Annons:
Etikettoff-topic
Läst 511 ggr
ellen1960
2012-01-10 19:31

Helse/helbredelse

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I dag har jeg vært hos legen og tatt veldig mange prøver. Grunnen til dette er at jeg de seneste 18 månedene har levd på lavkarbo mat som jeg blir i godt skikk fysisk og psykisk av. Før dette strevde jeg i nesten 30 år med ætstørninger.

Min kropp er veldig frisk, en så fra prøver at min metabolske alder er 36, selv om jeg er 51 år, blodtrykk og alt var helt supert, tross både ætstørninger og i 9 år også drogmisbruk(veldig lenge siden)

Er det slik at noen bare har en avtale om at kroppen skal tåle alt(en avtale på andre siden)

DEtte med lavkarbo og skifte fra kristen til spirituell kom omtrent samtidig, så det virker nok positivt på meg begge deler.

Jeg er selvsagt glad for å ha god helse, men jeg har ikke lyst til å være i akkurat denne kroppen til jeg blir 150, men bare tiden vil vise

Min bestefar døde da han var nesten 93. 4 måneder etter han fortalte meg at han var mett av dager, siden han nesten ikke så og ikke hørte lenger ble det litt for tregt for ham. Han gikk over til andre siden da han lukket døren til legekontoret etter å ha fått beskjed om at han var sprek som en ung militær ;)

jeg var veldig glad i ham , men skjønner at det var nok i denne kroppen

Annons:
Hellas
2012-01-10 22:35
#1

Skönt att höra att alla prover är bra med tanke på dina upplevelser.
Visst kan man fundera på ibland varför den ene blir sjuk av minsta lilla medans andra människor verkar tåla väldigt omild behandling.

Min morfar blev också väldigt gammal men han kände mot slutet att det blev jobbigt, alla blev så gaggiga medan han själv var väldigt klar i sinnet.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Jane-Lyzell
2012-01-10 22:39
#2

Ja du den som viste det:-)!?

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: