Annons:
Etikettmedialitet
Läst 1042 ggr
kyrkeliden
2/21/12, 7:27 PM

Spelar mig ett spratt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

…eller finn det en logisk förklaring till det som hänt mig senaste veckan.

Jag bor i en lägenhet med en drös långöron (kaniner). De bor i burar som är stängda med hjälp av en hasp. Nu senaste veckan har två av burarna öppnat sig då haspen släppt ur sitt fäste. Har bara hänt när jag varit hemma och oftast på kvällen. Försökt hitta en logisk förklaring på detta men så igår kändes det som om det kanske inte gick att hitta en "logisk förklaring" (eller vad man nu väljer att kalla det). Kändes som om någon var här, och min känsla var busig, som om någon ville busa med mig genom att öppna burarna (som ett barn som spelar än ett spratt).

Vad tror ni? Är jag bara knäpp som alltid, hihi ^^

Bld: Kaninen som alltid blir glad när buren öppnas och skyndar sig ut =)

(visste inte i vilken grupp jag skulle lägga detta)

//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

Annons:
Jane-Lyzell
2/21/12, 7:37 PM
#1

Ha ha ha Härligt- Kaniner är förnurliga och riktiga utbrytar kungar!

Sätt upp en videokamera framför burarna och se vad som sker - blir mitt rådFlört

Rent hypotetiskt vist skulle ett andebarn kunna busa till det som du skriver , men……….

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Kerstina-61
2/22/12, 1:53 AM
#2

Söt kanin Glad
Jag hade kaniner en gång i tiden. En vädurshona i en bur och en dvärgkanin (hane) i en annan bur. Han var hopplös på att bryta sig ur sin bur och öppna hennes bur….så kaninungar blev det…många ;-)

Men jag säger nu inte att det behöver vara så i ditt fall. Jane kom med ett bra förslag!  Videokamera!! Flört

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

kyrkeliden
2/22/12, 2:01 AM
#3

Ja videokameran är kanske en idé ;-)

Bor i en etta så har kaninerna i burar i samma rum som jag befinner mig i när jag är hemma. Det som gör mig konfunderad är att burarna har två luckor och ibland behöver inte ens kaninen vara vid den luckan så öppnas den. vet någon gång den öppnades när busen på bilden låg i andra änden av buren och sov. Kan ju också vara så att haspen sitter dåligt o släpper men känns ju nderligt när jag haft burarna i snart 2år och det skett nu senaste veckan :)

//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

Kerstina-61
2/22/12, 2:09 AM
#4

#3  Ja, det blir spännande att höra sedan
vad du fått med på filmen GladTungan ute

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Elpida
2/22/12, 7:44 AM
#5

Jaaa, filma så vi får se. Kan ju bli hur spännande som helst!!!Glad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Hellas
2/22/12, 11:41 AM
#6

Säger som övriga, Videoinspelning är nog modellen för att se vem det är som uför rackartyg.
Det kan ju vara kaninerna själva, jag hade vita utekaniner som smet så att det blev vita tussar på hela gräsmattan *ler*.

Men man vet ju aldrig, visst kan det även vara ett lite andebarn som busar med er Tyst

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Annons:
Upp till toppen
Annons: