Annons:
Etikettoff-topic
Läst 991 ggr
Elpida
2/3/12, 11:33 AM

Fredag 3 feb

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så var det fredag igen! Idag har jag verkligen fredagsfeelingGlad. För det första så hittade jag tillbaka till arbetslusten igår, ljuvligt, för det andra ska jag på lite fest ikväll med mina härliga arbetskamrater, för det tredje började jag morgonen med att skicka lite healing - snacka om morgonboost!Skrattande

Jag hoppas ni oxå hittat er fredagsfeeling - annars delar jag gärna med mig!!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Annons:
Hellas
2/3/12, 5:56 PM
#1

ja visst är det helt underbart att få välkomna denna fredag.
Jag känner mig också glad och upprymd, det börjar bli märkbart ljusare på mornarna och kvällarna.
Det är vackert ute och solen letar sig till och med fram till och från.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Kerstina-61
2/4/12, 1:38 AM
#2

Hej tjejer och alla ni andra som förhoppningsvis tittar in Glad

Jag har tillbringat drygt en vecka i söderhamn och pendlat med tåg varje dag till Hudiksvalls sjukhus. Har en sjuk släkting där och jag har bott i henns lägenhet. Hon har inte någon som kan hjälpa hene med prkatiska bestyr eller hälsa på.

Jag har blivit så oerhört fint bemött här uppe! Människrna här är underbara Glad Vart jag än är så möts jag av vänlighet och hjälpsamhet. Sjukhuspersonalen (Kirurgen) är otrolig trots att de har överbeläggningar och personal får jopbba dubbla pass, men ändå alltid trevliga och tar sig tid.

Imorgon (idag är det visst nu ;-) tar jag tåget hem till Mariestad om inget akut inträffar.
Längtar hem till min sambo, barn och barnbarn. 

Önskar er alla en riktigt skön helg!!Kyss

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Upp till toppen
Annons: