Annons:
Etikettmentalt-mediumskap
Läst 877 ggr
Hellas
2011-09-09 20:05

Aktivitetlusta

Hello, vad ska vi hitta på härinne, är det några speciella aktiviteter just Du skulle vilja se härinne på Medialt?

Egentligen är det bara fantasin som sätter gräns för vad man kan hitta på!

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Annons:
Amandla
2011-09-09 21:04
#1

Ska vi köra lite telepati-övningar på skoj? Om jag tänker på en sak/situation så ska du försöka känna efter vad.

Jag höll på att skrämma skiten ur en kille en gång… vi kände inte varann just alls, men firade midsommar ihop i en campingstuga på västkusten. Jag visste i stort sett inget alls om honom mer än namnet och var han bodde. Våra gemensamma vänner bodde i sin husvagn en liten bit bort.

Han trodde inte på mig när jag berättade om tarotkorten och den mediala biten, han trodde minsann inte på sånt. Men han ville testa mig och bestämde att ta reda på om jag kunde berätta vad han tänkte på. Så vi la oss ner på varsin säng och blundade.

Jag började berätta om ett stort rött hus, beskrev omgivningarna, vilka som bodde där och att kvinnan kallades farmor. Jag pratade väl i tio-femton minuter.

Sen öppnade jag ögonen och såg att han satt och stirrade på mig, helt förbluffad. Allt stämde, det var hans föräldrars hus och kvinnan var mycket riktigt farmor till hans barn och det var ju precis detta han tänkt på.

Sen trodde han på mig Flört


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[outgrundlig]
2011-09-09 21:32
#2

Härligt Amandla att höraSkrattande

Kankse även lite kanaliseringsövningar, där andar kan komma fram och säga sitt till någon?Glad

Upp till toppen
Annons: