Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1012 ggr
Kenzo
2/8/12, 8:20 PM

Kurre

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej på er

Jag brukar inte vilja ha hjälp med mycket men behöver hjälp med healing till min ena katt Kurre(bilder finns i mitt fotoalbum om ni behöver se honom) som är sjuk vi har varit hos vetrinären 2 ggr och han har fått dropp dom har tagigt blodprover kollat det mesta men hittar inte något fel han har gått ner flera kilo väntar nu på svaren från blodproverna han äter inte och dricker väldigt lite Han hade väldigt röda tonsiller tror jag det heter) rosslig i luftrören det var bättre nu andr gången. Han orkar inget och är jätte slö Kurre blir 3 år i augusti. Hoppas ni kan hjälpa mig jag har försökt själv men vet ju inte om jag kan ordentligt. Kram till er alla Tove

Annons:
Sess1
2/8/12, 8:51 PM
#1

Vad jobbigt att han är sjuk.

Hoppas han snart mår bättre.

Kram

Jane-Lyzell
2/8/12, 9:44 PM
#2

skickar så klart till KurreKyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Kenzo
2/9/12, 5:30 PM
#3

Snälla ni som kan hjälp mig han har förhöjda levervärden kanske inte klarar sig ska in i morgon igen. Nu ska jag ska på ängla meditation och be änglarna om hjälp med ha en  bra dag alla mina goa vänner kram till er.

ellen1960
2/9/12, 6:19 PM
#4

Såtrist,sender healing til Kurre!

Lynxx
2/9/12, 7:41 PM
#5

Fråga inne på Healing i Fokus - GunillaF m.fl. brukar ha bra fjutt i healingen! Skrattande

/L

Hellas
2/9/12, 8:35 PM
#6

Självklart skickar jag Healing till din katt, jag sänder lite senare ikväll Kyss

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Annons:
Kerstina-61
2/10/12, 1:56 PM
#7

Hoppas han mår bätre, din miisses. Såg detta först nu,men jag säter mig och skickar healing till Kurre senare. Kram!

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Kenzo
2/13/12, 5:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Hej alla

Nu har vi varit inne igen med Kurre och han är på väg bli bättre inte 100 än men på väg hoppas jag. Tack tack alla som har skickt healing och tänkt på oss en stor kram till er Tungan ute. Kurre började bli bättre i går då fick han lite tonfisk och bara åt och åt så när jag hade jobbat klart så stannade jag på en affär och köpte katt tonfisk och den älskade han.

Han till och med klöste på stykbrädan sen fick Kenzo en fräsning Kurre fick lite tonfisk när vi åt salladen sen kom Kenzo och då fick han lite med men Kurre gick fram och fräste så han fick backa den skulle Kurre ha hihi det har aldrig hänt Kenzo är den som var först här och det har han visat när Kurre kom för 2 år sen. Nu idag fick han en spruta till och nytt torrfoder som vi ska prova och sen då ett återbesök om en månd.

Kurre fyller 3 år i augusti och Kenzo 7 år i oktober.

Tack igen alla för hjälpen hoppas att ni får en trevlig fortsättning på kvällen kram Tove

Jane-Lyzell
2/13/12, 5:44 PM
#9

Åhh vad glad jag blir- kramKyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

ellen1960
2/13/12, 8:17 PM
#10

Så skjønt å høre!

Jeg elsker katter og de er så tapre når de blir sjuke, så noen ganger går ddet for lang tid før mann forstår, men heldigvis var ikke det tilfelle for Kurre Skrattande

Skal han ha slikt spesielfor for de med lever problemer nå, håper isåfall at han vil spise det

Upp till toppen
Annons: