Annons:
Etikettoff-topic
Läst 767 ggr
Elpida
2012-02-10 10:22

Freeeedag!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Japp, nu är det fredag - igen!Glad Ännu en arbetsvecka går mot sitt slut, förhoppningsvis roliga, mysiga stunder som väntar till helgen! Själv ska jag röja i mitt garage så vi kan ta emot köksleveransen på måndag!

Två kvällar på raken har jag kommit in i mitt sovrum och upptäckt att min klocka är omställd i tiden! Det är en wake-up klocka och inte helt enkel att ställa om…. Igår kväll när jag låg i soffan kände jag dessutom att jag hade besök. Det "värkte" i kronchakrat och killade i håret, på kinden, på benet.. Försökte känna in men det gick inte med resten av familjen runt och tv:n igång. Obestämd. Någon är det iallafall som busar med mig och pockar på uppmärksamhet. Jag får väl försöka ta mig ett snack ikväll, någon gång SKA det väl gå!Tungan ute

Hoppas nu att ni har fredagsfeeling och har en skön helg att se fram emot!Kyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Annons:
Jane-Lyzell
2012-02-10 13:32
#1

Fredagsfeelingen hållaer sig frånvarande här - sorg båden väns begravning i går och Min hund idag - Gråter

så en återhämtningsfredag för oss!

Önskar er alla en fin helgKyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Kerstina-61
2012-02-10 14:33
#2

Elpida, vad spännande vem det kan vara som vill komma i kontakt med dig Glad Kan du inte be någon vän som är medial att känna in..
Jag själv tycker det är svårare att känna in om det är till mig själv då mina tankar lätt blandas med det jag känner. En utomstående tar inte in det känslomässiga på samma vis…Hoppas du förstår vad jag menar. ObestämdFlörtGladKyss

Jane, det var mycket på kort tid Gråter Hoppas ni kan få en lugn och skön fredag trots allt.Många kramar!Kyss

Jag själv har bara latat mig idag. Får ta itu med städning och att handla senare. Min sambo är borta hela kvällen så jag har tiden disponibel som jag själv vill Tungan uteGlad

Önskar er alla fredagsmys!!Kyss

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Elpida
2012-02-10 15:44
#3

#1 Stor kram och puss!!!Kyss

#2 Jag skulle mer än gärna låta någon känna in… om jag kände någon i min närhet kunde Flört.

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Upp till toppen
Annons: