Annons:
Etikettom-sajten
Läst 909 ggr
Hellas
10/18/11, 7:22 PM

750 medlemmar på Medialt!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För inte så många veckor sedan firade vi 700 jubeleum men det tuffar uppåt vill jag lova.

Nyss registrerade sig carita stade som medlem på Medialt iFokus.
Därmed har sajten 750 medlemmar.
Även om det fortfarande är en bit kvar så börjar till och med makalösa 1.000 medlemmar kännas inom räckhåll.

Vill tacka alla fina människor som finns härinne och för att Ni gör siten till vad den ska vara.

Jag är även glad över att kunna lyfta alla typer av frågor härinne för livet är en Berg och Dal bana i sig och vad är egentligen Medialitet om vi inte vågar prata om allt!

Ett särskillt tack riktar jag idag till Jane som lägger så stort engagemang på siten Kyss

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Annons:
alekta
10/18/11, 9:26 PM
#1

håller verkligen med Hellas att Jane är såå duktig med siten,och jag tycker att alla här inne utstrålar värme från hjärtat ni verkar så gulliga allihopa, Tack för att ni finns.

Kram/Alekta

Jane-Lyzell
10/18/11, 10:33 PM
#2

Nemen då Skäms nu blir jagSkäms tack Hellas o alektaKyss

Men utan dig Helleas hadde den inte funnits så en stor eloge för dig medFlört Sen alla andra medhjälpare så klartTungan ute

Tänk att vi blivit så många som 750 Härligt!

pst, fjärillar är min favoritSkrattande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Kerstina-61
10/19/11, 1:47 AM
#3

Tänk att vi är såå många medlemmar. Glad Vad kul när alla vaknar till och skriver och kommenterar så det står det härliga till …då du Jane, då blir det fullt upp ;-)

Säger som du, Hellas, skönt att Jane kunde ta över ratten när du har mycket annat.  Men gott att se dig här Kyss

Jane, fjärillen är också min favorit Kyss

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: