Annons:
Etikettövningar
Läst 978 ggr
signemo
11/23/11, 1:40 PM

Positiva tråden "Berömm Din medmänniska"

Kanske en liten positiv tråd kan vara på sin plats.

Ibland har vi svårt att  berömma men Du kanske precis som jag vill berömma

en internetvän

en vän i verkliga livet

ja nån Du tycker är värd ett lite extra  berömm så här mitt i veckan.

Här är en liten tråd för detta

Jag skulle vilja börja med att berömma mina internetvänner Chik o Outgrundlig.

Chik för att Du är en kvinna som kämpar, för att Du är en sån god lyssnare när jag svamlar, för att jag känner att Du har ett genuint fint sätt att känna och förstå andra medmänniskor och aldrig dömma

Outgrundlig för att Du är en pärla på att uttrycka dig, att du ibland förklarar vad jag igentligen menar, men också för att Du också är en lika god lyssnare och precis som Chik har ett genuient fint sätt att känna o förstå andra och aldrig dömma.

Fantastiska internet vänner. Som jag dessutom haft förmånen att ta en fika med.

vill berömma min vänninna Elisabeth som är en härligt envis ,rak, och omtänksam kvinna, som varit med om mer än man skall behöva. Men ändå har kraft att stötta andra

och sist men inte minst min underbara familj som står ut med mig.

Jag har massor jag vill berömma.

Har Du någon?

Var rädda om varandra

Annons:
Jane-Lyzell
11/23/11, 1:57 PM
#1

Oj vilken bra tråd signemo - då börjar jag med att berömma dig för insiativetKyss

Det finns många att berömma och en som jag vill lyfta fram är Helena som startat denna fina sajt med så mycket härliga medarbetare- som jag också vill berömma!

Cristine är en annan person som jag ser som en fin själ - så berömm där med!

Woozy som det går så bra för - gör en rörd och det vill jag berömma med!

skeptikerna får berömm med (de flesta) som skriver här för att ni bemöter oss mera trevligt nu och med respekt, fast ni inte tror på det vi görSkrattande

Sen vill jag ge alla medlemmar berömm för utan er fanns vi inteKyss

Och naturligt vis alla nära o käraKyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[outgrundlig]
11/23/11, 6:03 PM
#2

Bra initiativ Signemo,Kyss och tack för dina fina ord! Nu har jag det jobbigt plötsligt för att leva upp till dettaTystGlad.

Jag vill berömma alla mediala människor som jag känner igenom iFokus. Det är alltid ett nöje att läsa om allas upplevelser och annat. Främst så ger ni mig så mycket genom att jag utvecklas med er tillsammans då vi delar tankar och stöter och blöter saker för att komma tillrätta och förstå mera om det Medial. Det är guld värtKyss

Speciellt beröm riktar även jag till Cristine, Hellas och ÖN´s värd plus andra värdar i kulisser som orkar med migFlörtKyss

Signemo får beröm för att du vågar sätta sprätt på tillvaron genom ditt sätt att vara, naturlig och enkel.Kyss

Jaa det finns mer att säga…men nöjer mig här, tack!

[mia-38]
11/23/11, 6:16 PM
#3

Tack Outgrundlig…(Om det nu vart mej du menade..).Flört

Klart vi orkar med dej …..du är guld värd i mina ögon och kommer med intressanta inlägg i trådar. Skrattande

Kram till dej och alla andra goa. Kyss

[mia-38]
11/23/11, 6:17 PM
#4

Jag vill ge Outgrundlig….mina goa medisar inne på ÖN….och alla medlemmar där inne en eloge och beröm. Skrattande

Finns många andra med som förtjänar beröm men kan ju inte radda upp alla.

PÖSS!!!Kyss

[outgrundlig]
11/23/11, 6:17 PM
#5

#3 Jaa, jag visste inte hur det är exakt nu så ville inte skriva något namnKysstack!

Edit igen: Tack för dina ord i #4Glad

Playja
11/24/11, 6:05 PM
#6

Berömm ger jag till Hellas som startat denna sajt och alla andra som säger vad dom tycker och känner för om vi fastar i ett tänk… då utvecklas vi inte.

Det jag tror på är att det finns inget rätt eller fel utan vi lär oss "på livets vägen"

Annons:
Playja
11/24/11, 6:19 PM
#7

Fasen… det finns ett gäng personer jag vill ge berömm till när jag tänker efter…   *går å gömmer mig* ;P  *s*

Hellas
11/24/11, 8:46 PM
#8

Finaste goaste…nu blir jag lite generad Skäms, love to you all, och glöm inte att det finns inte ett forum som fungerar utan medlemmar.
All energi kompletterar varandra och bildar en helhet Kyss!

Jag vill till att börja med berömma Jane, Oona, Kerstina, Eleri, Rikard för att ni finns härinne och stöttar.

Jag vill även berömma alla tidigare Medarbetare som har bidragit till att Medialt har utvecklats till vad det är idag, framförallt vill jag nämna Tuva min själsfrende i alla våra liv.

Jag vill berömma alla mina finaste vänner i Distansgruppen, ni vet vilka ni är, jag älskar er alla, även de som idag vandrat vidare till nya Dimensioner

Chik, mycket love to you med dina glada tillrop och finurliga tankar Kyss

Slutligen till Signemo som startade den häår tråden Kyss

PDT_Love_22

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Jane-Lyzell
11/25/11, 2:18 PM
#9

8Kyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

chik
11/26/11, 6:31 AM
#10

Signemo*****O övriga över mig….Hej. Så mycket hej….

_
_

Lena.P är jag i verkliga livet.

Upp till toppen
Annons: