Annons:
Etikettoff-topic
Läst 597 ggr
Elpida
2011-12-01 08:41

Den 1:a december 2011

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så är den då här, den sista månaden på detta året. Flera av er har säkert börjat julstöka, bakat och städat och donat. Kanske hunnit köpa flera av julklapparna.

Själv ska jag idag hämta nycklarna till vårt nya hus och min december kommer nog att försvinna i renovering - men vet ni? - det gör ingenting. Jag vet nämligen att jag kommer njuta av det för det är ju det här vi längtat efter, och tänk lyckan när det är klart. Det blir lite lagom pyssel emellan så barnen får lite julkänsla, lite julgodis måste vi ju ha när vi står där och spacklar, målar och tapetserarCool.

Glöm inte att andas mellan varven, glöm inte att sätta er ner ibland med en kopp varmt och faktiskt njuta av allt ni gjort. Verkligen titta in juldekorationerna, ta in dofterna, lyssna på stämingsfull musik och vara i nuet!!

Kram på er!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Annons:
chik
2011-12-01 09:28
#1

Elpida o ni alla Fin dag.

Elpida önskar er lycka till med ert boende…O vilken härlig bild du bjuder på här.

själv så såg jag årets adventskalender, o tyckte den var rolig..Inget för små barnGråter

Fin dag till er alla..

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Lady-Oona]
2011-12-01 10:51
#2

Må så gott idag och njut av varje ögonblick…det kommer aldrig tillbaka…livet är ständigt i rörelse…Skrattande

Jane-Lyzell
2011-12-01 12:08
#3

Vad härligt Elpidia och få nycklarnaGladLåter som ett bra råd även för er att andas och mysaKyss(undrar om jag passerar dig när jag ska till småland i morgon?)

Här är det snart min fysiska cirkel och möte med andevärlden - vilket jag aldrig skulle vilja missa - det bästa ögonblicket på hela veckan- att få bara vara i villkorslös kärlek är fantastiskt och jag önskar alla att få uppleva detta!

sonen vaknade ont i halsen idag , stackarn så det blev hemma från skolan(jag har nog smittat ned han)

Ha de gött alla 1 dec o allt (tänk vad tiden går)Förvånad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Elpida
2011-12-01 12:50
#4

#3 Om du passerar Växjö så passerar du nog mig. Hade jättegärna kommit till din kurs i helgen men som du säkert förstår så drar det igång för fullt imorgon med huset..TystGlad. Men jag hoppas det kommer massor av folk!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Jane-Lyzell
2011-12-01 14:47
#5

skicka gärna ditt telefonnr  per pm - så om jag åkerförbi kanske man kan få sig en kopp kaffeGlad synd du inte kan vara med hade varit skoj!!

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: