Annons:
Etikettandlighet
Läst 1048 ggr
[Prutten]
9/15/11, 1:04 AM

Har någon sökt kontakt med mig?

För några år sedan så var jag med hos en kompis som hade ett medium hemma, och det var många andra där. Det var som en enda stor sittning. Fast detta medium var riktat mot mig och en person till. Tyvärr så mådde jag då riktigt dåligt och mediumet sa att jag hade någon med mig, en lång man. Men eftersom jag inte ens har någon i min närhet som dött, som jag träffat. Så visste jag inte vem det var och hon slutade då med mig och gick till nästa person.

Sedan då har jag inte kunnat släppa denna långa man, vem var det? Kan jag ta reda på det?

Den andra saken är att jag släktforskar och fick för mig en dag att jag skulle besöka min morfars grav. Jag fick leta upp graven via nätet eftersom min mamma aldrig berättat vart han ligger. Fick aldrig träffa honom heller innan han dog.

Men nu kommer det läskiga, två dagar efter besöket på min morfarsgrav där även hans pappa låg. Så ringer telefonen och det är min morfars brorson som ringer. Har aldrig träffat honom innan, och jag tyckte detta var så skumt. Har nu fått för mig att min morfar eller hans pappa fick brorsonen att ringa mig.

Men nu har vi träffats och jag har fått reda på saker om min morfar. :-D

Annons:
Jane-Lyzell
9/15/11, 11:14 AM
#1

Oj prutten det var mycketGlad låter ju spännande - ha tillit!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: