Annons:
Etiketthealing
Läst 1896 ggr
Allamej
2012-02-09 01:19

OM någon har en

Direktlinje till änglarna och universums storhet, snälla be dom hjälpa mig från min smärta.

Har rosfeber (google om ni vill se) och bensåret är som tredje gradens brännskada och tar upp 2/3 av benet. Jag har inte fått sova en mer än max 4 timmar per dygn sen i december… ibland inget alls.

Smärtan blockerar mig från att be själv.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Annons:
Sess1
2012-02-09 07:02
#1

God morgon.

Hoppas du fått sova något i natt och att det snart lättar.

Ett litet tips: Fråga om hjälp inne på Healing.

Varm kram

Allamej
2012-02-09 08:31
#2

Jag fick sova lite längre men det straffar sig i benet nu… jag har bett på healing flera gånger… känns som om jag bara går dit för att gnälla och tigga.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

[GunillaF]
2012-02-09 08:33
#3

Meeen har du fortfarande lika besvärligt?! Har varken healing eller antibiotika hjälpt något?

Ett förband runt det onda området kan kännas aningen bättre.

#2 Du ska absolut inte känna som att du gnäller eller tigger!Kyss

Allamej
2012-02-09 08:57
#4

Gunilla jag skakar av smärta och det blir inte bättre.. man skulle ju kunna tro det men icket. Jag har förband, såren droppar så det är nödvändigt.

Jag brukade kunna klara detta själv men jag är hjälplös nu… Hade ingen aning om vilken effektiv betonggris smärta är…

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

[GunillaF]
2012-02-09 08:59
#5

#4 Jag lider med dig!

Allamej
2012-02-09 09:33
#6

Tack, jag önskar bara att jag kunnat göra detta själv, utan hjälp…

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Annons:
Jane-Lyzell
2012-02-09 10:40
#7

6 Jag sänder Healing  i kväll/natt - då jag just nu är på väg till begravning- Mitt råd blir också att gå tillbaks till läkarvården och be om mer hjälp - känns som du kan få mer hjälp där!Tungan ute

Ingen ska behöva ha så ont som du beskriver!

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Allamej
2012-02-09 10:44
#8

Jag är hos sköterskan 2 ggr/vecka och äter penicillin…. Samtidigt som jag blir utskälld av sagd sköterska för att jag inte kom i december då allt startade.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

millam
2012-02-09 12:42
#9

Ooohh.. sänder till dig jag med, det jag kan..

Hoppas du har värktabletter också, ibland kan de behövas..och håller med andra innan här, läkarvården borde kunna hjälpa dig mera! Du skrev att du går till sköterskan, kanske borde dom be läkaren titta på dig också när du ändå är där?

Hellas
2012-02-09 20:38
#10

Sänder självklart Healing till dig och ber om lindring för dig.
Jag skickar senare ikväll!

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Jane-Lyzell
2012-02-10 00:16
#11

8 byt sköterska och be om att få ny läkar kontakt!- det är dina rätigheter- sänder i natt!Cool

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Allamej
2012-02-10 03:26
#12

Jag har värktabletter, de enda jag kan äta, alvedon och diklofenak… det är olika sköterskor så gott som varje gång men Anki (hon som skäller) är så besviken att jag inte kom när det började, därför är hon arg.

Läkaren vill ha mig inlagdeller på VC varenda dag så han vill jag inte ha med att göra för läggs jag in måste dom banda och sätta mig i medicinskt koma för att jag inte ska vara hysterisk av skräck för sjukhuset som jag är…lång historia, början finns på viktminskning, "inskrivning på torsdag" heter tråden…

Snälla sköterskorna kommer att komma på hembesök på måndag. dom förstår hur mycket detta tar på mig och vill gärna underlätta det för mig.

Jag fattar inte, det har varit bra, inte alls "jag vill dö" ont ikväll men direkt jag lade mig så satte det igång och bränna som bara den. Så nu sitter jag här, hoppas att elden ska slockna så att jag kan få nån timme iaf.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Jane-Lyzell
2012-02-10 09:16
#13

12 aj då - du verkar ha många bvitar och tampas med- hoppas healingen hjälper lite och att du får den hjälp du behöverKyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Allamej
2012-02-10 09:18
#14

Jag hoppas innerligt att den tar tag i roten till problemet… 4 timmar.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Kerstina-61
2012-02-10 14:38
#15

Usch vad jobbigt du har det, Allamej!
Jag kommer sätta mig och skicka healing ikväll till några vänner och en katt. Skickar då även till dig! Hoppas du kan få hjälp med underliggande problem som i detta fallet, gör det svårt för dig att få den hjälp du kanske behöver. 
Kram Kyss

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Upp till toppen
Annons: