Annons:
Etikettoff-topic
Läst 801 ggr
tinolino
11/13/11, 4:54 PM

Något Drar i kroppen.....

Jag har vaknat vid ett par tillfällen av att det känns som att det drar i kroppen åt olika håll …. känns som att jag skall dras i väg ! Detta  har skett mitt i sömnen men varit såpass påtagligt att jag vaknat av det .Har fått sagt till mig att det kan vara förstadiet till en astralresa , Vad tror ni ? Själv kändes det så starkt att jag blev ganska rädd av det här. Och jag är nog inte mogen för sådana resor riktigt än ;)

Annons:
Hellas
11/13/11, 5:11 PM
#1

Hej Tinolino och välkommen hit till Medialt,

Jättebra fråga du ställer, det tackar vi för :).

Min direkta tanke /tro är också att det kan handla om en UKU (Utanför Kroppen Upplevelse).

Jag själv är inte så bevandrad i Astralresor eller UKU som man även säger men jag känner igen din beskrivning.
Jag har också den upplevelsen lite då och då men jag har inte riktigt släppt taget. Mina resor gör jag istället då jag mediterar.

Jag hoppas på att det kommer fler som kan svara och som vet lite mer.
Vi har det ganska lugnt på helgerna härinne men förhoppningsvis kommer det in Astralresenärer som mer kan göra en bedömning.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

[outgrundlig]
11/13/11, 8:36 PM
#2

Har ingen aning om detta du skriver om. Har inte själv upplevt det på detta sätt som om att man dras i…så som du säger. då man ger sig av på resor. Men jag är inte bevandrad i allt. Ett råd är att ta till dig känslorna runt ikring detta och själv skapa dig din bild av vad som ev. är på gång för något är på gång och jag önskar all lycka med vad det än ärGladta det i din takt.

tinolino
11/13/11, 11:09 PM
#3

Tack för Era svar :) Jag har haft lite hisnande kittlande känlsor , det känns mest som att jag dras i väg uppåt !  Inga obehagliga känslor, men blev rädd ändå , eftersom jag aldrig varit med om ngt liknande. Jag har ganska nyligen börjat min andliga utvecklilng , så jag är ovan med det mesta ;) Så jag ska lyda ditt råd att ta det i min takt - lugnt och sansat ! <3 Sist detta hände var när jag varit på seans tidigare på kvällen och även haft en lätt meditation.// Kram o tack igen//

Upp till toppen
Annons: