Annons:
Etikettfilm-tv
Läst 1086 ggr
Jane-Lyzell
11/9/11, 12:59 PM

Sanning och konsekvens!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13907473.ab

Missa inte detta kl 22 i TV3

HerregudSkrikandes

De lovar bota canser med diverse flum - fasen vad ilsk jag blir!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
[Gesus]
11/9/11, 4:15 PM
#1

Hoppla, det får vi försöka kolla på… Är det en hel serie med program kanske?

Jane-Lyzell
11/9/11, 5:20 PM
#2

1 det är det nog - inte den blekaste faktiskt! men det brukar ju Ashberg ha!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

chik
11/10/11, 7:47 AM
#3

Såg detta..Hemskt att människor inte ser..Men många som får ett cancer besked blir Blockerade..""Det står ju för döden…

Men i dag så är det mer som överlever än dör…O det får vi Tacka Skolmedicinen..Men man skall veta att det finns även c-gift som är baserat på växter"" Beror ju på vad för cancer sort man har…..

Får ju själv C-Gift o har verkligen tagit reda på vad som gjäller. o det är o tänka på att vissa saker är inte bra o peta i sig. Tar bort verkan av C-Giftet..Lite utan för"

Sen det alternativa!!! Om vi nu skulle ta bort det kemiska i medicinen o åter gå till Växter…Hur hade våra växter varit i dag då??? Miljön skulle inte klarat det..

Lena..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Jane-Lyzell
11/10/11, 12:15 PM
#4

3 Oj då chik viste inte att du behövde C-gift -önskar dig alla lyckat till och som du skriver klokt att se vad du petar i dig annars så du får så mycket rena produkter som du bara kan få i dig!

angående programmet - så är ju dessa verkligen bedragare och arbetar bortom pasientsäkerhetslagenRynkar på näsan

Att utnyjja människor på detta sättet är skamligt- men något glädjande som jag noterade var att det var faktiskt många som redan per telefon faktiskt sa nej att behandla och hänvisade just till våran lag - de gör mig glad och visar att många fler jobbar seriöst en oseriöst!

såg sedan tv 4 debatt kvällsöppet  om Healing med läkaren Oleby - gilladde moderatens framläggande av allternativ medesin i sjukvården - bra argument!Glad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Hellas
11/10/11, 7:00 PM
#5

Ja det var verkligen ett upprörande program, så fruktanstvärt oetiskt och rent lurendrejeri.

#3 Chik så klokt du skriver, jag visste inte heller att du idag får C-gift men jag önskar dig lycka till, du vet att vi finns och stöttar dit Hjärtat.

Visst är det så att många örter slår ut den kemiska medicineringen och då blir det inte ett kompliment som jag tror att många ser det som.

Jag själv känner att alternativ medicin kan vara bra men kanske mer för friska människor som ibland får lite småkrämpor, snuva, lättare ledvärk och mensvärk Men annars kör jag alltid den vanliga skolmedicinen, jag skulle aldrig leka med min hälsa genom att stoppa i mig sådant som inte är väl utprovat.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Upp till toppen
Annons: