Annons:
Etikettspiritualism
Läst 1284 ggr
Nattuggla
12/21/11, 10:02 PM

Hur jag började känna "andra sidan"

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag började känna av andevärlden för ungefär 5 år sedan, det kom som en väldig kyla och satt i länge minns inte exakt, men det höll på så ett tag. Jag trodde först jag höll på bli förkyld eftersom det va varmt inomhus och ingen annan i familjen hade de problemen. En kompis som jag hade kontakt med då som va medial sa åt andarna att lugna ner sig lite och sedan blev det inte alls lika kallt. Genom åren har jag sedan känt av en del och hört. Men det går i perioder och det va ett tag sedan något hände.  Varför är det så? Jag vill lära mig mer. Jag har funderat kring olika utbildningar och kurser, men vet inte riktigt vilken jag bör gå på. Va på en privat sittning förra året, och då före hon på tal med Healing. Men verkade inte riktigt som allting va i balans för det just då. Hon gjorde även numerologi på mig, det va intressand vad hon fick fram. Ibland känns det som att jag vill alldeles för mycket på en och samma gång. Jag vill testa mycket både att utöva själv och att lära mig mer om. Meduim, Healing, Tidigare liv/hypnos, K raftdjur, Guider, änglar, andekontakt, Auran, chrakra, tarot…. Vilken tråd ska jag dra i?! //Nattuggla

~ Alla människor har ett hjärta, men storleken varierar. ~

Annons:
Hellas
12/21/11, 10:24 PM
#1

Hej Nattuggla,

Åh vad jag älskar det du skriver och ajg känner så väl igen känslan av att säka, famla…vad vill jag, vad är jag lämpad till…..och mitt i allt så vill man i själva verket prova på allt Skrattande.

Att medialiteten går upp och ner tror jag vi alla kan vittna om, själv har jag ansett mig själv som helt avstängd i 1 år nu (fast så är det förstås inte).

Jag tror så här att vad du än gör så kan det inte bli fel därför att all erfarenhet har man alltid nytta av i framtiden.

Det jag alltid brukar rekommendera är att man ska försöka börja meditera, antingen själv med hjälp av vägledd CD skiva, det finns många sådana som är bra.
Men kanske det bästa är att säka upp en förening där man får möjlighet att träffa olika personer, bygga nätverk och även kanske kunna vara med på "prova på" kvällar.

Använd din intuition, det som känns rätt är troligen också den rätta vägen för dig.

Här finns en lista på några Spiritualistiska föreningar:
Spiritualistiska Föreningar

Ett steg är ju att du har hittat hit, det är otroligt många som hittar hit till oss och som genom det påbörjar sin utveckling Flört

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Jane-Lyzell
12/21/11, 11:40 PM
#2

Nattugla Jag säger som Helena

Ta bara första steget och gör något i din utveckling så kommer resten följa sig automatisktGlad(spelar ingen roll vad - bara du gör nått)

Lycka till!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Nattuggla
12/23/11, 2:06 PM
#3

Tack så mycket för era svar, båda två! Kyss

Heallas; Jag har provat att meditera, men jag somnar varje gång.. :/ Har hört att kroppen då behöver mer energi, för vad jag förstått så ska man komma in i ett tillsånd mellan vakenhet och sömn?

Ska kika på länken du gav mig nu!

Kram till er!

~ Alla människor har ett hjärta, men storleken varierar. ~

Kvickast
12/23/11, 9:08 PM
#4

Spännande att läsa om hur det började för dig :):)

Upp till toppen
Annons: