Annons:
Etikettoff-topic
Läst 760 ggr
Hellas
2012-01-01 14:38

1:a Januari 2012

Hej på er och God fortsättning på det nya året!

Jag hoppas att ni alla hade en fin avslutning på 2011 oavsett hur ni valde att använda den.

Själv hade jag en lugn trevlig kväll med vänner och god mat.
I år valde vi att åta Tapas med olika små rätter
Jag gjorde blandannat Jordärtskock soppa som en liten förrätt.
Tänk att den blir godare och godare.

Det skojiga var att min man var ut igår och grävde upp de små raringarna (jordärtskockorna) så dessa var purfärska.

Idag slappar jag under ne gosig filt, vi ska slå på en film och slötitta på.

Ps. Idag har vi även snö ute, inte mycket men visst är det vitt ute Flört

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Annons:
Skogshumblan
2012-01-01 14:46
#1

God fortsättning! Även här slappas idag. Är konstigt nog helt slut idag fast jag inte gjort något vettigt på dagar. Fast det är nog där skon klämmer, jag har icke varit ute eller rört särskilt mycket på mig:/. I morgon är det vardag igen så då får barnen och jag se till att komma ut lite ! Ha en skön första januari alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Jane-Lyzell
2012-01-01 16:58
#2

Har haft en toppen Nyår här med härliga människor (synd ni inte kom Helena) jätte trevligt - kom inte isäng fören 03 inattGlad Oona och jag sist i säng som vanligtFlört vi ringde in det nya året och läste nyårsklockor - vi stod i cirkel på verandan - det blev riktigt magisktTungan ute

Någon hadde med sig de nya ljuskorgarna man sänder iväg - jättefina!snön kom med det nya året och säkert ett par tre decemintrar snö- har dalat ned!

Nu blir de slappa framför en rulleSkrattande

Önskar er alla Gott nytt 2012

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

chik
2012-01-01 19:17
#3

önskar er alla ett fint 2012..o fin kväll.

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Lady-Oona]
2012-01-01 21:14
#4

Önskar er ett Gott Nytt år och instämmer med Jane, helt underbar Nyår…massor av kramar till dig och din man för en så fantastisk kväll…fast det blev sent…he he he..

Må gott därute och ha roligt….för ev. elände behöver leenden!!!

Pagan
2012-01-01 21:18
#5

Härligt med nytt år. Sitter med min nya fina kalender av Paulo Coelho - ögonblick. Känns lite magiskt att starta en ny, måste leta rätt på fina pennan och skriva så fint jag bara kan…….iallafall ibörjan.

Här är det barmark och plusgrader, lite underlig vinter här iår. tror jag skottat trappan på sin höjd en gång och skrapat bilen 3 gånger. Fast det kanske jämnar ut sig, förra och förrförra vintern skottade jag t.o.m. taket flera gånger.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Jane-Lyzell
2012-01-02 15:35
#6

Glad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Upp till toppen
Annons: