Annons:
Etikettövriga-mediala-områden
Läst 11723 ggr
Kerstina-61
2011-09-28 12:06

Vad säger ni om detta?

AuraTransformation™ - en permanent medvetandeexpansion

En AuraTransformation™ är en permanent och genomgripande utveckling av din aura och utstrålning som efterhand medför många fördelar på det personliga området.

För att beskriva det kort, så förenar AuraTransformationen din intuition med din handlingskraft. Dessutom medverkar den till att förstärka genomslagskraften i din utstrålning och i ditt energifält således att du inte behöver bekymra dig över större eller mindre motstånd från omvärlden. Du får större livslust och låter dig inte styras av någon dold agenda som du inte själv kan stå för. Dessutom blir det lättare för dig att definiera dig själv som människa och det blir lättare för dig att markera dina gränser i förhållande till omvärlden.

En AuraTransformation™ utförs av en Auraförmedlare som besitter stora helande krafter och en djup inre balans. Auraförmedlaren arbetar till skillnad från andra healare, med balansenergi i stället för att arbeta med rent ljus och får i samband med AuraTransformationen balansen så totalt integrerad i ditt energisystem att du inom kort upptäcker att du inte behöver se så svart-vitt på världen och det du har runt omkring dig. Du får balans i både ditt energifält, som motsvarar din aura och utstrålning, samtidigt som du uppnår en djup inre balans som inte kan förklaras med ord. Den ska helt enkelt upplevas!

Under en AuraTransformation™ blir andeenergin samlad och uppgraderad med de nya starka indigo- och kristall-energierna och den blir kopplad direkt till kroppen via den starkt skyddande balanskroppen. Därför blir det mycket lättare att leva ett liv i kontakt med kärnan i sig själv och den man är i renaste form.

En AuraTransformation™ är inte något man gör bara för att prova på, det finns ingen ångerrätt när man redan är transformerad. Medvetandeutvidgningen förpliktar, så AuraTransformation™ är för psykiskt friska människor som vill något mera med sitt liv.

AuraTransformation™ är en snabb väg för föräldrar och andra omsorgspersoner att förstå och kommunicera på lika villkår med Den Nya Tidens barn

Hämtat från http://www.auratransformation.se/auratrans.htm

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Annons:
Jane-Lyzell
2011-09-28 13:50
#1

NEW AGE BLA BLA BLA BLA …….. anser jagGuld i mun

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Kerstina-61
2011-09-29 11:25
#2

Jag reagerade mycket då jag såg detta. Tydligen ingen mer än Jane som tycker något om detta.

Enligt artikeln går man till en  Auraförmedlare så då blir man en renare människa med en klarare aura. Man pratar om indigobarn Barnen är födda till det som är födda 1995-2008
http://www.auratransformation.se/auraIndigo.htm

Vuxna som genomgår en AuraTransformationkan integrera till Indigobarnens indigofärgade aura.

Lady-OOna har skrivit en tråd " allt är inte guld som glimmar" och kanske denna artikel skulle varit med i samma tråd, men tycker samtidigt att det är viktigt att det tas upp i egen tråd.

Det är inte bara lurförsäljning av en massa prylar utan en massa olika svindyra behandlingar som lovar guld och gröna skogar.

Min tro är att det inte finns några genvägar utan att vi får leva det liv som är utstakat och lära oss smärta, svek, glädje, sorg, kärlek, hat,
you name it.

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Cristine
2011-09-29 11:39
#3

*Suck* skulle aldrig utsätta min autistiska dotter för något sådant..ingen annan heller för den delen. Tomma ord, tomma löften och tom plånbok.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
2011-09-29 11:59
#4

När de lurade försöker få kontakt ser det ut så här!

Sökmotorerna är avsiktligt låst med rekommendation-hype spam. Människors negativa recensioner är inte det enda som saknas i sökningarna. Det viktigaste som saknas är någon form av rationell information eller trovärdig artikel. Ur ett generellt perspektiv, det är inte det enda som väcker misstankar. I denna diskussion kan vi inte komma till en slutsats om huruvida saken fungerar, kommer tiden utvisa. Snarare kan vem som helst svara mig dessa enkla frågor: 1) Varför skulle ett företag som har producerat den nya "mirakel" och "paradigmskifte" har några avgörande bevis för att visa annat än vittnesmål? 2) Varför skulle deras största återförsäljare skede samma manipulerade demos (eller snarare salen trick) om och om igen för att försöka övertyga någon om att produkten fungerar? 3) Varför kan ingen förklara hur det fungerar, eller vad den är gjord av? Och så vidare och så vidare. Det finns en air av tvivelaktig sanning kring varje aspekt av denna Amega verksamhet. Med andra ord, om du kan se någon göra en levande genom att avsiktligt lura folk att tro att något är sant, skulle du lita på den personen? Skulle du göra affärer med dem och litar på dem för att göra dig frisk? jag förstår hur svårt det är att ta det steget och titta på saker objektivt om du redan är ekonomiskt och kanske känslomässigt involverad i Amega showen. Den Amega Zero Point energi trollstav verksamhet bygger på bedrägeri (inte som definierar en bluff eller bedrägeri?). För även om den sak fungerar för dig, att du fortfarande har ljugit för.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

JohannaEkroth
2011-09-29 12:00
#5

Hmm, förstår inte mycket av texten, men jag har själv Aspergers Syndrom vilket är en funktionsnedsättning inom autismspektrumet, lite mer högfungerande bara, dock gör det att jag har dålig läsförståelse.

Jag personligen känner mycket av personkemi och människors "utstrålning" dvs auror mer än vad jag får ut av vad de säger och visar med kroppsspråk. Då jag har svårt att tolka detta.

Jag har väldigt lätt att känna om en människa är att lita på och man känner sig trygg eller om man bör gå.

Dock är det mycket svårt med sk psykopater då de har en tendens att dölja sin egna personlighet, likt en kamelont.

Sry för OT om det nu blev det.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Mandra
2014-05-13 02:59
#6

Är det någon som provat på detta? Jag fick just in en klient som blivit svårt skadad av sån här behandling. Har inte hunnit titta så mkt än. Söker lite info bara.

Annons:
[Rödluvan]1
2014-05-13 07:33
#7

Men var står det om autism?

[Lindyhop]1
2014-05-13 09:40
#8

Tror inte alls att sånt här är bra. Min magkänsla säjer fel,fel,fel och dessutom kan det nog vara skadligt att utsätta sig för detta!

Jane-Lyzell
2014-05-13 10:29
[Rödluvan]1
2014-05-13 10:49
#10

#9 Är du en skeptiker alltså?

[Lindyhop]1
2014-05-13 11:57
#11

Var detta till mig? Svar:NEJ jag har en stark 100% övertygelse som ingenting kan rubba!!! Men jag mår illa av knas och flum och lurendrejeri speciellt när det är barn inblandade. Jag är dock inte insatt i detta med indigobarn etc men jag tycker det är otäckt  om föräldrar och barn blir lurade och utnyttjade. 🤢

[Rödluvan]1
2014-05-13 12:20
#12

#11 Vem talar du till nu?

Jane-Lyzell
2014-05-13 13:11
#13

10 - Ja till mycket- men är ingen skeptiker 😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
[Rödluvan]1
2014-05-13 13:14
#14

#13 Om du är skeptiskt till detta, så är du en skeptiker. Såna fick ju inte finnas på den här sidan.

Varför får du vara här, som skeptiker, men inte andra skeptiker? Jag förstår verkligen inte.

Jane-Lyzell
2014-05-13 13:28
#15

14. Vi är ett spiritualistiskt forum inom ramen för spiritualismsens grunder- Jag är en troende skeptiker i så fall:-) - bara gilla läget- annars finns det andra sajter var med i . Det är en medial djungel därute som man bör vara ifrågasättande om- som troende anser jag mig se skillnaden - det gör inte en skeptiker- de drar alla över en kam- tillbaks till TS nu!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Lindyhop]1
2014-05-13 16:13
#16

Jag trodde du frågade mej Rödluvan. Ett litet missförstånd.

mayolica
2014-05-18 09:25
#17

Jag vet inte mycket om det här,men det ger mej olustkänslor att läsa om det. Det känns "fel" på något vis? 🤢

~ mayolica ~

Ians
2014-05-18 17:56
#18

Håller med Lady Oona om att allt inte är guld som glimmar. Rene smörjan som jag ser det.

virpana
2014-11-29 13:37
#19

Fikk reda på denna metod i dag….Det kostar 2500,- för en transförmation…Det sägs at man inte har någon gammel aura kvar och behöver en ny aura..som bara dessa terapeuter kan ge…hmm..låter som klart bedrägeri…

Ians
2014-11-30 18:27
#20

Ja, Virpana, det låter verkligen som ett bedrägeri! 2500kr!!!! 😮

Annons:
virpana
2018-03-28 08:46
#21

Har tagit hand om många människor so drabbats riktigt illa av denna metod. Gör det inte.

Jane-Lyzell
2018-03-28 09:46
#22

Hua 😕

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Mandra
2018-06-03 11:59
#23

# 21 Har jag också. Inget jag skulle rekommendera min värsta fiende ens. 😡

Jane-Lyzell
2018-06-03 12:46
#24

23 förstår det

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Vulkan]
2018-06-05 18:10
#25

Bedrägerier 😕

vad ska man säga, ord saknas 😕

Upp till toppen
Annons: