Annons:
Etikettmedialitet
Läst 1095 ggr
Amandla
2011-09-21 12:51

Hur kan så många se samma sak utan att det händer?

De senaste fjorton-femton åren ungefär har jag (när jag varit singel vilket är mesta tiden) varje gång jag gått till medium eller fått tarot lagt för mig, fått veta samma sak. Att det kommer in en ny man i mitt liv, de har berättat hur han är som person och hur han ser ut på ett ungefär plus att vi passar väldigt bra ihop.

MEN - det har ännu inte inträffat… jag känner av själv emellanåt att det skulle kunna hända något, men rätt som det är så känns det längre bort. Jag drömmer om honom ibland också.

Hur kommer det här sig, att någon kan ge så starka intryck på flertalet olika mediala personer utan att han dyker upp? *här skulle jag vilja ha en smiley som kliar sig i skallen*


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Jane-Lyzell
2011-09-21 13:00
#1

Intresant -- ja tiden är ju svårt att sia om - och om flera sagt samma sak kan du ju vara säker på det gått in i den mediala väven(som jag presis lärt mig att det heter i häxornas värd) tycker väven låter fin!

Och det är en framtid som väntar dig - så ha tillit till att den perfekta mannen kommer in i ditt liv eller redan är där - affirmera din kommande - försjutton mått beställ han när du nu har schangsen Skrattande

skriv ned på en lapp hur din man ska vara, se ut, kvaliterer ets in i minsta detalj- och vart han kommer ifrån är ju viktigt med - så det inte blir någon som bor på andra sidan halvkotet.

t ex han ska vara lite längre en dig , blå ögon och mörkt hår - ha D.t för dig och humor. bra ekonomi, barnkär….. etc 35 år c.a bla bla bla gilla sex, lagom  bla bla  fins inget stopp på vad du kan affirmera

Sen skickar du det till universum - lägger det i ett kuvert lägger undandet någon stns - och glömmer bort det i vetskap om att universium nu har din beställning:-))

du kommer bli förvånadFlört

Lycka till!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Amandla
2011-09-21 13:02
#2

Haha, det där gjorde jag redan för femton år sen! Flört Inte utan att jag har tänkt många gånger att den man som visar sig i korten mm är den jag fantiserat ihop…


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Jane-Lyzell
2011-09-21 13:03
#3

2 Men då är han ju redan färdig beställd då - släpp in han i ditt hjärta o tanke då - så ska du se han kommerSkrattande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
2011-09-21 13:04
#4

pst , du måste ju ut och grabba tag med:-)) menar träffa folk så changsen gesTungan ute

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Amandla
2011-09-21 13:05
#5

Och du har i dina exempel skrivit i stort sett precis vad jag lagt in i min önskan Skrattande

En sak till, både jag och flera andra har sagt var han kommer ifrån! Inte alltför många mil ifrån där jag bor.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Jane-Lyzell
2011-09-21 13:07
#6

5 du ser härligt - nu är det bara tillitCool

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
[Lady-Oona]
2011-09-21 18:14
#7

Ja, se den där väven är lite underlig ibland, den tappar en maska ibland. Jag tänker inte ta ifrån dig dina Drömmar, förhoppningar eller din önskan om denna man MEN just tiden är det svåraste. Naturligtvis så finns det ju som du själv skrev, att dessa mediala personer helt enkelt plockat upp vad du själv har tänkt och bjudit in…

det finns något annat som det är lätt att "glömma bort" allt ligger klart för dig och han finns där i pereferin men vi vet inget om just denna man, vad han står i, vad han måste göra, gå igenom osv innan han är färdig för just dig. Vi kan inte se och gå in i en annan människans liv och få svaret om hans väv och liv, i det här sammanhanget så handlar det nog om tålamod från din sida.

Sedan har vi en annan aspekt…den "gamla önskan" kanske behöver ses över…om det du sa för kanske ett år sedan är inte aktuellt längre och då fattas det en pusselbit…se över din önskan….omvärdera den mm.

Det finns nåt annat också som du kanske skulle tänka på, du väntar på att han ska dyka upp…men hur mycket gör du för att du ska dyka upp i hans liv….? Kanske är det så att det är du som ska "jag" inte han?…Om det är fallet så sätt i gång…bli synlig på marknaden så att han ser dig…!

Jag kan tänka mig att om du tar till dig liiite utav det jag skriver om och gör om det till ditt så ökar du du nog chansen att han "dyker upp." Lycka till

Amandla
2011-09-21 18:29
#8

Tack Lady-Oona! Jag tar till mig det du skriver om att formulera min önskan på nytt.

Det med att han går igenom saker i sitt liv har jag förstått, det gör ju jag också och jag väljer att se det som att vi blir bättre förberedda inför vårt möte ;-)

Jodå, jag försöker allt röra mig ute bland folk, jag är ju mest hemma men jag ser till att komma ut - inte bara på krogen (tänker inte börja ränna där nu, har tröttnat på det livet för längesen) - utan också på andra ställen åtminstone ett par gånger i månaden.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Myy2000]
2011-09-21 19:40
#9

#1Jättebra knep det där, att skriva "önskelista" på blivande partner. Jag gjorde precis så, skrev en lista på vilka egenskaper min blivande make skulle ha, efter fjorton dagar dök han upp. Idag är vi gifta och har varit tillsammans i sju år. Så nog fungerar det!Flört

sven-g
2011-09-21 20:07
#10

Ska vara lite elak nu.

Det kan vara så att mannen är plockad från din tanke.

Dvs dom läst vad du önskar, och misstolkat detta med en händelse.

Säger inte att det är så, utan att det kan vara så.

Amandla
2011-09-21 20:17
#11
# 10 jo det där har jag också funderat på, som jag skrev ovan. Men samtidigt har de olika personerna också beskrivit en hel del omständigheter runtomkring mannen och de är rätt eniga där med. Det är saker som jag inte hittat på eller ens tänkt på innan.

Fast nu är jag inte fast i att det måste bli på det här sättet, jag är ju inte dummare än jag vet när jag träffar på en bra karl Flört


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Jane-Lyzell
2011-09-21 21:12
#12

amandla klokt råd från oona - hade lite den känslan med - gör en ny affirmation - du kanske missade någon liten detaljFlört

sen var det nog inte krogen jag menade - sök kanske i kretsar trunt dina egna intresen - du verkar ju gilla medialitet - kanske en cirkel eller likande- lycka till!Glad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Amandla
2011-09-21 21:25
#13

# 12, jag har önskelistan på gång i huvudet Glad Jag skulle gärna vilja vara med i nån cirkel, men vet inte hur jag får tag i nån… Jag är rätt ofta iväg på hundutställningar, men runt pudelringarna där jag hålls är karlarna antingen ute på den andra grenen, så att säga, eller _väldigt_ gifta Kyss (med andra ord mest kvinnor), där hyser jag inte stort hopp om att hitta nån. Hm, känns som att jag radar upp olika ställen som jag känner motstånd mot… hmmm….


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Jane-Lyzell
2011-09-21 21:50
#14

vEM VET PUDELMANNEN KANSKE ,HAR DU AFFIRMERAT DETFlört(oj det blev stora bokstäver - kanske ande vännerna har något med i spelet)

Lycka tillKyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: