Annons:
Etikettoff-topic
Läst 660 ggr
Elpida
2012-01-19 10:45

Lite torsdagsbubbel

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God torsdag kära spirisar!

Tänk, jag trodde att tiden skulle gå lite saktare igen så här efter jul, nyår och flytt men jag tycker den tuffar på rätt bra fortfarande.

I tisdags var jag på en föreläsning om Healing Touch. Eftersom jag själv gått Reiki 1 tycker jag det är kul att se hur andra arbetar. Det som var allra roligast var att jag träffade en gammal ridskolekamrat. Det visade sig att hon flyttat till stan för några år sedan, precis gått Reiki 1 och var lika sugen som jag på att få ihop en liten grupp som kan träffas och utbyta erfarenheter, göra lite övningar, meditera ihop osv. Det var lite av en tillfällighet att vi båda gick på föredraget… men det förstod vi ju att det var det inte alls. Ännu en gång har universum visat oss vägen och det är upp till oss själva om vi tar chansen. Så himla roligt att som nyinflyttad äntligen hitta någon som håller på med samma grejer.Skrattande

Nu önskar jag er en skön torsdag och hoppas att ni inte har samma isgata ute som jag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Annons:
Hellas
2012-01-19 11:10
#1

Du går från klarhet till klarhet, vilket tillfälle, nu kan ni starta upp en egen liten Healing cirkel.
Tänk jag tror inte på tillfälligheter, det finns en mening med allt.

Fånga Dagen - Carpe Diem

Eller fånga stunden, tillfället som kommer i vår väg :).

Varje dag stöter man på nya människor och nya möjligheter.
Ibland är det tydliga, man ser dem direkt och ibland kan de vara lite marigare att finna.

Reiki 1 har jag också gått, det är nog ganska vanligt att man börjar med Reiki och sedan väljer att fortsätta med den metoden eller kanske hoppa på någonting annat.
Oavsett vad man arbetar med för healing så kommer det från en och samma källa dvs. slutresultatet blir detsamma.

Healing Touch, vad är det, det låter intressant, berätta om du vill

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Jane-Lyzell
2012-01-19 12:20
#2

synkronisitet handlar det om elpidia - härligtSkrattande

Berätta gärna mer om föredragetTungan ute

Hoppas ni inte har sån isgata som på bildenFörvånad

Nu har jag snart min Fysiska cirkel - läängtar!

Ha en skön torsdag!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

millam
2012-01-19 19:44
#3

Härligt Elpida! Tänk, jag tror inte heller det var nån tillfällighet, det var nog meningen att ni skulle ses!

Men visst känns det helt fantastiskt när något sånt sker!

Hellas
2012-01-19 19:45
#4

#3 Det tror jag med millam, jag tänker alltid på Nionde Insikten vid sådana här tillfällen.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Upp till toppen
Annons: