet, då detta är ett öppet forum!)

Ge gärna feedback efteråt - gärna dirket efter! och något dygn efter då healingens fulla effekt ses kanske inte fören 1-2 dygn senareFlört

Alla som medverkar - antingen som healer eller vill ha Healing skriver in sig i tråden!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Ians
3/4/12, 10:22 AM
#1

Jag medverkar gärna som healer har reikihealing utbildning steg 1 och steg 2 i mitt bagage!

Jane-Lyzell
3/4/12, 6:45 PM
#2

1 Verkar inte vara någon här inne som behöver healing Ians - men om du är med i min FB så får du gärna hänga på den gruppen därGlad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: