Annons:
Etikettoff-topic
Läst 804 ggr
Elpida
2011-09-27 09:37

Tisdag 27/9

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon världen!

Det var bäckmörkt ute i morse och hade jag inte haft min wake up-lampa hade jag nog trott att någon skojade med mig! En höstig morgon som verkar klarna upp och bli riktigt fin!

Igår kväll när jag satt och körde bil, var lite nere och fundersam, så kände jag hur det värmde i hela kinden och stack lite grand. Någon var med mig och gav mig tröst, visade att jag inte var ensam i mina känslor. Jag blir så himla glad varje gång, och framför allt tacksam för de små bevisen jag får allt oftare!

Nu hoppas jag att just DU får en riktigt skön tisdag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Annons:
[Lady-Oona]
2011-09-27 11:15
#1

Vilken söt nalle…jag tar gärna emot en kram….idag har jag fått ett rensningsprogram nedladdat på datorn och den tog 360Mb…det var inte dåligt så nu kommer jag nog att ha en turbodator framöver.

Här är det sol och ganska så skönt ute och jag sitter här vid min lilla datormaskin och har ont i ryggen men men jag har blivit lovad lunch från min käraste…

Ha en fin dag därute och NJUT Skrattande

Jane-Lyzell
2011-09-27 13:18
#2

God middag alla fina:-) härligt med en björnkram och vist är det fint Elpidia när våra andevänner visar dessa små tecken- det värmer enda in i själenKyss

Kul Oona - nu får vi ducka då när din dator är så snabbCool

Ha en bra dag alla!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Kerstina-61
2011-09-27 17:05
#3

Hej, alla!

Jag älskar nallar :-) Samlar på dem och fick 2 av mina barnbarn nu då jag fyllde år Kyss

Nu strax iväg till transcirkeln. Överraskar cirkelledaren med potatis/morot och löksopppa. den är underbart god! Tungan ute
De andra har med bröd och ost mm..
Bakade också en äppelpaj i farten…Var ju inte så pigg igår så jag trodde knappt jag skulle orka åka, men idag är det full fart igen.

Önskar er en fortsatt bra tisdag!

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Jane-Lyzell
2011-09-27 17:14
#4

3 Ha det så skoj:-)))

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Elpida
2011-09-27 20:43
#5

Mmmmm, äppelpaj!!!!Tungan ute

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Upp till toppen
Annons: