Medialitet

Djur i andevärlden

2011-09-27 20:15 #0 av: [Myy2000]

Senaste tiden har jag börjat att se och känna av djur från andevärlden mer än vanligt. Jag har precis slutat äta kött och det är som om det har stärkt kontakten med djuren på den andra sidan. Jag kan känna tydligt hur en katt hoppar upp i sängen, tillochmed täcket rör sig! Har någon av er någon "känning", av varför det är så mycket djur runt mig? Jag kan inte få någon kläm på varför. Skäms Det är alla möjliga sorter, hundar, katter, fåglar...

Anmäl
2011-09-27 23:28 #1 av: Jane-Lyzell

Hej Myy2000

Det borde vara dina egna ande djur - finns ingen rim o reson i det annars:-)))

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Anmäl
2011-09-28 11:41 #2 av: [Myy2000]

Ha,ha... Nej det är inte enbart mina egna djur.Skrattande Fast det kanske är djur från tidigare liv?  Jag var på healing för många år sedan. Plötsligt dunsade det till på korsryggen, men jag tänkte inte så mycket på den saken. Efter healingen sa healern att hon sett en svart terrier som hoppat upp på min rygg och låg där, som för att försvara mig under hela healingen. Jag har aldrig haft en svart terrier, men dunsen var väldigt kraftig och kändes faktiskt som om en hund som hoppade upp. Ingen riktig rim och reson i det heller tycker jag.Skrattande

Tja, det är väl kanske inte meningen att man ska förstå allt. Flört

Anmäl
2011-09-28 13:53 #3 av: Jane-Lyzell

2 kanske tillhörde healern eller rummet där ni varFlört

Ja det är mycket vi inte förstår - men vist är våra djur med oss i andevärlden alltidSkrattande

en teori jag alltid haft att liväll som våra hundar beskyddar oss på denna sidan gör dom det ifrån andra sidan medKyss

Anmäl
2011-09-28 15:59 #4 av: [Myy2000]

#3 Nej, det var ju inte healerns vovve heller...Flört

Jag undrar om djur har samma typ av reinkarnations system som vi människor? Finns det en djurhimmel där de också kan bestämma om de vill gå ett varv till här på jorden eller existera i andlig form??

Någon som har en teori?Skrattande

Anmäl
2011-09-28 18:14 #5 av: Jane-Lyzell

4 Vet faktiskt inte om  de reinkarnerar - ibland tror jag detFlört men Njeee - stackarna varför skulle de det!?

Vad jag förstår så går vi tillsammans den första tiden i andevärlden om det finns kärleksband - sen efter utveckling så går djuren till sig och vi till vår plats i existensen - Glad

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.