Annons:
Etikettvägledning
Läst 1088 ggr
alekta
2011-11-14 19:04

har varit hos medium

Hej var hos ett medium i fredags, tyvärr måste jag säga att jag blev besviken.

Mediumet fick inte kontakt med någon i början så hon lade det keltiska korset med tarotkort,det däremot stämde bra med hur mitt liv har varit och hur jag är och fungerar hon beskrev väldigt träffande där, men framtiden fick jag bara veta att det var en hund som vi skulle ta hand om som var i 2-3årsåldern som hade farit illa, tyvärr så får jag nog avstå från det erbjudandet om det skulle visa sig stämma för vi har bestämt att efter våra 2 som vi har nu blir det inga fler hundar eftersom vi vill vara "fria" efter alla dessa år med hundar. Sen att vi skulle göra en utlandsresa i feb-mars och det planerar vi ju men inte vart. Sen fick hon kontakt med en kvinna som inte alls stämde in på vad hon sa,så som sagt blev jag besviken, tråkigt eftersom jag sett fram mot det här så länge.

Kram/Alekta

Annons:
Hellas
2011-11-14 20:01
#1

#0 Det låter som en riktigt trist sittning Rynkar på näsan, fick du dina pengar tillbaka?

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

alekta
2011-11-14 20:30
#2

Nä Hellas, men jag bad inte om det heller.

Jag får lära upp mig själv det är inget annatSkrattande

Jag har testat lite meditationsspår på youtube, men det tar nog många ggr innan det funkar skulle jag tro, men skam den som ger sig, rätt va det är så händer det, skulle mer än gärna vilja träffa min guide om jag nu har nån.

Kram/Alekta

Jane-Lyzell
2011-11-14 21:48
#3

Vad trist för digRynkar på näsan

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

maiya
2011-11-14 23:22
#4

#0.Jättetrist för dig att du blev besviken,när du hade sett fram mot sittningen.

Presis som Hellas skrev,synd att du inte bad om att få pengarna tillbaka när du inte blev nöjd.

KramRynkar på näsan

Upp till toppen
Annons: