Annons:
Etikettoff-topic
Läst 758 ggr
Elpida
2/14/12, 10:59 AM

Alla hjärtans dag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi vill väl alla leva i kärlek varje dag - men jag tycker ändå det är fint att många får en extra chans att visa lite extra uppmuntran till vän, kärleken, familjen osv. Inte behöver det vara dyra presenter inte, tänk att få en fotmassage, den där extra kramen, en lagad middag när man kommer hem, kanske hjälpa den gamla damen med en tung kasse, håll upp dörren för kollegan… you name it! Passa på att ta extra god hand om er själva och omgivningen idag. Sprid lite kärlek!

Kram på er!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Annons:
Jane-Lyzell
2/14/12, 11:21 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Jag är tyvärr anti och säger våga vägra alla hjärtans dag - är vi inte värda kärlek varige dag!Kyss

Dagar som denna gynnar endast dem som känar pengar på våra känslor- affärerna((

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Elpida
2/14/12, 11:51 AM
#2

NIx pix, läs ovan. Vi förtjänar kärlek varje dag. Och jag uppmuntrar inte till köpekraften - utan medmänskligheten! Fotmassage eller ett extra vänligt ord till någon kostar ingentingFlört

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Jane-Lyzell
2/14/12, 11:54 AM
#3

2 ha h ah ha jo men varför just en speciell dag - fins 364 tillFlört

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Elpida
2/14/12, 12:02 PM
#4

Jo, jag håller med dig. Men jag tycker det är så himla fint när jag ser t.ex ungdomarna på makens högstadie där de en dag om året faktiskt vågar ge en ros till någon de varit lite hemligt förtjusta i. Det hade de aldrig gjort i deras vanliga *coola* värld - men idag är det liksom tillåtet.Glad

I min familj talar vi om många gånger om dagen att vi älskar varandraSkrattande.

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Jane-Lyzell
2/14/12, 1:32 PM
#5

Jo men tänk för dem som är lite mobbade - vilken ångestRynkar på näsan

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Elpida
2/14/12, 1:44 PM
#6

Jo, men jag har sett även de tysta mössen få hemliga rosor…

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Annons:
[Lady-Oona]
2/14/12, 3:21 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Jag atycker att det är en fin dag….och inlägget Elpida var jättfint skrivet…jag håller inte köpmännen om ryggen men jag uppmuntrar KÄRLEK…varje dag och varför inte lite extra en särskilld dag…det blir 364 dagar av kärlek och 1 dag med mer socker på toppen…

Elpida
2/14/12, 9:38 PM
#8

#7KyssKyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Hellas
2/15/12, 9:47 PM
#9

Jag tycker om "Alla Hjärtans Dag", och som oona skriver, det blir Kärlek 364 dagar om året och en med extra grädde på toppen!

Kram på er alla så här i efterskott Kyss

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Upp till toppen
Annons: