Annons:
Etikettoff-topic
Läst 869 ggr
Hellas
2011-12-29 10:48

Dagens kvitter!

Ja vad säger man, det är lugnt som i graven!

Eller kanske inte om man skulle få för sig att sticka ut näsan för fyyy vad det blåser och natten har fortfarande inte tagit slut, det är så mörkt ute.
Tur att adventsstakarna lyser upp lite så att man får lite småmysigt i alla fall.

Annars har jag just nu svårt för att finna lusten till att göra någonting vettigt.
Den finns liksom inte, jag skulle behöva städa eller göra andra bra saker men jag har ingen lust.Jag funderar även på hur jag ska klippa mig imorgon.

Mitt hår börjar bli väldigt långt, det går en bit ner på ryggen och jag skulle vilja göra någonting radikalt. Helt plötsligt vill jag se lite mer prydlig ut.
Kanske man skulle kunna klippa sig i en axellång page.
Som min man säger, det växer ju ut om man nu skulle ångra sig :)

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Annons:
Elpida
2011-12-29 12:07
#1

Hej Helena och ni andra som tittar in under dagen!

Här blåser det oxå fortfarande, regnet kommer som sällskap till vindarna och snö tror jag inte vi får se något mer i år.. eller början på nästa heller för den delen.. Det kommer väl sådär tokigt i slutet av februari eller nåt, när man börjar längta efter våren på riktigt.

Jag ska bara jobba ett par timmar till sedan återgår jag till de vanliga bestyren. Har även lovat minstan att gå på rean lite så jag får väl offra mig…Hoppas de flesta redan varit ute och rivit runt i grejerna!

Håll hårt i hatten när ni går ut!Kyss

Psss Helena, visst är det ändå rätt kul att förändra sig ordentligt ibland. Och som maken sa så växer det ju ut om du ångrar dig Flört.)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Hellas
2011-12-29 12:16
#2

Åh Elpida, tack, du stärkte mig nu, jag tror att det får bli ett rejält klipp denna gång Flört.

Jag tänkte på dig och familjen igår, visst är det roligt att få ett nytt hem men huvaligen så mycket arbete det är innan man tagit sig in och verkligen lämnat det gamla. Städning, slänga grejer osv.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Elpida
2011-12-29 13:53
#3

#2 Jo.. fast för oss är det här egentligen hur bra som helst..även om det är väldigt svårt att ta till sig ibland. Vi rensar bort en hel del med den här flytten, all sorts gammal skit om jag säger såFlört.

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Jane-Lyzell
2011-12-29 13:55
#4

Hallå där flickorGlad rör inte mitt hår säger jag, klipper mig aldrigTungan ute

Mamma tvångsklipte mig som liten så nu får ingen röra det- såg alltid ut som affro som liten inte skoj!

så fråga inte mig om råd helena - då blir det klipp dig inte- älskar långt fint hår!

Elpidia vart får du all energi ifrån?

Häerär det inte mycket snö kvar - förbereder inför Nyårsfirandet här - och ska snart in till Linde!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: