Annons:
Etikettvägledning
Läst 1149 ggr
[skymningsaga]
2011-11-19 00:37

Osäker

Jag börjar bli knäpp. Jag vill väl ha ett rakt svar på varför. Ända sen jag började mitt uppvaknande har det bara blivit mer och mer intensivt. Det är någon eller något som är på mig hela tiden. Det pirrar blir kallt och håret reser sig. Handflator känns läggas på min panna och mitt pannchakra börjar pirra och så vidare. Försökte mig på att få kontakt med detta. Slutade med att jag fick svartvita bilder och symboler och en blond kvinna som talade. Jag visste inte hur man förde.över så bad rakt ut att nån skulle hjälpa henne över. Hon var sedan borta. Men där blev jag också osäker. Vad allt rätt? Jag har börjat se skuggor och energirörelser tror jag det är. Och jag hajar till. Jag har drömt liknande dröm 2 nätter i rad som inte ens känns som en dröm. Fasr minns knappt nått. Men det känns som att sen när man ska hem så tar man ett kliv och så vaknar man. Känns väldigt verkligt. Och så detta som är på mig hela tiden. Låtar i mitt huvud som säger att jag ska öppna och lyssna till mitt hjärta. Som sagt jag börjar bli knäpp. Kan nån förklara eller tror sig ha svaren på något och kanske säga vad jag bör göra? För blir så förvirrad. Taack i förhand

Annons:
chik
2011-11-19 08:31
#1

skymningsaga..Jag vet inte..

Men när jag läser, så känner jag spontant. Ta dig tid o ro o lyssna..O när du känner att du inte vill ha dem runt dig..

Så sätt dig ner o be dom o lämna dig…

Sen så kan jag känna att det är sådana här saker man vill ha i huvudet. Full aktivitet..

Lite av mina tankar..

Lena.P är jag i verkliga livet.

[skymningsaga]
2011-11-19 17:01
#2

Ja du har rätt där att jag måste lugna mig och verkligen lyssna. Men endå är jag så desperat att tålamodet sviker lite hopplöst nog. J Haha ja jag ville inget annat tidigare. Och nu vill jag ju detta men när man inte kan kontrollera det så krånglar det. Tack för ditt svar ^^

Elpida
2011-11-19 19:23
#3

Går du in någon cirkel där du kan få hjälp med hur du ska hantera det här? Ibland  är det bra att träffa andra och få tips och idéer om övningar man kan göra osv, på plats så att sägaGlad.

Att ha en bra kontakt med sin huvudguide känns som en bra start. Så att han/hon kan hjälpa dig styra upp ibland. Jag är ju nybörjare och har inte fått äran att "se" än, men jag måste erkänna att jag längtar. Det jag själv känner är att jag vill ha en bra grund i hur jag sköter det bäst och min tanke är att jag ska hitta antingen en cirkel där jag kan gå regelbundet eller en kurs.

Jag gratulerar dig till dina framsteg och önskar dig stort lycka till i fortsättningen!Glad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[rose-m]
2011-11-19 22:44
#4

Jag har också Drömmar, att jag är  med hos en grupp människor i något sammanhang. Det är ganska öde på dagarna, tyst, nordiskt kallt,  folk  säger inte så mycket, men när jag kommer söderut så känns  det normalare, folk umgås i värmen och jag slutar drömma.

[skymningsaga]
2011-11-19 23:05
#5

Fast jag är inte bland folk. Det är en av varje. Vet inte vad de e.

Jane-Lyzell
2011-11-21 14:48
#6

skymningssaga - vem har du gått för i din utveckling - den personen borde kuunna hjälpa dig förståå vad du upplever - om du börjar öppna dig för medialt arbete så är det troligen hjälpare eller inspirerare som finns runt dig och inte andar som behöver hjälp!Flört

Finns ingen logik varför de andarna skulle söka dig som inte vet hur eller vad!

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Hellas
2011-11-29 21:14
#7

Hur går det för erTungan ute

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

liawilson
2011-11-29 21:43
#8

Gud vad intressant tråd =) Känner igen det som skrivs grymt mycket. Ha en fin kväll alla

*Kärlek & lycka*

[outgrundlig]
2011-11-29 22:24
#9

Jag tror inte du är knäpp :) men förstår din känsla av det.

Jag känner insinkivt att du kände av och gjorde rätt i det med denna kvinna. Fortsätt så att känna det du känner och följ det som känns sant för dig.

Raka svar kommer du aldrig att få om du inte lyssnar på dig själv och utgår från dem och jämför med vad andra säger….någonstans därimellan eller närmre dig själv kommer du att hitta din sanning.

Lyssna på det du känner o tar in är mitt råd…låt sedan tiden gå och får du sedan tredje gången gillt…jaa vad är det då att tveka på?Flört

Upp till toppen
Annons: