Annons:
Etikettmentalt-mediumskap
Läst 2269 ggr
Jane-Lyzell
1/4/12, 5:19 PM

Ande på besök!

När jag mediterade kom en ande på besök och vi gjorde ett experiment - så om någon kan känna igen vem det är är vi glada??(litet test, kan vara någon här inne eller i min grupp på fb)

Jag har en dam med mig , en äldre kvinna som ser ut som att vara i 80 års Ålderna - hon säger ett namn eva eller eva- maria till mig om det är hennes namn eller till någon hon vill till ska jag låta vara osakt - hon ser ganksa fyllig ut - så ingen liten kvinna - utan som en rund go mor/far förälder. ett till namn dyker upp Anna och det verkar kopplat till henne på något sätt!

 Hon visar mig silvergrått hår, vilket antyder hon var mörk innan det grånande  och jag vill sätta på henne glasögon med(mörka) hon har en mursh på kinden eller vårta som var ganska stor med hår runt. Hon visar mig en röd klänning som hon gillade väldigt mycket och det känns som den bars på dens bröllop som denna personen är till och att hon vill påminna om den händelsen som verkar ligga nära i tid  i nuet en bröllopsdag som kommer upp snart -

Hon visar mig vita blommor/roser  med en röd i mitten - jag tolkar det som kärlek - antagligen med den/de som gifts sig. nornmalt verkar hon vara klädd arnars i klänning blommiga eller möjligen prickiga.

Hon har svårt gå på slutet av sin tid i livet och plågades av huvudvärk vilket också blev hennes övergång(hjärnblödning eller likande) får känslan att hon inte han fylla 81 - eller så betyder det att hon dog straxt innan sin födelse dag(min tolkning) Hon visar mig en liten hund ser ut som en vit pudel, rosali/rosa eller likande namn, som verkar vara henne kär också med henne på andra sidan nu! hon visar mig mer djur en liten fågel(underlat) och en sköldpadda - inte hennes djur utan någons på denna sidans djur - som hon har hand om nu.

Hon älskade musik och lyssnade mycket på radion - korsord var hennes grej med - hennes man gick över före henne, långt före! Känns som hon arbetat med sin kropp i livet när hon var yrkesverksam och hennes armar tog stryk av det - känner att de inte riktigt hängde med som de skulle och hon hadde ont- kan ha varit inom sjukvården som hon arbetat eller städ.

Hon drar mig tillbaka till ett mine hon har med dig som hon vill komma till- ser kusten och havet, klippor , sommar och småbarn i barnvagnar, lycka och glädje - käns som hennes liv då du föddes och glädjen och kärleken till dig och ditt liv- barnvagnen ser gammal ut så du bör vara född 50-60 talet eller tillomed 40-talet- käns som en lycklig tid i hennes liv och det vill hon förmedla till dig med, att hon är lycklig då som nu, + att få komma på detta sättet och förmedla hon har det bra. Verkar som barnvagnen kan finnas kvar som ett arvegods.

Personen hon vill till har suttit med familjealbumet nyligen och tittat på kort med henne på dessa bilder och mints henne - med kärlek och hon vill du ska veta hon satt brevid dig då! Det var både skratt och tårar - er syskon emellan säger hon(så ni var fler som tittade tillsammans) Någon Arne och ett roligt minne med det verkade komma upp!

Hon talar om Solroser med en hel massa vid en stuga? känns som juva minnen vid just den stugan.Personen hon vill till står inför ett avgörande just nu och det känns som hon vill säga "Ha råg i ryggen" så ordnar sig allt! Hon visar mig ett silversmycke medaljong liknande/eller liten systerklocka. som verkar ha varit hennes. (kan vara en symbol med för att söka styrka från syskon.)

1978 har betydelse i sammanhanget (kan vara hennes övergång) och månaden Mars.Hon kommer med så mycket kärlek och vet att den som hon vill till kommer känna igen henne(då detta är ett experiment!) Mycket kramar och lyckönskningar  från denna varma själ- tack säger jag för du ställde upp! Hon ler och drar sig tillbaks!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Hellas
1/4/12, 5:58 PM
#1

Spännande, då får vi se om vår vän hör hemma här eller på FB.
Det är tyvärr inte någon som jag själv känner igen.

Kram

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

[MargaretaA]
1/4/12, 6:14 PM
#2

Spännande! Glad

Jane-Lyzell
1/4/12, 6:21 PM
#3

Japp vi får hoppas mottagaren ser det snart:-)

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Kvickast
1/4/12, 8:47 PM
#4

Spännande, hoppas att någon känner igen henne :):)

Jane-Lyzell
1/5/12, 4:19 PM
#5

Anden har hittat sin mottager - som vill vara anonym fick pm !

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[MargaretaA]
1/5/12, 5:31 PM
#6

#5Roligt att höra men lite synd att vi inte fick veta mer….

Men det går väl fler tåg - du kanske mediterar fler gånger Flört

Annons:
Hellas
1/5/12, 5:39 PM
#7

Härligt underbart Kyss!

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Jane-Lyzell
1/5/12, 6:42 PM
#8

6 Ja då, det blir säker fller tåg! - ja respekterar dem som inte vill synasGlad

7 japp!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[MargaretaA]
1/5/12, 7:32 PM
#9

#8

självklart ska de respekteras! Glad

Skogshumblan
1/6/12, 10:07 AM
#10

Skönt att rätt person fick kontakt. Sånt här spännande tycker jag.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

ellen1960
1/6/12, 4:37 PM
#11

Skrattande

Upp till toppen
Annons: