Annons:
Etikettspiritualism
Läst 1920 ggr
[Alexis78]
2011-11-14 21:29

Spå i händer?

Åter igen vet jag inte om det här är rätt forum för frågan men jag chansar. Jag har länge tänkt att jag gärna skulle vilja träffa någon som spår i händer, men är det ett ganska sällsynt sätt att spå på? De flesta gör det ju i vanliga spelkort eller med tarot. Min son har likadana händer som jag men förutom han har jag inte träffat någon, även om jag naturligtvis vet att det finns, så det skulle vara spännande och intressant att hitta någon som spår just i händer.

Annons:
Jane-Lyzell
2011-11-14 21:46
#1

De som spår i händer är sällsynta och då menar jag dem som är bra - känner en på Irrland men lite långt dit:-)))

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Alexis78]
2011-11-14 21:49
#2

#1# Det är med andra ord inte speciellt troligt att man hittar någon?

Hellas
2011-11-14 21:54
#3

#2 Vi kan väl se om det finns andra som svarar i tråden Tungan ute

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Jane-Lyzell
2011-11-14 21:59
#4

2 Vet det brugar sitta en gamala zigenska på mässor zingualia eller nått heter hon - om hon är bra vet jag inte - men tror hon spår i händer -sök på nätet!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

chik
2011-11-15 18:36
#5

Hallo!!vad heter det när de spår i händerna eller läser av linjerna??

Lena.P är jag i verkliga livet.

chik
2011-11-15 18:39
#6

Hittade det…I N. Halland finns det en Man som är så duktig.

Kiromanti""Heter det.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Annons:
[Alexis78]
2011-11-15 18:40
#7

#6# Har han nån sida på nätet?

Vargflickan
2011-11-15 23:28
#8

Fråga runt i bekantskapskretsen är mitt tips. Visst kan det ta länge att hitta någon, flera år, men det är oftast så man hittar guldkornen är min erfarenhet. Någon som känner någon, som känner någon som… Finns minst lika många duktiga medier som inte har hemsidor, som de som annnonser om dem. Har på så sätt fått tillgång till mycket kunskap om allt möjligt. Lycka till!

When I let go of what I am, I become what I might be.
-- Lao Tzu

chik
2011-11-16 09:22
#9

Alexis…Nej han har inte internet.

Utan det är den vanliga tele som gäller…

Det tar sin tid o hälsa på Farbro Manfred. kan ta många timmar..Bara o höra han berätta vad han ser..

Frammått berättar han inte. För framtiden där har du egna val o gå…Men du får en inblick i vad du är för människa o då är det lättare o kunna göra bra beslut…

Vi kan ju vara förvirrade o göra många beslut som suger energi av oss. o kan vi bara göra ett bra beslut på en gång. Ja då har vi ju mycket energi kvar.

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Lady-Oona]
2011-11-16 09:29
#10

Åh, Manfred, en gammal god vän….han är jätteduktig och kan allt som finns att veta i modern tid om just Kiromanti…får du tid hos honom så boka inte in nåt annat…precis som Chik säjer…så tar det lååång tid.

Han har tyskt/öserrikiskt ursprung och ser ut som Merlin själv….

Att läsa händer är en hel vetenskap…jag fuskar lite i ämnet men väldigt väldigt ytligt bara för att det är intressant och roligt. Det finns väldigt mycket skrivet om detta i gamla böcker. "Sibyllans hemlighet" den finns nog på biblioteket, är en bok som tar upp en del utav den gamla konsten. Likaså "Den stora Spådomsboken"

Upp till toppen
Annons: