Annons:
Etikettmedialitet
Läst 979 ggr
[skymningsaga]
1/24/12, 8:23 PM

En svacka i att se och förnimma

Jag har perioder jag ser mer och förnimmer lättare. Brukar öva genom bilder. Men nu en tid har jag haft svårt med att " se" och förnimma. Vad kan detta bero på? Min guide känns även längre bort än tidigare.

Annons:
Kerstina-61
1/30/12, 2:00 AM
#1

Hej, skymningsaga!

Svårt att säga exakt varför det är så för dig, men tror det är väldigt vanligt för oss alla som jobbar medialt. man kan inte ligga på topp hela tiden så att säga. Man får svackor som kan bero på att man kanske har mycket omkring sig (jobb, bekymmer mm)

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Tuva-C
1/30/12, 11:53 AM
#2

Jag tror att väldigt mycket handlar om stress. Stress gör ju ofta att man andas väldigt ytligt och det sägs ju att andningen är portalen till andevärlden. Så känns det oftast för mig i alla fall när jag känner mig mindre rotad och närvarande.

Jane-Lyzell
1/30/12, 12:10 PM
#3

Hej, skymningsaga!

Jag håller med Kerstina i hennes svar + att denn känslan du beskriver är vanlig att den kommer då man igentligen har blivit ett med sin ledare/guide och skillnaderna är små att känna dem där!(för du vant dig vid deras energi)

I början känner man av dem mera och kraftigare innnan man är intonat bra med dem- kanske är det du kännerGlad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[skymningsaga]
1/30/12, 1:30 PM
#4

oh tack, jo jag var ju i kontakt så intensivt en tid och trodde et skulle utvecklas men istället tonae ner sig .

Tack så mycket för svar och tuva c har nog också rätt i att det kan vara stress. Är väldigt ålig på att märka när jag är stressad.

Tackar hjärtligtGlad

Fjäril
1/31/12, 8:26 PM
#5

Saga.

Den känslan brukar jag förklara med att när vi är inför nya insikter/vår utveckling tar ett steg framåt, så stannar vi upp för en kort stund.

Det kan liknas med ett maskin som ska trimmas, man kan inte ha den igång undertiden.

Sedan kommer man ur det stark igen. Jag hamnar själv i den där känslan titt som tätt. För stunden är det inte roligt, men jag försöker intala mig om att snart så, snart så Kyss

Sajtvärd på Övernaturligt

sven-g
2/1/12, 12:01 AM
#6

Håller helt med Kristina här, vissa perioder kan det kännas svagt men då verkar man vila och kommer igen starkare.
Tror nog att man förnimmer inte mer med tiden men blir skickligare att tyda det som kommer.

Annons:
Hellas
2/1/12, 6:01 PM
#7

Det kan till och med gå flera år med mer eller mindre innaktivitet i medialiteten.
Se bara på Agnes Röklander som fick en rejäl svacka.
Jag minns inte hur många år det var men länge var det.

Ha tillit bara och en portion tålamod

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Jane-Lyzell
2/10/12, 12:43 AM
#8

7 Märks du läser bokenFlört

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Hellas
2/10/12, 3:15 PM
#9

#8 Nja, ajg har tjyvläst i din, min lilla skatt har jag inte börjat med ännu.

Men oh så fint skick det var, den ser helt obläddrad ut, det märks då man ska vika isär sidorna att de inte är "vikta".
Det är även skojigt att det finns en handskriven text som visar att boken var en gåva från en person till en annan.
Jag tror dock inte att det är någon av Familjen Röklander som skrivit texten.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Jane-Lyzell
2/10/12, 3:25 PM
#10

9 aha - kulGlad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: