Annons:
Etikettmedialitet
Läst 2855 ggr
[Myy2000]
2011-09-27 20:15

Djur i andevärlden

Senaste tiden har jag börjat att se och känna av djur från andevärlden mer än vanligt. Jag har precis slutat äta kött och det är som om det har stärkt kontakten med djuren på den andra sidan. Jag kan känna tydligt hur en katt hoppar upp i sängen, tillochmed täcket rör sig! Har någon av er någon "känning", av varför det är så mycket djur runt mig? Jag kan inte få någon kläm på varför. Skäms Det är alla möjliga sorter, hundar, katter, fåglar…

Annons:
Jane-Lyzell
2011-09-27 23:28
#1

Hej Myy2000

Det borde vara dina egna ande djur - finns ingen rim o reson i det annars:-)))

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Myy2000]
2011-09-28 11:41
#2

Ha,ha… Nej det är inte enbart mina egna djur.Skrattande Fast det kanske är djur från tidigare liv?  Jag var på healing för många år sedan. Plötsligt dunsade det till på korsryggen, men jag tänkte inte så mycket på den saken. Efter healingen sa healern att hon sett en svart terrier som hoppat upp på min rygg och låg där, som för att försvara mig under hela healingen. Jag har aldrig haft en svart terrier, men dunsen var väldigt kraftig och kändes faktiskt som om en hund som hoppade upp. Ingen riktig rim och reson i det heller tycker jag.Skrattande

Tja, det är väl kanske inte meningen att man ska förstå allt. Flört

Jane-Lyzell
2011-09-28 13:53
#3

2 kanske tillhörde healern eller rummet där ni varFlört

Ja det är mycket vi inte förstår - men vist är våra djur med oss i andevärlden alltidSkrattande

en teori jag alltid haft att liväll som våra hundar beskyddar oss på denna sidan gör dom det ifrån andra sidan medKyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Myy2000]
2011-09-28 15:59
#4

#3 Nej, det var ju inte healerns vovve heller…Flört

Jag undrar om djur har samma typ av reinkarnations system som vi människor? Finns det en djurhimmel där de också kan bestämma om de vill gå ett varv till här på jorden eller existera i andlig form??

Någon som har en teori?Skrattande

Jane-Lyzell
2011-09-28 18:14
#5

4 Vet faktiskt inte om  de reinkarnerar - ibland tror jag detFlört men Njeee - stackarna varför skulle de det!?

Vad jag förstår så går vi tillsammans den första tiden i andevärlden om det finns kärleksband - sen efter utveckling så går djuren till sig och vi till vår plats i existensen - Glad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Silent Wolf
2023-05-02 17:20
#6

Inget, att skämmas för enär djuren har energier som vi och lever kvar. Men ofta kan de kännas, som nära. Som en katt jag hade som jag hörde tydligt katten fotsteg. Den andre katten tittade på något som jag inte såg. Men oftast försvinner denna energi efter tag. Som en hälsning. Troligen vandrar de sedan hem till Ljuset där djur kan gå sida vid sida. Och ändå hålla sams.

Varma Andetag

Annons:
Jane-Lyzell
2023-05-02 17:42
#7

#6: så sant

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

NiklasTyreso
2023-05-11 02:52
#8

En kort tid i 20-årsåldern hade jag en katt som haft flera ägare i min släkt, men när de blivit gamla eller dött tog någon annan hand om katten. Den hade flyttat runt.

Det var en väldigt oharmonisk katt som satt och fräste bakom soffan och kissade på golvet, fast den hade kattlåda, men jag ville ge den en chans.
Efter en tid tröttnade jag på att torka kiss varje dag och mina föräldrar avlivade katten.

Under någon månad efter avlivningen såg jag den ofta komma in i vardagsrummet. Det var sådär att man ryckte till, men så var den inte där.

En dag var min syster in på besök och vi satt och talade i vardagsrummet. Då ryckte hon till och sa "Ohhh Jag tyckte jag såg en katt komma in!".
"Jag har sett henne flera gånger" sa jag.

Jag hoppas hon har en bra tillvaro med spännande jakt och god omvårdnad där hon är nu.

  • Redigerat 2023-05-11 02:54 av NiklasTyreso
Carmarino
2023-05-11 03:11
#9

Det händer rätt ofta att jag känner att en katt stryker sig mot mina ben, men när jag kollar är det ingen där och min "fysiska" katt ligger och sover i ett annat rum. Skymtar också en katt gå förbi t.ex. i hallen ibland, medan den fysiska katten ligger inom synhåll.

Har haft ett antal katter under årens lopp, så jag vet inte vem/vilka det är som är här, men tycker det är trevligt att de kommer på besök.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Jane-Lyzell
2023-05-11 09:48
#10

#8: Det har hon säkert - vill nog bara ge lite kärlek eftersom hon fräste så mycket 😊

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
2023-05-11 09:49
#11

#9: Mysigt - jag har själv ande djur som kommer på besök ibland 😊

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: