Annons:
Etikettoff-topic
Läst 775 ggr
Hellas
2/11/12, 9:50 AM

Lördag!

Härliga, latmanslördag dagen då man kan unna sig en stressfri frukost i morgonrocken. Dagen man kan unna sig att pyssla i hemmet….eller låta bli!

Dagen då man kan åka ut på ett fik med sina vänner eller med sin älskade, eller varför inte helt själv. Det kan vara mysigt att bara ta sig en kopp kaffe på ett kafé och titta på folkvimlet eller kanske på lugnet som även infinner sig i stadskärnorna i de mindre städerna.

Kort och gott, ha en bra dag vad det än är ni har tänkt använda den till.

Kram

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Annons:
Elpida
2/11/12, 10:40 AM
#1

God morgon Hellas! Migränkänning, väntar på att tabletterna ska börja verka. Lite röj i garaget väntat annars denna lördag! Kram på er

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Jane-Lyzell
2/11/12, 12:48 PM
#2

God middag - Latmasnlördag låter som sång i mina öron - nää här blir det röja på gården - mycket fixa innan kurs!

Pratade i sömnen så jag jag vaknade flera gånger själv - och idag käns det bra(relativt) efter Orina- hon är med oss andligen och hon känns glad och piggKyss

Elpidia - migrän inte kul - försök göra en själv healing s mediation- brukar hjälpa!- du ska inte stressa!

Ha en fin lördag alla!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Lady-Oona]
2/11/12, 4:38 PM
#3

Må gott alla vackra och underbara människor….DU som läser detta med andra ord…

Glad

[skymningsaga]
2/11/12, 6:59 PM
#4

go kväll. Här har det varit jobb.

men nu är jag ledig söndag och måndag. Och ikväll ska jag lata mig som sjutton.Glad

Vet inte om jag ska kolla melodifestivalen eller inte dock. hmmm

trevlig lördagskväll på er

Upp till toppen
Annons: