Annons:
Etikettmentalt-mediumskap
Läst 3409 ggr
Angel3
12/22/11, 9:24 AM

Olika medium

Jag undrar hur det kan komma sig att olika medium som jag har gått till säger olika platser där jag ska träffa en man??

Ska inte det vara samma sak dom säger om platsen eller hur fungerar detta???

Annons:
Jane-Lyzell
12/22/11, 11:49 AM
#1

hej angel3 du säger medium - i vår spiritualistiska värld är det du beskriver vägledning och psyhic(spå, sia)

Har jag tolkat dig rätt du varit hos någon som siar din framtid - då tu talar om en framtida man!

Psychic (siare , tarot läggare mm) som du verkar ha varit hos - verkar ju inte ha kopplat in sig i din väv/energi ordentligt - för hadde dom det borde det vara samma information(eller snarlik)

Det bästa är att du frågar demFlört

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Lady-Oona]
12/22/11, 1:19 PM
#2

Angel3….jag håller med Jane men skulle oxå vilja tillägga att framtiden är inte fastställd det finns alltid utrymme för den s.k fria viljan och det är ju möjligt att det finns flera alternativ för dig att välja på.

Sedan ska ingen bestämma åt dig när du ska träffa någon…jag personligen  är både sierska och medium….och jag vet genom erfarenhet att det blir vad det blir och det bästa sättet att dra till sig en man är att vara själv så som man är så att män dras till din typen av kvinna som du är och att du befinner dig på platser där män kan se dig och lära känna dig.

Det är kanske så att de inte ska hitta dej utan att det är du som ska hitta dem……och då kan det komma olika tidpunkter också.

Lycka till!!!

Angel3
12/22/11, 3:16 PM
#3

Tack för era svar. Nu fick jag något att fundera på.

[Gesus]
12/22/11, 7:26 PM
#4

Kan ju vara så att det INTE fungerar också ;-]

Hellas
12/22/11, 7:30 PM
#5

#4 Man ska alltid ha en kritisk hållning till all typ av vägledning man får, det är mycket viktigt att poängtera.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

[Gesus]
12/22/11, 7:51 PM
#6

När vi ändå är inne på "spå framtiden" (jag jallafall) Har för mig jag hört Benny Rosqvist (eller vahanheter) svara när han fick 1 fråga om varför han inte kunde tex c lottoraden eller om han kunde varför han inte gjorde det och vann pengar.

Tror han svarade typ att han kunde men då försvann hans förmåga, att andarna "tog bort" den…

Annons:
[Lady-Oona]
12/22/11, 8:28 PM
#7

#6 det är många som tror så och kanske är det sant..har inte en aning men vinner man pengar så tror jag inte att det har så mycket med mediumskap att göra, det handlar nog om tur.

sven-g
12/22/11, 9:06 PM
#8

Att se en väg som någon annan ska ta, då ser man lätt det vägval man själv skulle gort.
Tycker det är fel att gå in och påverka andras val, vi är olika och därför gör vi olika val, och valen har vad jag tror, betydelse för vår utveckling.

[Gesus]
12/22/11, 10:22 PM
#9

Ja jag tror inte man kan spå framtiden såklart

Jag har 1 fråga här, i sittningen med Terry Evans säger han att 1 av systrarna skulle läst på universitetet och blivit duktig inom matematik…

Men hon omkom ju, Hur kunde han c 1 framtid som inte fanns?

Hellas
12/22/11, 11:01 PM
#10

#9 Den här tråden handlar om Vägledare, Terry arbetade Mediumistiskt och fick sin information från andevärlden säger han.

Men hur som helst, han hade uppenbarligen fel och det är därför vi ideligen säger att man alltid ska vara kritisk till den information man får från ett medium eller en vägledare.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

sven-g
12/22/11, 11:01 PM
#11

Om man vänder lite i det som Terry sa där så, om han vänt orden lite på ett annat sätt. Tex dotter nr- har begåvning för att gå långt, säkert studerat på universitet.

[Gesus]
12/23/11, 11:04 AM
#12

#11 Jag vet inte om du sett klippet med Terry som jag menar Det är 1 tjej som omkommit och Terry säger att hon skulle/hade fortsatt till universitetet och blivit duktig inom vetenskapen (detta EFTER först 1 fråga om hon gick i skolan, och som f.ö var fel för hon ville bli veterinär)

Vad jag menar är, Terry "ser" en framtid för henne som väl aldrig fanns. Hade han sett hennes framtid före hon omkom så hade den väl varit att hon skulle omkomma?

Jane-Lyzell
12/23/11, 2:51 PM
#13

12 vänligen skapa en ny tråd om Terry- håll er till trådskaparens fråga!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Upp till toppen
Annons: