Annons:
Etikettövriga-mediala-områden
Läst 1284 ggr
Ketang
12/5/11, 9:39 PM

"Det okända"

Sitter just nu och tittar på det okända på sjuan. Brukar inte titta på det av många olika anledningar. Men just idag fanns både tid och lite intresse! Men jag har funderat lite på det här! Ni som är mer insatta i det här, går det att lita på dessa program? Känner ni till dom medium som är med i programmen och är det i så fall seriösa? När det kommer till media har jag lite svårt att lita på sånt här.

Annons:
Klass
12/5/11, 10:05 PM
#1

Det är med detta program som med alla andra underhållningsprogram - det produceras enbart för att få tittare! Det klipps och vinklas endast för att få så många tittare som möjligt, liksom alla liknande produktioner gör.

Peter-K
12/5/11, 11:30 PM
#2

Hej Ketang!

TV-programmet "Det Okända" är ett seriöst program. Medverkande medium i programmet har inte fått någon som helst förhands information om vad som skett på platsen dit de är påväg för att hjälpa.

Jag känner personligen flera medium som medverkar och har medverkat i programmet, och vet därför att så verkligen är fallet.

Allt annat som sägs angående detta om programmet "Det Okända" är okunskap och rent förtal som helt och hållet saknar grund.

Peter

Jane-Lyzell
12/5/11, 11:37 PM
#3

Har nog aldrig blivit så besviken på det okända som i kväll- Rynkar på näsan

som medium har man ett ansvar vad man säger i TV rutan! Fy!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Xeniax
12/5/11, 11:52 PM
#4

Ketang: Nej det är inte på riktigt.

Lyzell: Vad var det som sades som upprörde dig?

Xeniax
12/6/11, 12:06 AM
#5

#2

Medverkande medium i programmet har inte fått någon som helst förhands information om vad som skett på platsen dit de är påväg för att hjälpa.

Skulle inte bli förvånad om det faktikt är så att dom inte har någon förhandsinformation. Men det innebär inte att man inte han hitta på på plats. Det bevisar inte ett skit.

Jag känner personligen flera medium som medverkar och har medverkat i programmet, och vet därför att så verkligen är fallet.

Bevisar bara din partiskhet.

Allt annat som sägs angående detta om programmet "Det Okända" är okunskap och rent förtal som helt och hållet saknar grund.

Eftersom du inte har kunnat bevisa något eller ens lägga fram vettiga argument så är detta ett helt orimligt uttalande.

En rimlig slutsats för vuxna människor är att Det Okända är trams.

millam
12/6/11, 12:07 AM
#6

Det är klart att det vinklas ju av tv-folket för att passa tittarna.. men vet att medverkande medier inte får info i förväg om fallet.

Känner personligen en av dem, och flera via kontakter, och har stor respekt för dom och det arbete de utför! Dom är mycket duktiga i det dom gör, och ytterst seriösa enl min mening!

Annons:
Klass
12/6/11, 12:07 AM
#7

Hur som helst, Ketang, du väljer vad du vill tro.

Vill du tro på någon som påstår att det är "seriöst" eftersom han personligen känner flera som medverkar (och därför inte aaaaaalls är partisk), ja, du fattar - det är upp till dig.

Det är ett underhållningsprogram.

Upp till toppen
Annons: