Annons:
Etikettkurser
Läst 5872 ggr
Sara-N
9/29/11, 8:55 AM

Terry Evans kurs

hej!
jag undrar om det är någon här som har gått någon av terry evans kurser till exempel mediumutbildning steg 1? jag funderar på att gå en av hans kurser och det skulle vara roligt att höra något om dom.

ni får gärna berätta om andra kurser i medial utveckling som ni har gått, som ni kan rekomendera. jag är just nu bara intresserad av mentalt och psykiskt mediumskap.

/sara

jag följer min intuition och livet säger Ja till mig

 

Annons:
Jane-Lyzell
9/29/11, 12:41 PM
#1

Har aldrig gått för Terry så kan inte svara för det!

Vi har ju kurser här men det får väll andra ge feedback påGlad

Hoppas fler svarar- en intresant fråga - varför valde du just Terry?

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Sara-N
9/29/11, 10:20 PM
#2

jag tror att jag dragits till hans kurs för att jag sett honom på tv, vet hur han jobbar och så. han känns som en bra person som jag känner fortroende för. egentligen är det ingen annan anledning faktiskt. så jag är nog inte helt svår att få in på andra banor om det dyker upp några. ska kolla in ramsbergsgården lite närmare!
varma hälsningar

sara

jag följer min intuition och livet säger Ja till mig

 

Hellas
9/29/11, 10:42 PM
#3

Jag har ingen erfarenhet av Terry jag heller men jag önskar dig lycka till och hoppas att det blir en bra kurs.

Jag har hört både bra och mindre bra om hans kurser men jag misstänker att smaken är som baken, delad!

Du får hemskt gärna dela med dig av hur du upplever din kurs när du väl har gått den.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Jane-Lyzell
9/29/11, 11:23 PM
#4

2 Ja TV har enorm dragningskraftObestämd Jag tycker det är viktigt du känner in i ditt hjärta och tittar runt lite på fler ställen innna du bestämmer digSkrattande Kika in du:-)

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Fdtr
9/30/11, 9:38 AM
#5

Har ingen aning om hur hans kurser är men jag har haft en sittning med honom för länge sedan (innan han blev "känd" i Sverige) och efter den erfarenheten  tycker jag  att han är ett bra och seröst medium.

Hur han är som pedagog har jag dock ingen aning om, hur kurser utvecklas beror väl också en hel del på deltagarna som är med också skulle jag tro.

Det är ingen vits att ha huvudet upp i det blå om du inte har fötterna stadigt förankrade på jorden.

Sara-N
10/1/11, 9:59 AM
#6

tack för era svar! jag har kollat in stockholms spiritualistiska förening nu och jag tror jag börjar med det helt enkelt. inte så dyrt och jag har en känsla av att det kommer leda in mig dit jag ska. Terry får vänta :) känns så konstigt att sådana här saker ska vara så fasansfullt dyrt, mitt förtroende svagas ner för varje krona det kostar, faktiskt! men det kanske finns någon bra förklaring till varför det e så dyrt, jag har hört ett par men ingen som e bra nog.

jag följer min intuition och livet säger Ja till mig

 

Annons:
Hellas
10/1/11, 10:07 AM
#7

#6 Jag tror det är väldigt klokt att börja på det sättet.
Vi har även några länkar på medialt till Medium, några av dem är i närheten av Stockholm. Det finns förstås fler seriösa medium men just för tillfället är det dessa som finns uppsatta på vår lista.

http://medialt.ifokus.se/links#threadlist-state

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Jane-Lyzell
10/1/11, 9:59 PM
#8

6 tycker jag var ett mycket klokt och moget beslut - du har ju också Sanningssökarna i stockholms sveriges äldsta spiritualistiska förening:-)))

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: