Annons:
Etikettvägledning
Läst 1041 ggr
Goolou
10/31/11, 2:23 PM

Efterlysning! Sierska 2001

År 2001 jobbade en mycket duktig sierska för mig. Jag upplevde en relationskris och hon hjälpte mig med spådomar (gnm tarot, pendel bl.a). Dessa spådomar har en efter annan slagit in. Hon arbetade med energier så att min situation löste sig förunderligt snabbt. Det var även tal om att hon skulle skicka mig nägon amulett och vatten (från Indien?). Jag är mycket tacksam för alla upplysningar och all hjälp som kan leda till att jag får kontakt med denna dam igen. Hennes namn hae jag tyvärr glömt bort. Lena, Finland goolou(at)msn.com

Annons:
Jane-Lyzell
10/31/11, 3:30 PM
#1

??????????? ingen aning vem du menarTungan ute

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Goolou
10/31/11, 4:49 PM
#2

Nej, det är inte mycket att gå på, jag vet. Vet inte hur jag ska få tag i henne. Hon hade ett lite ovanligt namn, hade arbetat inom området en längre tid och var född synsk. Men det är ju inte heller något man blir klokare av direkt… Det är i synnerhet hennes, för mig bekräftat fungerande, förmåga att sända energi och därigenom påverka mig, och dem som påverkar mig, till klarsynthet, beslut, lugn… Som vore oerhört värdefull. Kanhända inget alla spådamer behärskar? :/

Upp till toppen
Annons: