Annons:
Etikettfilm-tv
Läst 1171 ggr
Jane-Lyzell
2011-10-01 23:54

the Secret Hela filmen!

Glad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
LOLslashFREAK
2011-11-02 22:12
#1

Vad är det för film? Skrattande

Galenpanna

Jane-Lyzell
2011-11-02 22:14
#2

1 du får titta - en film om attraktionslagen- The Secret!Glad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

LOLslashFREAK
2011-11-02 22:16
#3

Jag vet inte om jag orkar just idag, men jag kan ju kolla imorgon om inte annat Flört

Galenpanna

[GunillaR]
2011-11-02 23:09
#4

Money money money……………. Det var väl så ABBA sjöng.

Jane-Lyzell
2011-11-02 23:54
#5

4 Jo men det finns annat som är bra i den med:-)))

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Kerstina-61
2011-11-03 00:32
#6

Jag tycker boken är bättre än filmen, men filmen är absolut bra!!
Kan hålla med Gunilla…kanske lite mycket prat om pengar, men pengar är inte heller fel…med pengar kan man göra mycket bra!!

Jag har boken vid sängen som en "bibel"Slår upp en sida på måfå och ofta står det något där som passar in just för dagen :-)

Lite kul det där med affirmationer..jag har testat det på "riktigt" och det funkade! Har berättade i en annan tråd förut då jag ville ha en diskmaskin. Blir en repris nu då:

Jag klippte ut en bild på en Elektrolux diskmaskin och skrev en text att jag var så tacksam för min diskmaskin som gick så bra och satte upp på kylskåpet.
Efter ca 2 månader ringer en väninna som renoverat köket. Hennes man är chef på E-lux där de tillverkar diskmaskiner mm. De hade bestämt sig för att byta diskmaskin som passade in på de nya köksluckorna så jag fick deras gratis. En Eletrolux diskmaskin ensast 2 år gammal :-))

Jag missade dock en liten sak i min affirmation…jag glömde skriva den skulle installeras också!

Så…jag skrev en ny lapp och satt upp på kylskåpet dör jag var så tacksam över at min diskmaskin var installerad För att få plats med den var det tvunget att flytta en dörr plus några skåp. Så jag tackade också för att få köket nyrenoverat!

Dagen innan julafton pajar vår fjärrvärme.
Fanns ingen hjälp att uppbringa så som en sista utväg ringe jag ett par vänner som har eget företag och har behörighet med el mm. De kommer och han hjälper oss…kopplar på ngt vis förbi så vi får värme och varmvatten. Beställer sedan den pryl som gått sönder.
jag kontaktar försäkringsbolaget sen efter jul och detta gällde på hemförsäkringen.

Våra vänner kunde ta betalt för jobbet och då ville de göra ngt mer för oss. Gissa vad?!!
De kopplade in diskmaskinen och flyttade dörr och skåp mm.
Sedan fixade min sambo att det kom upp tapeter mm. Så…inte alltid man vet om det är bra eller dåligt då något går sönder ;-) Och min affirmation blev besannad! :-)))

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Annons:
Allamej
2011-11-05 08:47
#7

Mina affirmationer har en tendens att bli verklighet vid exakt fel tillfälle… så att om man vill göra det man bett om så måste man kränka sig själv något så in i…. Men så går det när man är inom mitt gebit… svält eller svälja stoltheten…

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Hellas
2011-11-05 10:12
#8

Önskebrunnen är en Affirmationstavla och vi är många som fått vära önskningar uppfyllda.
men, jag inser också idag att man måste vara noga med hur man uttrycker sin önskan, det kan annars bli på tok för mycket.

Själv har jag så mycket arbete just nu att jag skulle kunna jobba dag och natt.
jag ska försöka formulera upp en "normal" arbetssituation tidsmässigt så att man hamnar på en lagomnivå.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Jane-Lyzell
2011-11-06 21:26
#9

Oj vilka härliga inlägg om affirmationers verkanGlad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Kerstina-61
2011-11-07 12:42
#10

Jag har stort behov av lite slantar så nu ska jag minsann "tillverka" sedlar och sätta upp lite hör och var ;-) Det funka ju sist så..Flört

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Jane-Lyzell
2011-11-07 13:58
#11

10 Lycka tillGuld i mun

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: