Annons:
Etikettspiritualism
Läst 1022 ggr
nyfiken51
2011-12-15 16:17

Något tröttsamt..

Är det bara jag som tycker.det börjar bli tröttsamt.Var man är in och läser(olika sajter och forum,media)  så är man på Terry..Det känns som en skåck gamar är framme och hackar..Glädjs åt hans "förfall" i media..

Jag anser,att alla har en dålig dag..Både på jobbet,likväl som privat..Försvar ingen..Men detta går över mitt förstånd!! På Fb bl:a gosar andra medium(som tydligen aldrig gör fel vid en sittning/seans.Alltid levererar på pricken jämt ) Tur att det finns så många ofelbara medium runt Sverige..Coldreading tror jag man som medium,anväder sig av lite då och då..Tror inte en sekund att Terry blivet så känt medium..Genom "fuska"

Annons:
TantAlma
2011-12-15 16:50
#1

Jag håller med om att det är tröttsamt,  tror inte heller att han skulle kommit så här långt om han skulle fuskat.

Dessutom var det för länge sedan som det programmet var så han har nog tagit med sig den erfarenheten i bagaget.

Alma

Hellas
2011-12-15 17:07
#2

#0 Hej nyfiken51

Jag kan inte annat än att hålla med dig, visst börjar det bli lite tröttsamt.
Denna gång är det Terry, andra gånger har det handlat om andra medium som vänds ut och in.
Jag tror att var och en får försöka stå fast vid sin tro och övertygelse.

Det vi även gemensamt kan hjälpa varandra att göra är att överbygga allt detta tjafs med våra egna broar.

Dvs. vi slutar svara i dessa trådar helt och hållet och skapar nya istället som blir så mycket mer intressanta för oss.

Det kan vara OT trådar men som tillför fina glada energier inför den stundande julefriden vi har framför oss

Kram och tack för ditt inlägg, vi behöhöver påminna varandra ibland om vad som är viktigt i livet Kyss

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Jane-Lyzell
2011-12-15 18:56
#3

Nyfiken 51 kan bara hålla med digKyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: