Annons:
Etikettkluringar
Läst 47317 ggr
Jane-Lyzell
1/20/12, 2:44 PM

Testa din potential för mediala gåvor!......

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skrattande en liten kul test- svara så sanningsenligt du bara kan och läs frågorna ordentligt- Lycka till!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Jane-Lyzell
1/20/12, 2:46 PM
#1

Om du svarat ja på minst 80% i varje kategori- kan du ta till dig resultaten nedan!

Frågor 1-14

Om dina Flest Ja svar hamnar här- är du troligen Medial med sk klarseende förmågor- synsk och eller psychic/siarförmågor. Svarade du ja på fråga 13 kan du ha förmågor för andlig konst eller inspirerad skrift!

Frågor 14- 23

Om du fortsatt få mer Ja här har du troligen potential för att vara ett mentalt medium – ok kan utveckla Klart seende, hörande och kännande. Svarade du dessutom ja på frågorna 20-21 har du även healing gåvan som kan utvecklas.

Frågor 23 -33

Om du svarat Ja här kan du även ha potential för utveckling av Trans och /eller fysiskt mediumskap!

Kom ihåg detta är endast en mall för vad du kan ha för potentialer om du svarat ja på de flesta av frågorna – men det är inte en absolut sanning för hur det är så just för dig- och som alla former av medialt och medium gåvor ska det vårdas och utvecklas i egen takt under lång tid- lycka till !

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[NeferNefer]
1/20/12, 3:14 PM
#2

Jag fick 34 av 34 möjliga. Det var nyttigt för mig, för jag har undrat över mina ljud (höga ljud, som en signal eller tjut ungefär) i öronen, samt att jag har hört mitt namn sägas helt oväntat, men inget mer. Varför gör de så? De borde ju säga nåt mer, tycker jag, hahaha! Glad I alla fall, att de sakerna dyker upp som frågor i ditt test säger mig att de har med andra sidan att göra, och då förstår jag att det inte är mig det är fel på.

Angående att någon icke fysisk person kan röra vid en har jag en fråga. Det har hänt mig två gånger, en gång när jag var kanske 14 år, och en till gång för bara några år sen, att jag sitter inomhus, och plötsligt är det en vattendroppe som faller ner på min arm. Jag tittar upp, men inget vatten i taket eller något annat. Första gången tänkte jag att det var en tår, men från vem? Andra gången tänkte jag bara, jaha, en gång till, men eftersom jag aldrig fått klart för mig vad som hände första gången säger det mig inget.

Jane-Lyzell
1/20/12, 3:23 PM
#3

2 Kul du gilla testetGlad

som svar på din första fråga skulle jag vilja säga så här: De vill visa dig att du har potensialer och förmågor som du kan utveckla och de vill så klart du ska sätta dig för utveckling- av just det du har:-)

Därför kommer det med morötter som just detta med att du hör någon säga ditt namn. Eller starka vibbrationer/ljud i öronen - det kan tyda på att du är klart hörande som det så fint heter!

Eller till omed kategori 3 - trans eller fysiskt mediumskap - som bekant tar mååånga år att utveckla! (detta gäller som svar på fråga 2 med)

Våra andevänner är finurliga och tar alla changser för att få oss att förstå våra potensialer - fast valet är ju vårat om vi vill utveckla demFlört

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[NeferNefer]
1/20/12, 3:28 PM
#4

Tack för svaret, Jane! Jo, jag har kommunicerat med andra sidan på lite olika sätt, och du har sannerligen rätt i att de är uppfinningsrika. Det enklaste är att de visar sig för mig på ett ställe som jag ser som innanför pannbenet ungefär, och där visar de också bilder som jag ska tolka. Det är visserligen inte lätt att tolka, men det funkar för det mesta. Men jag måste bara berätta om när min storebror gick över. Ja, först var han ju förvirrad och lekte poltergeist för att få min uppmärksamhet och få hjälp, men under halvåret efter bortgången roade han sig med att kasta saker på min skeptiska man och son! När de högt erkände att han var där och de trodde på honom men inte ville att han skulle kasta mer saker på dem, då slutade han. Min son var lite rädd först så min bror fick tagga ner där, men min man tyckte det var kul. Han ritade av Ghostbustersloggan och satte upp för att ge igen, hahaha! Skrattande

patronsaint
1/20/12, 3:29 PM
#5

fick 30 av 34. Då jag är relativt ny på detta så kom det lite som en överaskning.

NeferNefer brukar vara den känslan du får av beröringen som är det dom vill förmedla. Händer från och till mig att någon lägger en hand på axeln när man sitter i soffan eller att någon stryker mig över kinden när jag ska sova. Känslan jag får är trygghet och ett stort lugn :) Har även hänt engång att någon har sprungigt förbi när jag suttit i soffan och typ snubblat över mitt ben och i sin fart dragit med gardiner och saker på soffbordet.

I want to be like the patronsaint of reality.

[NeferNefer]
1/20/12, 3:32 PM
#6

#5: Ja, ett tag var det mest knuffar jag fick. Det var lite småjobbigt, men eftersom jag inte tyckte det var ett trevligt sätt att försöka få kontakt på så ignorerade jag det. Det finaste är när någon släkting på andra sidan kommer och sveper in mig i en bubbla av kärlek … Mitt problem är att när det gäller mig personligen kan jag inte förstå budskapen, för det är för nära. Jag läser bara in mitt eget önsketänkande. Det är lättare när det är någon annan person, helst en jag inte känner alls. Men allra helst går jag avstängd hela dagarna Skrattande

Annons:
Jane-Lyzell
1/20/12, 3:35 PM
#7

4 innan för pannbenet som du säger  är ju där vårt innre öga sitterSkrattandedet mediala - så inte konstigt alls - frågan är om du då har sett i klara bilder eller förnimelser(tankebilder) ?

Härlig Storebror - rätta tacktet- den dan jag går över- oj vad jag ska spökaFlört

Ja det får ju inte bli för mycket heller - men skönt ni kan ha en bra kontakt!Glad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
1/20/12, 3:36 PM
#8

5 HärligtGlad Kärlek emellan världarnaKyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[NeferNefer]
1/20/12, 3:39 PM
#9

#7: Jag har både sett klara bilder och förnimmelser. Jag har även sett med mina fysiska ögon vid ett fåtal tillfällen, bland annat en person som går i mitt hus. Han visar sig så tydligt att vi misstar honom för en person av kött och blod (ja, även min man ser honom. Första gången trodde han det var en inbrottstjuv!). Men han är inte fast här, han är bara nyfiken på hur vi sköter huset och vill ge goda råd till min man. Nu är han betydligt mer diskret än i början, så jag har inte sett honom på ett tag. Men jag är säker på att han går omkring ibland och tittar till Glad

Ja, det var trevligt att ha storebror hos mig. Vi hade inte så mycket kontakt när han var i livet, men jag har fått höra efteråt att han var mycket stolt över mig, så jag är glad att vi fick mer tid tillsammans när han gått över.

patronsaint
1/20/12, 3:39 PM
#10

#6 kan även säga att hon som rusade förbi var min farmor Flört Den gången satt jag och såg på film med en vän till mig som jobbar mycket med det andliga. Hon sa direkt att det måste vara din farmor eller mormor och jag svarade att nej det kan de ju inte vara för dom lever. Men det visade sig att hon hade gått bort 4 dar innan men jag fick inte veta det förens efteråt.

Hon kommer fortfarande till och från ibland och hälsar på :)

#3 Åh jag viste inte att det där bruset kom ifrån det. Brukar uppleva det på kvällarna när jag är som mest öppen. I vanliga fall ser jag mest bilder eller får ord till mig.

I want to be like the patronsaint of reality.

Denna kommentar har tagits bort.
Jane-Lyzell
1/20/12, 3:44 PM
#12

9 Då har du nog klar seendet där med - siter du för utveckling?

10 Kan ju vara annat med - men ett vanligt förekommande fenomen bland mediala!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
[NeferNefer]
1/20/12, 3:47 PM
#15

#12: Nu förstår jag inte riktigt … menar du om jag går någon utbildning? I så fall är svaret att just nu, nej. Jag har tidigare gått ett par år i cirkel för ett medium, tagit Reiki 1, samt gått i lära hos en shaman ett par år. Jag har också tagit helgkurser för en annan shaman. Det jag satte värde på mest var faktiskt att lära mig stänga av … hahaha! Men som sagt, för tillfället går jag inte någon utbildning. Jag kommer nog att göra det längre fram om jag hittar något som lockar mig.

Denna kommentar har tagits bort.
Jane-Lyzell
1/20/12, 3:50 PM
#17

15. Det tycker jag verkligen du ska - du behöver en cirkel som utvecklar digGlad(jag ser ju utifrån spiritualismen) gillar shamanism med - men vet inte om det utvecklar på samma sätt i cirkelform för just dina egna gåvor!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Amandla
1/20/12, 3:54 PM
#18

Jag fick också 34/34. Sitter inte i någon cirkel, skulle gärna göra det men vet inte hur jag får fatt i någon sådan? Det finns en förening i staden men jag känner motstånd mot den och då lyssnar jag på känslan… även om jag bara hört gott. Det kommer alla gånger in något bättre för mig.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Jane-Lyzell
1/20/12, 4:07 PM
#22

16 intresantFlört

18 Vad synd du känner så - men gå i och läs på vår hemsida där finns mycket matnyttigt som du kanske kan använda dig av- för att starta egen cirkel www.ramsbergsgarden.se  och våran tidning om spirtualism som nu är gratis på www.lyztran.com

19 det samma för dig som Amandla då- lycka till!

Jag ger er gärna tipps och råd här medGlad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
dolfen
1/20/12, 6:11 PM
#27

En gång "kände" jag rätt då det gällde en svart tavelram. Har för mig att det var rore som gjorde den quizzen. Så lite kan jag i alla fall "känna". (Någon enstaka gång.) Flört

Cool

Annons:
[Lady-Oona]
1/20/12, 7:04 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#28

Tack Jane för att du lagt ner jobb på den testen….jätteroligt att göra och mitt resultat var bra. Härligt att läsa alla inlägg…

Denna kommentar har tagits bort.
Hellas
1/20/12, 7:47 PM
#30

Jätteroligt test, ja mitt resultat var också bra.
Men vilket bra verktyg det testet kan vara.

Har någon fått "Nej" på en fråga så kan det ju gå att öva lite extra på just den delen. Visserligen så kanske man inte blir proffs ifall det inte finns naturligt men det går ju till en viss gräns att öva upp sig.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Denna kommentar har tagits bort.
millam
1/20/12, 8:15 PM
#32

Roligt!

men, blev jätteförvånad på fråga 4- har du behov av mycket egentid, ensam? Det behovet har jag kämpat med i åratal, t o m flyttat pga att det behovet varit så enormt stort.. har fortfarande många diskussioner med familjen ang. detta, dagligen,ingen tid jag får för mig själv tycks ju räcka…

Visste inte detta hade med medialitet att göra?

[NeferNefer]
1/20/12, 8:21 PM
#33

#32: Den frågan blev jag också överraskad över, men glömde bort för jag var med upptagen med att vara förvånad över susningarna/tjutandet i öronen. Kul att du tar upp det. Ja, vad har det med medialitet att göra?

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
[NeferNefer]
1/20/12, 8:25 PM
#35

Så kan det vara. Det är hemskt jobbigt att gå i folksamlingar, köpcentra eller liknande. Jag försöker skydda mig med bubbla men det funkar bara en kort stund. Jag tror att jag kanske låter mig störas på något sätt … lite masochistiskt av mig.

Denna kommentar har tagits bort.
millam
1/20/12, 8:36 PM
#37

Kasn ju tänkas att man tar åt sig så många intryck dagligen att det behövs mycket tid till att bearbeta allt..

Håller med om att iaf jag måste skydda mig varje gång jag t.ex handlar. Aktar mig noga att gå handla en fredag em, då alla kommer från jobbet genomstressade..

Hellas
1/20/12, 8:37 PM
#38

#36 Det är väldigt vanligt att medium eller extremt mediala människor är introverta och har behov av att vara ensamma.
Lite som Empaten.

Som Medial tar man in allt och en dag eller ett par timmar bland många människor blir mentalt utmattande.
Själv är jag totalt utpumpad då jag måste in i mataffärer.

Men det innebär inte att man är osocial eller blyg utan man behöver vara ensam i sina egna tankar.

Men självfallet gäller det inte alla, det finns alltid undantag.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Jane-Lyzell
1/20/12, 9:40 PM
#47

Oj så många svar och åsikter - kul ni finner det intresant- vist är egen tid för medium och mediala jätte viktigt och ett måste för många medium!!!

Egen tid är viktigt för många och särsklit dem som är sensetiva i någon form - och det gäller i högsta grad medium!

Sensetivitet är baksidan av myntet att vara medium eller medial!

Tack Oona och Helena för eran feedbackKyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
1/20/12, 9:43 PM
#48

23 Härligt  att du kommer hänga här - känns liksom att du har det där lilla extra som medial och jag skulle gärna se du satte dig i en cirkel för utvecklingFlört

Lycka till!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
[NeferNefer]
1/20/12, 9:45 PM
#49

#48: Tack så mycket. Jag ser fram emot att få lära mig av dig och alla andra kloka här inne Glad

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Grodan
1/20/12, 11:32 PM
#54

Tack för kul quiz. 26 fick jag.Skrattande

Men måste nog kolla vad jag svarade på varje sak… hm… nåja, det var skoj att göra.

Räknar mig inte som medial för fem öre, även om jag nu kom på att jag har en del "hyss" för mig. Använder mig t ex mkt av lukt. Jag luktar på mina djur för att förstå hur de mår. Jag kan även känna en speciell lukt när de skall dö och kan då ta farväl.

Jag är lite "utom" (mitt ex kallar mig för ufo) och har så svårt att vara här och nu. Det känns som om jag alltid svävar en bit ovan och eg inte är här. Jag är inte en "här och nu" människa alls… När jag tvingas komma ner på jorden upplever jag det mkt starkt, som en smäll på käften och alla sinnen öppnas så starkt att jag blir blossande het och förvirrad. Jag är lite för medveten om människor omkring mig och kan aldrig slappna av helt…


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Jane-Lyzell
1/21/12, 1:35 PM
#58

54 om du blir kallad UFO har du nog något medialt över digFlört

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Jane-Lyzell
1/21/12, 5:06 PM
#64

61 du ska inte se det som rätt eller fel - det är endast ja o nej frågor!

62 Vad bra:-)

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
[dandamimm]
1/22/12, 9:07 AM
#70

34/34, vad det nu betyder. Man ska nog inte ta såna här test för bokstavligt men kul är det ju alltid att få höga poäng. Sen vet man nog bäst själv vilka förmågor man besitter.

// Dandamimm

Jane-Lyzell
1/22/12, 12:47 PM
#71

70 det är et test ingen tävlingSkrattande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Kerstina-61
1/22/12, 1:28 PM
#72

Jättekul test, Jane Skrattande
Jag vet inte om jag tänkt rätt i vissa frågor…som jag svarat nej på..
T.ex så har jag visst behov av att vara ensam, men dock inte extremt behov..Obestämd

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Jane-Lyzell
1/22/12, 2:53 PM
#73

72  Ja allt kan ju inte stämma in på alla Flört

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
[skymningsaga]
1/22/12, 7:34 PM
#76

Likt jag fick 34-34

Skratta nästan på denna frågaGlad

Brukar du få vibrationer likt tinitus i örat? Har alltid undrat hur detta ljud kommer sig. Jag kan ibland när detta uppstår oftast stanna upp och koncentrera mig på att det ska dyka upp något mer. Eftersom det helt enkelt känns som om det är något mer men det blir inget mer än bara en känsla och ett ibland vibrerande och ibland ett ljust ljud,

Och räknas det om man bara haft en endaste sanndröm?

Annons:
Jane-Lyzell
1/22/12, 7:50 PM
#77

76 Kul du gilladde den - ja vist räknas en drömm lika mycket som 10Flört

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Joppo
1/23/12, 10:55 AM
#82

Hehe… Jag ligger sist tillsammans med någon annan med 9 "rätt". Jag skulle nog inte bli en så bra spåman Glad

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Jane-Lyzell
1/23/12, 12:43 PM
#84

82 ha ha ha härligt du prova - det gillar jag - äntligen en öppen skeptikerGlad

9 rätt förklarar nog just varför du är en skeptikerFlört

pst skulle vara intresant veta vilka du svarade ja på- om du vill svara kan du göra det i pm eller bara lägga in nurerna på frågan här!

då jag inte vill frågorna ligger utanför kluringen!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Denna kommentar har tagits bort.
Jane-Lyzell
1/23/12, 1:33 PM
#86

85 intresant- tack - det visar ju på du har en bra intution och jag undrar om du inte är lite medial iallafallFlört - det gick ju ganska bra för dig på vårat test med.Flört

Sen kanske detta testet är intresant se vilka saker /upplevelser vi mediala har som skilljer sig ifrån er skeptiker!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Joppo
1/23/12, 1:42 PM
#87

#85 Hehe… Nja, jag är rätt övertygad om att jag inte är medial Skrattande De saker som jag svarade ja på, skulle nog många andra skeptiker också svara detsamma på.

Jane-Lyzell
1/23/12, 1:45 PM
#88

87 men bra intution har du ju- vilket man kommer långt med utan att vara medialFlört

Men du kan ju se skillnaden i upplevelser som vi mediala har och som ni skeptiker inte har!?

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Joppo
1/23/12, 2:09 PM
#89

#88 Jo, den är väl hyfsad. Dock tror jag inte att den beror på att jag har en övernaturlig förmåga, utan mer att jag har en viss fallenhet för att koppla samman tidigare erfarenheter och se mönster i hur saker och ting brukar fungera.

Visst ser jag skillnader. Det var ju väldigt många frågor som tog upp övernaturliga fenomen, vilket jag själv aldrig upplevt eller sett några andra bevis som styrker dess existens. Många av de fenomen som togs upp skulle jag nog inte heller tolka som något övernaturligt. Jag upplever till exempel så  kallad Sömnparalys ibland, vilket jag tolkar som en helt naturlig upplevelse, men som jag antar att en övernaturligt troende person antagligen skulle tolka annorlunda.

Att det kan pipa i mina öron kan jag väl också råka ut för, vilket jag inte heller tolkar som något som har en övernaturlig orsak.

Med detta sagt, vill jag inte dissa era upplevelser, dock tror jag att många av upplevelserna som togs upp i testet kan förklaras på naturlig väg.

Jane-Lyzell
1/23/12, 3:12 PM
#90

89 Intresant en då kan jag tycka - och vist kan säkert en del saker även stämma in på icke mediala - men dessa upplevelser som jag gjort i testet är välldigt vanliga hos oss mediala!

Liksom en vardag!

sömnparalysen glömde jag - ta med- men som du säger behöver man inte vara medial för att uppleva det - min tolkning av just Sömnparalys är att du kliver in och ur kroppen (till din ande och andevärlden) när du sover- så själen ska orka vara här i fysisk form!Flört

Och detta gäller ju alla troende eller skeptiker ingen skillnad!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Jane-Lyzell
1/25/12, 6:30 PM
#102

101 Den enda du tävlar emot är dig själv i detta testet - så……om du nu vill se det som en tävling att ha flest rätt - så ser jag det inte - meer som en guidning på din mediala förmåga!Glad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Delfinen
1/26/12, 11:54 AM
#103

Skulle man nu "fuska" inte vara ärlig i sina svar lurar man ju ingen annan än sig själv. Och  vad skulle nyttan vara med det?

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
fri
1/30/12, 8:14 PM
#107

Kunde inte motstå ditt test ! Glad
Har alltid varit lite kluven till den sidan av mig……..ibland tänker jag att jag borde utveckla den och ibland vill jag inte.
Jag fick 30 av 34…..så kanske en dag…..
De stackare som försöker ge mig vinkar, de har allt legat i och ger nog upp snart. Skrattande Kul test i alla fall !

                         

                                      fri

Jane-Lyzell
1/30/12, 10:59 PM
#108

107 Härligt - kanske en fingervisning för dig dåFlört

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Tuva-Lena
2/7/12, 12:54 AM
#114

Kul test!Tungan ute 32/34 och skrattade igenkännande på vissa av frågorna. Kanske 33 till o med för visst har det hänt att håret har rört sig ibland, men jag skyller på hårrötterna jag, som inte har hittat någon bra "sovställning" inför natten än.. Ensamvarg, jo men visst. Dagdrömmare - he he, det med! Blixtar, flashar, oljud - varför skall det vara ett sånt oljud jämt när man bara vill ha lite lugn o ro..?

Tack Jane! Kyss

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Blackfeather
4/25/12, 1:08 PM
#122

Hejsan alla glada! ♥ 
34/34 blev det.

Jag avskyr verkligen när dom tar på mig fysiskt så det slipper jag numera…hihi…för det mesta iallafall. Ett litet "stickprov" får jag då och då när dom tycker att jag är för avog och trög :P 

Ställde nyss en fråga till universum om jag är på rätt väg här i livet och nog får jag svar alltid! Blir överöst med medialt arbete från alla håll och kanter. Sååå, det här var ett intressant test Jane och en bra påminnelse :) 
Tack för det ♥

Skogshumblan
4/25/12, 1:46 PM
#123

Jane vilket test! Jag hade sex nejsvar, blev förvånad över hur många rätt jag hade. Läskigt.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
metemarit
8/31/12, 7:04 PM
#132

32 av 34….Häftigt det där med dialekter. Jag har väldigt svårt att låta bli och härma efter dialekter…omedvetet…och retligt.

Sen ritar jag inte ansikten när jag är i telefon,bara massa konstiga figurer.

Kram på er alla Flört

En vän är någon som vet hjärtats sång och kan
sjunga den när du har glömt orden

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Trollvind
10/25/12, 9:31 AM
#159

34/34 Förvånad

Det resultatet blev jag ganska förvånad över för jag uppelver mig inte som speciellt medial. Men.. jag är kanske hemmablind. Och så tycker jag nog att det har börjat hända mer det senaste året. Tror jag börja "våga" mer nu och litar mer på mina upplevelser.

Kul test Glad

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Anniina
11/1/12, 12:16 PM
#163

30/34   Blev både glad och förvånad, satt o skrattade till lite för mig själv när vissa frågor kom upp som jag sett/upplevt men inte ens vet vad det är och inte fått någon förklaring till så dök det upp här, då förstod jag att det tydligen är nått vanligt och helt normalt/ ofarligt:)

jag skulle vilja veta vart och hur man kan få hjälp med att utvecklas runt värnamo, jönköpingslän området?

MVH :))))

Jane-Lyzell
11/1/12, 1:04 PM
#164

Kul ni gör testen - 163 läs i och om spiritualistiska föreningar som är fastnaglad högst upp på vår sida i inläggen!Glad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Jane-Lyzell
12/17/12, 12:54 AM
#175

5745 st har gjort testet - kulSkrattande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
[Sol69]
1/12/13, 9:45 AM
#181

Ja Jane jag ser dem. Men oftast hör jag eller känner av..

Så är nog mitt seende som jag är minst öppen i.. Vilket kan reta mig ibland när jag vill ha en komplett bild för att förstå. Obestämd

Annons:
imke
1/12/13, 11:24 AM
#182

Fast på frågan om mycket ensamtid, det känner jag inte alls. Jag har ju familj med tre barn så ensamtid existerar inte. Och jag jobbar ju på ett sjukhus med mycket folk. Fast det är klart… Jag har alltid tyckt att det varit skönt med ebsamtid när jag väl fått det :-)


Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

[Sol69]
1/12/13, 12:12 PM
#183

182 ensamtid kan va svårt att få när man har familj. Men ända har man behov av det ibland. men jag ser väl ensamtid även på ett sätt när jag kommer hem från jobbet och inte umgås med andra förutom mina barn.

Men vist kan de va guddomlig när man väl får tiden att sitta för sig själv och läsa en bok eller se en film själv. Flört

Jane-Lyzell
1/12/13, 1:05 PM
#184

Kul ni testat - ja ensamtid med småbarn inte lätt - då blir det som jag man tar sena kvällar o nätter till sig själv Glad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Jane-Lyzell
2/4/13, 9:59 PM
#189

187 skapa gärna nya trådar om era frågor - den här blir så lång annars Skrattande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

TezzD
2/16/13, 6:57 PM
#190

Roligt test! bra gjort :)
så det där pipet jag får i ena örat till o från är en ande jag "hör".. eller?
(jag har inte tinnitus)
Har perfekt hörsel!
 :)

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

HjortronBlomman
2/17/13, 12:17 AM
#191

Intressant och rolig test.

33/34 tyvärr är jag tveksam på om jag fått se/känna av min guide.

Om det nu inte var denna jag spöade upp i mina Drömmar för många år sedan. Varför jag spöade upp denna var att mitt liv i just det skedet gick igenom stora omvälvningar och stor sorg. Nämner den jag mötte i drömmen som denna när jag är osäker om det var min guide.

En kvinna enormt vacker med blå/lila ädelsten i pannan och regnbågsfärgade kläder. Hm snille spekulerar ska nog ta och prata med henne och be om ursäkt. Nu när man tänker efter😇Kram

Jane-Lyzell
2/17/13, 12:21 AM
#192

😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

TezzD
2/17/13, 7:40 AM
#193

Jane, du som är så begåvad inom ämnet (Får jag en känsla av iaf) 😍

När man drömmer om folk som man aldrig tidigare träffat, kan det vara guider av något slag då eller är det helt enkelt bara människor som hjärnan uppfattat på gatan men som man själv inte lagt märke till? 

😉

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Jane-Lyzell
2/18/13, 6:25 PM
#194

193 - intresant ämne - starta gärna en egen tråd om det - då denna redan är så lång 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Bävern
2/25/13, 9:13 PM
#196

Är ny här inne och hittade detta testet fick 18/34 är ju väldigt intresserad av detta men även rädd för det andliga så liten dålig kombination kanske =)

http://minbecel.blogg.se/

http://mina-duvor.webs.com/

Jane-Lyzell
2/25/13, 11:46 PM
#197

Kul du hittade tråden Bäverna - finns inget farligt med andlighet 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Mitchika
3/25/13, 3:50 PM
#200

Jag såg testet av en ren slump och provade av ren nyfikenhet! 

Fick 26/34, det var ett riktigt kul test. 🙂

Jag sysslade mer med det mediala när jag var i tonåren, men blev ganska så avskräckt av saker och ting som hände och som jag ställde till med.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Jane-Lyzell
3/25/13, 5:04 PM
#201

200 kul - ja som du beskriver det är det nog för många, tyvärr

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
TezzD
9/9/13, 11:40 PM
#209

33/34 denna ggn, Jagh ar inte känt någon röra vid mig (Vad jag vet) 
Oj vilken utveckling! 😉 minns inte vad jag hade sist, ska kolla det ;)

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
imke
9/10/13, 7:17 PM
#210

28/34 det är det här med klarseende och klarhörandet det faller oå. Jag ser ju aldrig fysiska saker och hör inget utanför så att säga….


Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

Jane-Lyzell
9/11/13, 10:01 PM
#211

Kanon resultat :-)- dags för utveckling 😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Denna kommentar har tagits bort.
Kadoor
9/27/13, 5:11 PM
#213

26/34 Nöjd med tanke på att jag i princip är en nybörjare eller vad man ska säga! Eller ja, har bara inte utvecklat mig än, men hoppas på att göra det snart. 🙂

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Morphogenesis
9/30/13, 12:31 AM
#214

13/34

Angel60
10/7/13, 3:26 AM
#215

24/34

Toyan
10/10/13, 12:15 AM
#216

Jag fick 31/34🙂

Annons:
Jane-Lyzell
11/22/13, 1:41 AM
#217

_Nu har jag redigerat kraftigt i denna poppulära test tråden - 13273 st har gjort testet -Vilket är fantastiskt - så ber om ursäkt om många komentarer (gamla) tagits bort (det är så fler ska få plats) har behållt de som kan vara lärande för andra(och de senaste inläggen) - ni som testar lycka till //Jane
_

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Stina nyfiken
11/22/13, 5:08 PM
#218

Jo det där med att det knorrar till på huvudet hela tiden är ju lite lustigt. Vad är det som händer då? Det är så hur ofta som helst sedan ett år tillbaka.

Det där med att det smäller högt svarade jag nej på, men visst smäller det till innan det kommer andebesök. Jag tror det är för de måste pressa sig igenom väggar och fönster om man inte har öppet.

Jag kan se ljusskuggor som far förbi, och små ljusblixtar som glimmar till. Jag ser också någon slags närvaro i luften, eller som att luften är tjockare där jag uppfattar att någon är. Jag känner den också mentalt, så det är inte så att jag måste titta och se de här sakerna för att veta att de är där. Det går bra att blunda och känna att någon ande/ gudie/ ängel (eller vad man väljer att kalla det) är på min vänstra sida exempelvis. Jag märker också när de rör sig omkring mig.

I folksamlingar på stan brukar jag inte känna av alla de där känslorna ni skrev om i testen, men det har hänt någon enstaka gång. Jag fick en väldigt hemsk obehagskänsla en gång när jag gick med min mamma för massa är sedan. Jag sa att vi måste gå därifrån för det var något obehagligt där. Hon förstod ingenting och vi såg inget konstigt, men fick senare veta att någon blev mördad där straxt därefter. Jag får också hemska obehagskänslor när jag åker upp för ena rulltrappan vid Östermalmstorg. Det känns som att åka genom tröga gelémoln av ångest. Så vid några få tillfällen har jag fått sådana starka känslor ute bland folk. Men i ett rum med kanske tio eller femton stycken får jag däremot för mig att jag vet vad alla känner och tänker. Det blir som ett nät av allas känslor som interagerar med vad som sägs och i relation till deras livshistoria. Jag tycker att det känns helt normalt att jag tänker på alla femton personers känslor inför varje mening som sägs, men har förstått att alla inte tänker på det viset.

Jane-Lyzell
11/23/13, 12:08 AM
#219

Jag har kurs här - så svarar på dina frågor på söndag - hinner inte nu !

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
11/23/13, 2:43 PM
#220

218 se mitt svar i tråden "pirrande känsla på huvudet ":-)

kul du känner och förnimmmer så mycket

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Lilla Stjärna
11/23/13, 6:05 PM
#221

Oj då, hoppla! Jag fick visst alla rätt!

Kunde bara inte låta bli att göra testet direkt, hade tänkt vänta ett tag…..

Har bara skummat kommentarerna här men det var en fråga om smällar i fönster, väggar och tak(?). Jag har även hört minst sagt kraftiga smällar i golvet här hemma, nattetid. Lät som om en hel komet hade kommit störtande genom golvet -och husdjuren, som sov, flög också upp helt skräckslagna! De stirrade just på den punkt på golvet som smällen kom från.
Lätt tryck i pannan; när jag "ser" kan jag få så hårt tryck, så det känns som att pannan trycks in i skallen -och världens sockerdricks-bubbel (lätt tryck just nu, när jag tänker på och skriver om sånt här).

Trodde faktiskt att frågorna i testet skulle vara om långt mer avancerade förmågor. Hur som helst var det kanonbra, tack 🌺!

ina3
11/24/13, 7:38 AM
#222

32/34! och dom 2 sista beror på nog på att jag behöver öppna upp lite mer. Men nu förstår jag ju ännu bättre vad det beror på och varför saker som jag har märkt/känt av sen jag var lite som typ susning i örat, ensamhetsbehovet, dessa känslor som bara kommer ifrån ingenstans och orsakar alltifrån glädjetårar till vulkanutbrott.. och som jag har trott att det handlade om att jag var överkänslig. För jag har ju har sett att inte andra känner/har haft det så. Nu är jag van med det och har accepterat det men när jag var liten var det jobbigt. Tänk om jag hade haft den här sajten att tillgå då, då hade man fått många svar…

Återigen då, tack för detta Jane! 🌺 Jag skall definitivt arbeta vidare med det här känner jag nu!😃

~ Medarbetare på Tarot ~

Stina nyfiken
11/24/13, 12:10 PM
#223

Tack Jane för ditt svar, jag skall läsa om det där med pirrande i huvudet. Hinner du ens med att svara på allt vi frågar? Jag är glad om jag får svar på en enda fråga så känn inte någon press att hinna med för min del. Men det är jätteintressant att läsa här och skriva, eftersom jag känner igen så mycket. Hemma hos mig tror ingen på något så jag hittar mina svar själv och försöker hålla lite tyst om det eftersom de tror jag blivit knäpp annars.

Jag blir väldigt glad av att se små ljusblixtar. Det känns bra att ha sällskap av någon snäll ande i vardagen. Den eller de dyker upp nästan varje dag. Ibland går det flera dagar och då saknar jag dem. :) :) :)

Jag försöker lägga in symboler, men det fungerar inte för mig. Så ni får nöja er med gammeldags smileysar. :)

Annons:
Stina nyfiken
11/24/13, 12:55 PM
#224

Jo jag tänkte på en annan sak med. Nu ser jag och känner saker, men hör inget.

Men tidigare hörde jag saker men såg inget. Det hände inte ofta, det kunde gå år mellan. Men när jag väl hörde något var det jättetydligt.

Oftast var det som att höra något utanför sig och det lät precis som vanligt. Bland annat hörde jag en katt inne hos mig två gånger, men vi hade ingen katt, och ingen fanns heller där.

En gång stod jag och diskade sent på kvällen när jag hörde min vän ropa mitt namn utanför. Jag bodde högt upp i ett hus så jag gick ut på min balkong och antog att hon inte kunde komma in i porten. Eftersom jag diskat tänkte jag att hon kanske stått och ropat en lång stund utan att jag hört, så jag frågade om hon ropat många gånger. Jag har inte hunnit ropa än, svarade hon. Vi blev ganska paffa båda två, för vi förstod inte riktigt. Jag hörde henne precis som vanligt, och hon är ingen person som hittar på saker ens för att skoja.

Någon gång hörde jag en jättetydlig röst som sa något i mitt huvud. Någon gång var det ett ovanligt ord, och efter några sekunder sa de det där ordet på radion. En gång när jag tittade på Kenodragningen så sa en röst en siffra högt och tydligt i mitt huvud. Den boll som drogs blev den siffran. Jag försökte framkalla det där sedan, men det gick inte alls.

Det där med att höra så där jättetydligt har nog bara hänt mig kanske fem-tio gånger, och det är många år sedan nu. Jag undrar vad det beror på, för nu ser jag bara saker och känner inom mig istället. Fast nu är det jätteofta. Sedan över ett år tillbaka så ser jag saker i luften var och varannan dag. Inte hela dagarna, men en stund. Oftast är det små ljusblixtar. När jag får distanshealing ser jag jättemycket ljusskuggor som far omkring och blixtar i luften. En gång kände jag att en ljusskugga som kom in genom fönstret var ett barn. Fast det kom inte fram till mig, utan gled förbi fotändan av sängen där jag låg. Sedan gled det ut i hallen. Efter en stund gled den tillbaka förbi fotändan på sängen, och sedan ut genom fönstret. Det var någon vuxen ande bredvid mig hela tiden när det hände. Den vuxna gav mig healing. Så jag vet inte vad det lilla barnet gjorde där. Det kanske tittade till min son eller man, jag vet inte. Snabb var den i alla fall, för den vände tillbaka så snabbt som om den nästan gått fel.

Jane-Lyzell
11/24/13, 6:39 PM
#225

221 Oj då smällandar (skojar) - men vist kan de smälla o knaka av andars energi 😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
11/24/13, 6:41 PM
#226

222 härligt - ja jag säger det samma - vilken fördel unga mediala har i dag - det finns forum för det som förstår i närheten - hade gärna haft det själv i unga år 🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
11/24/13, 6:45 PM
#227

224 Spännande - låter lite som varsel du får - du ser händelsen innan den sker eller bakvänt dejavy - ja det är mycket konstigt i det mediala som man inte alltid förstår- bara följa med och se vad det bär:-)

Kul du ser med - lycka till!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Felliiis
11/25/13, 10:08 AM
#228

Älskade testet! Fick 27 av 34! Jag har flera gånger upplevt vibrationer i örat och det har drivit mig till vansinne. Har inte haft någon aning om va det varit och när den frågan dök upp förstod jag haha… Fick svar på mycket frågor! :D

xoxo Tahki
http://tahki.blogg.se

Denna kommentar har tagits bort.
Lilla Stjärna
11/25/13, 5:31 PM
#230

#225, Ja, i det hemmet brukade enstaka föremål stå och skallra och det knackade alltid i TV:n sena kvällar och nätter (men bara när jag var enda människan, som var vaken och uppe). Likaså kunde det låta som om ett helt stenröse hade rämnat i huset -men allt var på plats när jag gick runt och kollade! Bor inte kvar i det huset nu.

Har hänt helt galna och mycket värre saker här där jag bor nu, men jag vill inte skriva öppet om det här på nätet. Skulle nog knappast inte bli trodd heller 🤐!

Du tror att det kan ha varit andeaktivitet alltså, som orsakade det otroligt höga smällandet i golvet också? Kan de "låta" så högt?

Annons:
Jane-Lyzell
11/25/13, 5:59 PM
#231

230 Ja det kan låta jätte högt - så man tror fönstrutor ska gå sönder!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Lilla Stjärna
11/25/13, 6:16 PM
#232

#231" så man tror fönstrutor ska gå sönder!" -ja, minst sagt så högt lät det, som om det blivit en jätte-krater i marken!
OK, tack snälla du för svar 🙂✨!

Winta
11/25/13, 11:57 PM
#233

Det blev 21 av 34. 🙂Vissa frågor fick jag ta "nej" att jag hör väldigt dåligt så.. Har mest känt via känslor, att någon funnits nära mig, känt av tinnitus/likadant, och sånt..

Jane-Lyzell
2/17/14, 3:20 PM
#234

🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

åkerhumla
2/17/14, 4:21 PM
#235

27 av 34 🙂 och mina nej-svar var utspridda över hela testet. Om jag hör smällar i huset - ja men jag svarade nej. Bor i ett gammalt trähus från början på 1900-talet så jag har alltid skyllt på sättningar. Kanske är det annat… Det knäpper och smäller rätt ofta här hemma.

Riktigt kul test 👍


☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️

Sajtvärd på Lenormand

Medda
2/19/14, 2:04 AM
#236

Vilket roligt test, tack så mycket 🙂

When life rains on your parade, dance in the puddles 🌈

🌺Änglar IFokus

[rore]
2/19/14, 8:31 AM
#237

Svarade ja på alla utom nr 24.

Sen fick jag en undran till mig när det gäller det tinnitus liknande tjutet i öronen. Det är något som jag upplevt till och från i korta perioder tidigare.

Men de sista veckorna har det ökat på. Och det är inget medicinskt fel på dem (?) men det är ju irriterande. Kan man göra nått åt det? Eller finns det en förklaring till det fenomenet?

Har på sistonde även funderat över Varför jag får problem då jag medvetet har övat mig i att känna av och kanalisera.

Men inte då det sker spontant?

Jane eller nån annan med kunskap. Tar tacksamt emot era tankar i detta.

Annons:
Jane-Lyzell
2/19/14, 12:37 PM
#238

Kul ni gillar testet 🙂- Ja du Rore om jag det viste- men man kan ju anta det har med vår höjda medvetande göra- så man får nog se det positivt fast ringande i öronen är ju inte så kul.

ande världen vibrerar ju i en mycket högre vibration- så inte så konstigt det vibrerar kanske i öronen när det nu kan komma oss närmare en någonsin förr.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Kyllan56
2/19/14, 2:31 PM
#239

24/34 Kul test! 🙂

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

ulraxe
2/20/14, 9:03 AM
#240

Vad kul med ett test. Tack för det Jane . Jag fick 28 av 34. Har känt av mkt under åren som gått. Hört, sett och kännt. Vaknat på nätter av ljud o närvaro.Har tidigare varit rädd för att utvecklat det mera. Men nu när jag blivit starkare och utvecklat mig som person så är jag redo.:-) Skulle verkligen vilja gå en kurs för att se vad det mediala tar med mig på för resa

Jane-Lyzell
2/20/14, 11:37 AM
#241

Härligt Ultraxe - lycka till🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

InkaAthilea
2/21/14, 6:31 AM
#242

Jag fick 29/34. :)

"Världen är som en spegel -den reflekterar allt du gör, om du ler mot världen så ler världen mot dig!"

[Tuulikki]
2/21/14, 9:40 AM
#243

7/34. många nej men ändå några ja :)

trollemor
2/22/14, 3:32 PM
#244

Jag gjorde testet och det var både skoj och gick bra ….. 33/34. Att ta till sig andra dialekter tror jag inte funkar för mig …. jag har min västmanländska och den är inte lätt att "överrösta" med någon annan dialekt.  🙂 Oljud i öronen tycker jag att jag lever ständigt med, där tror jag mest på att jag fått tinnitus. Att snappa upp känslor i stora folksamlingar ( typ på shoppingcentra osv ) svarade jag ja på, men det kan ju helt enkelt vara min egen dagsform som "spökar", förövrigt har jag väldigt lätt att känna av andras mående och känslotillstånd. Resten var klockrent och vardagsmat. Kul grej var det iaf  😃

Annons:
Jane-Lyzell
2/22/14, 9:49 PM
#245

😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Älvan
2/24/14, 3:04 PM
#246

Gud vad roligt test! 33/34. Hör inget vid insomningen! :) Massor med saker var med som jag inte fattat har med saken att göra! 1. Temperaturförändringar; jag känner iskalla fläckar i golvet ibland. Vad är det? 2. Saker kommer bort och är plötsligt tillbaka. Det irriterar och stressar mig ibland. Nån gång har jag sagt till vänligt och bestämt att vem nu gör så lägga tillbaka det på en gång. Det har ibland fungerat. Vad och vem gör såhär? 3. Pirrning i huvud och tinningar samt tryck ovan mellan ögonen. Vad är det o varför? Snälla ni som vet mer än mig vill ni hjälpa mig? :) Tack!

Jane-Lyzell
2/24/14, 3:23 PM
#247

246 , 1. temperaturförändringar kan ha med ande världen att göra - då de kommer andar nära blir det ofta temperaturförändringar- kyla eller värme.

2. Någon ande som vill få din uppmärksamhet - om du inte själv håller på att bli glömsk.

3. kan vara mycket men vist kan det vara någon ande som kommer nära- brukar kännas så då man har ledare eller guider med sig!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Älvan
2/24/14, 3:32 PM
#248

Tack snälla Jane-Lyzell! 💜 betyder det nått att det är just kallt isf varmt? (Tänker att värme är mer vänligt?) Ja, andevärlden gör just nu allt för att fånga min uppmärksamhet. 😊 Jag försöker lyssna, men det är ju inte så himla lätt att förstå! 😞 Jag hänger runt här och försöker lära mig. 😊 Kram

Jane-Lyzell
2/24/14, 3:59 PM
#249

248 - nä det betyder bara en frekvenshöjning inget annat - då andar är i närheten- en del säger kyla vin nära o kära och värme vid ledare o guider - men- finns inget som bestämt kan säga vad!

att hänga runt här o lära sig är bra - fortsätt med det - lycka till🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Cattitude]
5/1/14, 10:10 PM
#250

Hej! Är ny för idag på den här sidan! Gjorde detta test för att få lite bekräftat för mig själv att det är som jag misstänker. Jag fick 30 av 34. Så…om man ska tro detta test så har jag väl fått det bekräftat nu. 😉

Jag har fibromyalgi och har varit sjukskriven för panikångest och varit hemma i 2 år för detta. För några veckor sedan fick jag för första gången bekräftat att jag känner in andra människors känslor och har tidigare tolkat dem som att känslorna är riktade mot mig.

Det var en kvinna som var arg (vilket inte syntes utanpå) men, jag undrade varför hon blängde på mig och det kändes som att hon hatade mig - trots att jag aldrig träffat människan förut. Jag bevistade en trumresa då och fick, av personen som höll i den, bekräftat att mina känslor inte var helt fel. Hon sa till denna person att denne var arg och denne var tvungen att sluta vara så arg. Då gick det upp ett ljus för mig. Hon VAR arg…men, inte på mig. 😃

Och då insåg jag också att alla människor jag har trott tycker illa om mig…fast jag inte känner dem. Jag måste ha känt av deras känslor men, deras känslor behöver nödvändigtvis inte ha varit riktade mot mig.

Jag vill utveckla denna förmåga… Och lära mig att stänga av. För det blir ganska utmattande och detta kanske är anledningen till att jag har "gått in i väggen" två gånger i mitt 41-åriga liv. Och det hoppas jag att jag skulle kunna få hjälp med här. Om någon vänlig själ är villig att hjälpa mig? 

Ha en bra kväll allihop! 

Mvh Miya

Jane-Lyzell
5/1/14, 11:01 PM
#251

250 . välkommen in - då denna tråden är så lång ber jag dig skriva ditt inlägg i en egen tråd- så den syns mer så fler kan svara dig 🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Maria-67
5/2/14, 7:02 PM
#252

Hade 33/34 Vet inte hur man skriver en egen tråd.! Men ville bara säga det med tinnitus har jag från och till! Hör att dom pratar med mig från andra sidan från och till. Mycket nattetid och hör också olika namn. Sen kan man fråga saker och får ord tillbaka. Sen har jag en spegel i sovrummet så man ser den när man lägger sig och släcker ner. Den skall vara så man ser den inte helt mörk. Men den skiftar hela tiden. Helsvart till att man ser den. Sen kommer ofta dimmoln ganska stora som åker till spegeln och det är dessa gånger dom pratar med mig. Finns dom inte där är det lugnt. Dom molnen är väldigt gråvita och stora. några gånger har jag vaknat av att någon säger något. Jag skulle besöka min syster men blev väckt på morgonen av knuffar jag inte skulle åka dit. Hon blev sjuk, var jättedålig med magsjuka, influensa. Så det blev inte ändå.!!En gång när jag åkte i stan på bussen så fick jag jätteont i foten riktig ångest helt plötsligt. Vet inte vart det kom ifrån. Han som satt framför mig gick av bussen och hade kryckor och gjort sig illa i foten. Det var det jag kände av. Det försvann sedan direkt.

Maria-67
5/2/14, 7:35 PM
#253

Det är mycket man varit med om andligen! Kyrkogårdar finns många som man ser som står vid sina gravar från andra sidan, man kan se på långt håll om det är en kvinna eller man som ligger där, innan man kommit och gått förbi gravstenen. Hade en räddningscirkel en gång när jag gick på en medial kurs! Det var läraren som tog med oss till en kolerakyrkogård. Då hade vi öppnat oss innan vi åkte dit. Då fick man många symptom från bortgågna kände av dom. Lite läskigt då marken skall vara orörd. Får inte finnas blommor planterat eller man trampar i öppen jord. Man kan drabbas av kolera då dom döda bara är nedgrävda. Fanns inga blommor eller gravstenar bara gräsmatta. Vi hade en räddningscirkel för vilsegågna vilket var många andar. Lite udda ställe att vara på.

Sagaliten
12/18/15, 4:38 AM
#254

Började skriva en kommentar, men insåg snart att jag hade för mycket att skriva ☺️ så tänkte att jag gör såhär. Här är min kommentar och lite av min resa och fick bara 21 rätt så skulle verkligen uppskatta alla tips och råd som kan ges. Har lite speciella omständigheter. http://spiritualism.ifokus.se/discussions/56737f018e0e740180000b95-medialitet-gjorde-ett-test-men-lite-mer-om-mitt

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

K.R.J.T
1/1/16, 7:20 PM
#255

Roligt test, fick 21 av 34,

mörkaögon
4/21/18, 11:07 PM
#256

31 av 34…

Intressant :)

"En dag ska vi dö, men alla andra dagar ska vi leva"

Jane-Lyzell
4/22/18, 6:51 PM
#257

256. oj då 🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Choklad
4/23/18, 9:17 AM
#258

Jag hade alla rätt utom en

U R us

Annons:
Jane-Lyzell
4/23/18, 10:04 AM
#259

258 . ojoj 😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Jbgs]
4/25/18, 9:24 PM
#260

Intressant tråd detta !

Upp till toppen
Annons: