Annons:
Etikettvägledning
Läst 912 ggr
anna_maria
1/24/12, 9:16 AM

Finns det någon som kan hjälpa mig?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har varit med om något märkligt. För en tid sedan såg jag en man på tåget och våra blickar möttes. vi har setts några gånger för vi kommer på samma tåg varje måndag och kliver av på samma ställe men jag känner inte igen honom. Han gör mig varm i kroppen och jag märker att han tittar på mig. Det känns som han vill ha kontakt med mig men jag vet inte om jag inbillar mig och det känns som jag dras till honom på något vis. Jag har bett mina guider och anhöriga på andra sidan om ett tecken vem han är men jag känner mig så darrig i kroppen och virrig i huvudet så jag ser nog inget tecken. Finns det någon här som kan hjälpa mig?
mvh anna-maria

Annons:
Jane-Lyzell
1/24/12, 12:27 PM
#1

Kallas för synkronisitet - våga ta kontakt - säg Hej så får du se vart det lederFlört

Lycka till!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

MadnessReturns
1/24/12, 3:13 PM
#2

Du kanske helt änktelt bara blivit kär? Glad

Annat altenativ är att det kan vara någon älskare från något annat liv. Som
Jane-Lyzell säger ta kontakt vem vart vad det kan leda Glad

Lev in nuet för det tjänar ändå ingenting till att tänka på framtiden för den har inte skapats och det som har varit har varit.

sven-g
1/24/12, 8:53 PM
#3

Har varit med om att vissa personer känt denna samhörighet med, har sett att även dom gort samma.
Sista gången var i en affär jag var hela tiden medveten vart den andra personen befann sig, det var som vi hade en navelsträng imellan oss.
Vad det mest märkliga är, är att dessa personer har jag inte sett varkän före eller efter, mycket märklig känsla.

Upp till toppen
Annons: