Annons:
Etikettoff-topic
Läst 630 ggr
Jane-Lyzell
3/2/12, 11:38 AM

Fredags - Mys!

Oj vad veckorna går fort - Nu är det fredag igen - det är som sången Fredag hela veckan, eller var det lördagFlört

Här blir det en helg i mediumskap - kursen börjar  i eftermiddag- Jätte skoj - alltid lika lärorikt och spännande att ha en gruppSkrattande

Så full skägg hela helgen - men ska försöka hina med vara här inne med !

Nu blir det fullt upp med förberedelser - Önskar er alla en sköön helgKyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Elpida
3/2/12, 1:58 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

#0 Myspys till dig oxå gums! Men jösses vad du far och flänger och håller i. Tur att det ger dig så mycket kärlek och energi tillbaka!Kyss 

Det är soooool ute, lite vårvindar friska och helt underbart!!! Tänkte försöka hålla ut på jobbet till kl. 15.30 men det blir svårt!!! Tur att jag fick en liten prommis med vovven på lunchen så jag fick lite sol på nästippen. Ikväll blir det fredagsmys x 100, vi har inte hunnit med det ordentligt på ett par veckor känns det med köksbök och allt…

Ha det helt underbart!!!

(Bilden tog jag i mitt land på lunchen, lite taskig skärpa kanske med mobilen..)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Jane-Lyzell
3/2/12, 2:27 PM
#2

1 Nu är jag på gårdenFlört så inte så mycket farande!

Men är det vårlök?  på bilden RedanFörvånad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Lady-Oona]
3/2/12, 3:47 PM
#3

Ha det så mysigt var ni än befinner och med vem…jag förbereder Föreläsning och Gudinnekväll i Kungälv och Gudinnekurs i Skövde….å så kommer de å sk renovera mitt vardagsrum den 14 och alla mina böcker….400 kanske ska ut och…osv osv…så myset blir pratktisk…

Tror det är vintergäck på bilden, men vackra är de….

Ta det fint där ute och livet är en fest!!Tungan ute

[MargaretaA]
3/2/12, 6:33 PM
#4

#0

Tror det var Lördag Flört

Jane-Lyzell
3/3/12, 12:03 AM
#5

4 tack det var det nog jaFlört Nu blir det gonatter efter en hel dag o kväll med härliga Elever!Glad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Elpida
3/5/12, 10:48 AM
#6

#2,3 Det är vintergäck, och i helgen har de lila krokusen börjat blomma och det kommer upp lökar överallt. Ljuvliga vår!!!!Kyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Annons:
Jane-Lyzell
3/5/12, 2:24 PM
#7

6 Ok tack fin blomma:-)) här ligger isen kvar ennu!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: