Annons:
Etikettom-sajten
Läst 1307 ggr
Hellas
2012-02-24 11:35

Välkommen IANS som ny medarbetare!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill välkomna IANS som vår nya Medarbetare på Spiritualism iFokus.

IANS kommer bli en stark förstärkning till vår redan toppenfina moderatorgruppering.

IANS har harbetat länge som Medarbetare och även Vik. Sajtvärd på AB och har ett intresse av både örter och välmående överlag.
Hon håller även på med Healing och har påbörjat sin resa in i vår "mystiska" värld.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Annons:
Magi-cat
2012-02-24 11:43
#1

nämen vilken glad nyhet man fick nu! Ians har jag sett på AB och har det största förtroende för! Det blir jättebra!!

Grattis Ians!Kyss

Lycka till!


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Elpida
2012-02-24 11:54
#2

Ians, du är så välkommen hit!Kyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Ians
2012-02-24 11:55
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Tack Hellas!

Jag hoppas att jag kan tillföra endel till en redan välmatad sajt.

Som Hellas säger så har jag ett intresse av de klassiska Häxkonsterna örter och alternatvia behandlingar…där healing ingår.

Och har äntligen vågat komma ut ur garderoben vad det gäller det "okända"….med ledning av mitt underbara medium….som skall guida o träna mig.

Hon har en gedigen utbildning bla av David Rogers och Marcus Bezerra och har arbetat som medium under lång tid, både här o utomlands. Så jag känner fullt förtroende för henne o hennes kunskaper.

Så det skall nog gå bra Flört

Jag har en stor empati och kärlek för mina med människor. Men kan peka med hela handen om det behövs ….så håll sig i skinnet troll o annat knytt!

Eftersom jag själv är en vänlig själ så förutsätter jag att Alla andra skall behandla varandra så också….

Diskussioner är ensak men man behöver inte bli otrevlig för det…..ibland får man bara nöja sig med att vi ser på saker olika. För att vi ÄR olika!

Och för att vi behöver vara olika….de vi möter skall ju hitta en som passar dem också…eller hur!?

Vi har ju kommit olika långt i våra vandringa och det kan ställa till problem om vi inte är öppna för andra utan bara snurrar runt vår egen axel.

Så för min del tar jag fram mina rosa glasögon när jag läser o försöker att lära mig av det jag känner att jag kan ta till mig….men respekterar det jag inte förstår….Om jag bara får en förklaring Glad

så jobbar o tänker jag ….. och så har jag en stor kram på lager för de flesta jag möter

Kramar i massor till Er…ta för er om ni behöver en!

Nu kör vi igång!

Jane-Lyzell
2012-02-24 11:57
#4

Välkommen Ians - Vilken härlig inlednings inlägg - detta blir kanonSkrattande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ians
2012-02-24 12:01
#5

Stort tack till er som hann emellan medans jag skrev oxå! …samt till Jane som kom efter mitt inlägg! Skrattande

Hellas
2012-02-24 12:06
#6

*Fniss* det var ett bra tips….man får ha rosa fluffiga glasögon när man läser inlägg Tungan ute.

Tack för presentationen!

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Annons:
walkinbeauti
2012-02-24 16:38
#7

Vad trevligt ,Lycka till Ians Cool

Lill-Mari
2012-02-25 12:43
#8

Välkommen Ians,vad trevligtSkrattande

Ians
2012-02-25 14:15
#9

Tack! Walkinbeauti och Lill-Mari!

[Lady-Oona]
2012-02-25 15:49
#10

Hej och välkommen hit….Glad

Ians
2012-02-25 15:52
#11

Tack Oona….läser din "avläsning" av mig som du skickade för ca 1 år sedan…via pm  ofta. Det behövdes kommas ur en mkt mörk garderob innan saker började hända Flört

Kerstina-61
2012-02-26 23:16
#12

Välkommen som medis här, Ians!! Glad

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

[Lady-Oona]
2012-02-26 23:29
#13

#11…va roligt att du kunde ta til dig det jag skrev då. Jag själv minns inte det men så har ju också ett huvud som ett såll…

Kram

Annons:
Upp till toppen
Annons: