Annons:
Etikettövriga-mediala-områden
Läst 889 ggr
alekta
2011-09-23 18:06

En hand under kudden?

Hej

Igår kväll när vi, min man och jag hade lagt oss för att sova hade släckt lampan och lagt oss tillrätta så kändes det som min man hade lagt handen under kudden och rörde på den alltså det kändes jättetydligt, jag kände efter om det var så men han hade ingen hand där, han hade vänt sig från mig och jag frågade honom, var det du som hade handen på mitt huvud? va svarade han lite sömnigt, nää jag har inget gjort säger han, då blev jag skiträdd och frågade om jag fick sova jämte honom, svaret blev det gör du ju redan:) jag menade ju under hans täcke:). Jag kanske hade en liten råtta i kudden:)

Kram/Alekta

Annons:
Hellas
2011-09-23 21:15
#1

Så fint det låter, inte var det en råtta eller ett odjurFörvånad!
Jag kan förstås inte säga vad det var men vad har du egentligen för känsla kring händelsen och vad det var om du utesluter små gnagare!

Om det handlar om besök från andra sidan så kan det handla om besök från någon av dina nära och kära.
Kanske en person som brukade hålla sin hand kring ditt huvud när du var liten Kyss

Tack för att du berättar.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Elpida
2011-09-24 11:24
#2

Jag tycker det är så fint när de visar oss från andra sidan att de finns därGlad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Jane-Lyzell
2011-09-24 11:42
#3

Härligt:-)))

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

alekta
2011-09-24 15:26
#4

Hej

Jag brukar ha lite konstiga händelser hemma bland annat har det hänt att det låter som att någon kommer in genom ytterdörren eller källardörren, men varje gång det hänt har jag varit ensam hemma och då trott att det varit min man, men när ingen man kommer så blir man ju lite konfunderad det konstigaste i alltihopa är att hundarna inte ens bryr sig, just när det händer reagerar jag ju inte för jag tror ju det är min man, men efter så småler jag för det har ju varit så ofta. Men det häftigaste upplevde min dotter för ett antal år sedan när hon bodde hemma då hade hon sitt rum i källaren tillsammans med sin kille, en midsommarafton var min man och jag hos ett par kompisar och vi kom inte hem förns framåt kl4 på morronen, senare på dagen berättade min dotter att hon hört oss komma hem tidigare på natten och haft med oss våra bekanta och vi hade inte varit tysta så hon blev smått irriterad, sedan hade hon hört att vi hade öppnat deras dörr och viskat ( de sover och fnissat) och sedan gått upp för trappan till andravåningen sen blev det tyst så dottern gick och kollade efter oss men som sagt vi var ju inte hemma, vi har upplevt lite andra småsaker också men som sagt vi tänker inte så mycke på det vi bara konstaterar att det händer, men har aldrig känt något fysiskt förut så "handen under kudden" gjorde mig skiträdd.

Kram/Alekta

Jane-Lyzell
2011-09-24 15:57
#5

Det du beskriver är sk Varsel - vilket betyder att både du och din dotter är mediala!Flört

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

alekta
2011-09-24 16:32
#6

#5 Det låter kul har misstänkt det, men man tror ju inte att det är så, man tvivlar ju alltid på sig själv, men har även haft sanndrömar om 2st som har gått bort, den ena hade iochförsig gått bort några dagar före drömmen men som jag inte visste om. En dröm handlade om att jag reste med buss och hade ett brev med min dotters pojväns namn på, så på förmiddagen efter ringde jag min dotter och frågade om sambon väntade på något från posten och det gjorde han ju, hans pappa hade skickat ett par skor som han skulle få,hon blev ganska snopen. Sen får jag jättestarka känslor för en del personer, kan gå och tänka intensivt på en person oftast ger det mig stark oro så jag bara måste ringa och fråga hur det är det har gällt mina döttra och det har alltid stämt att det är något fel då. En gång tänkte jag på en moster som jag aldrig träffar eller talar med i telefon jag fick ångest och kände att nått var fel men dit ringde jag ju inte, kan ju inte ringa och säga det ju tänkte jag, 3dagar senare fick jag veta av min syster att hennes grabb hade tagit en överdos av misstag och dött.Han hade varit ifrån knarket över ett år men fallit tillbaka och tog samma dos som han var van vid men det gick ju inte så bra.

Men i november ska jag träffa Jill Pettersson som varit medium i det okända en gång i tiden det ska bli spännande, känner du till henne?

Kram Jane

Alekta

Annons:
Jane-Lyzell
2011-09-24 16:43
#7

6 nog är du medial alltid och har varsel.-)))

Jill Pettersson kan jag varmt rekomendera - det blir bra för digGlad

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

alekta
2011-09-24 16:51
#8

#7

Tack JaneGlad

Alekta

Upp till toppen
Annons: