Annons:
Etikettoff-topic
Läst 758 ggr
[mossquinnan]
10/14/11, 6:07 PM

Naturens väsen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Denna bild tog jag i  början av maj..

Vi hyrde en stuga  över en weekend,och då jag satte på kaffet på morgonen så kände jag mig iaktagen.

Har visat denna bild förut och d kan vara svårt att se då den är lite väl förstorad..Tror inte jag visat den här på Medialt..

Ja ni får avgöra själva vad ni ser,eller inte serKyss

Fotade även en hackspett på en promenad på samma ställe i ett träd..sen såg jag mer ån en fågel hihi

Annons:
[mossquinnan]
10/14/11, 6:09 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Bild 2 som även den är inzoomad med en mobkamera..om woozy ser detta kanske han kan zooma ut första bilden:-)))

[NeferNefer]
10/14/11, 8:23 PM
#2

Det jag ser är lekfullhet… hur jag nu kan se en känsla i en bild?

[Woozy]
10/14/11, 8:56 PM
#3

#1

Hur menar du med zooma ut bilden?

Naznaz
10/14/11, 9:48 PM
#4

Ja, där fick jag se ett ansikte mitt i, jag är konst pedagog och har ett öga för att analisera tavlor som är abstrakta , fotografi som denna kan jag se lite grand.

Naznaz

Kram/Naznaz

Naznaz
10/14/11, 9:49 PM
#5

ett ansikte i bild nr, 2

Kram/Naznaz

Jane-Lyzell
10/14/11, 11:56 PM
#6

Vafför , vafför då da, vem släckte ljusetCool - de är ju dom i Ronja rövardotter - små troll:-)) och en älva!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
[mossquinnan]
10/15/11, 12:01 PM
#7

hmm jag vet inte vad jag menade riktigt woozy..zooma ut lät ju kanske helknasigt *S* men om man klickar på den 1/a bilden blir den inte lika skarp:-))

Tycker åxå den är lekfull..klurig ..en söt klurig gubbe som spejjar med sitt vänstra öga..haha ja du har rätt Jane woff woff fådååårå *S* å den lilla söta älvliknande saken:-))) Ja ansiktet är d jag ser i bild 2..ser ut som en demon nästan FörvånadFörresten vilket intressant jobb du har Naznaz:-))

[Ravenna]
10/15/11, 1:10 PM
#8

#0 Ja, det känns som att det är något där. Känslan är fullt av nyfikna småväsen, av liv. ;-)

Upp till toppen
Annons: