Annons:
Etiketterurkraftartikel
Läst 2220 ggr
[Lady-Oona]
9/2/11, 9:20 AM

Skogen nästa

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag bär det iväg till skogarna i Östergötland. Årsmöte för häxor, magiker, druider, gudinnedyrkar, shamaner, moder jord anhängare och andra vilda väsen som vittror, troll, älvor och småknytt.

Det kommer att ljuda av trummor och eldens sken synns över nejderna. Magiskt arbete, healing, samtal och att mötas i en trummresa. Fest och glädje och kanske en dans med kvasten efter alla paragrafer.

Jag återkommer med mer att berätta när jag kommer hem…nu ska här packas…hatt, stav och trumma och så virar jag in mitt varma hjärta i silkespapper så det håller för alla hjärtemöten som helgen kommer att bjuda på.

Ha en ljuivlig helg….

  • Redigerat 9/10/20, 12:09 PM av Niklas
Annons:
chik
9/2/11, 10:03 AM
#1

Lady-O…jag känner hit vilken energi o vilka bilder ni kommer o få…

Jag försöker o vara med er Visuellt…O jag njuter, av skogen…

Lena…

Lena.P är jag i verkliga livet.

[GunillaF]
9/2/11, 10:34 AM
#2

Ha det så väldans trevligt ute i skogen, Lady-O Skrattande

JustMe08
9/2/11, 10:45 AM
#3

Ha det  gott nu hela helgen därute i skogen. Och ta det lugnt med kvasten, inte stila genom att åka baklänges eller göra loopar och såna vanskliga grejer.Tungan ute

 

MVH  Mia

Medarbetare på Medialt I Fokus

"We are what we repeatedly do." /Aristoteles
                                            

 

Jane-Lyzell
9/2/11, 11:32 AM
#4

pst, jag kommer tjuvkikaFlört

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

chik
9/2/11, 12:20 PM
#5

Jane..Låter bra att du har lite koll.Skrattande

Lena.P är jag i verkliga livet.

Andina
9/2/11, 12:29 PM
#6

Det låter som ett väldans härligt möte! Där skulle man va'… 
Ha kul!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
Hellas
9/2/11, 1:59 PM
#7

Ha det så kul och ta det lugnt med alla medikament och kvastresor som ni företar er med.
Jag vet att Jane kan vara lite våghalsig ibland så se till att hålla i era hattar Kyss.

Det ska bli underbart att få ta del av er Urkraft när ni återkommer.

Att göra en kombo av Spiritualism och Urkraften inom oss måste väl bara bli bäst!

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Elpida
9/2/11, 5:02 PM
#8

Ååå avundsjuk, jagFörvånad Närå, inte alls. Snääälla berätta lite för oss sen!Glad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Vargflickan
9/2/11, 9:40 PM
#9

Åååh så underbart! Gissa om jag blir avundsjuk??! Vem arrangerar den trevliga tillställningen? Må så gott Oona!!!

When I let go of what I am, I become what I might be.
-- Lao Tzu

Köpingsljusen
9/2/11, 9:40 PM
#10

Härligt Skrattande

Det kommer att bli en fantastisk helg för er - det känns i hela etern av de höga frekvenserna som redan byggts upp… Flört

"I livet utan slut, där jag nu befinner mig, är allt perfekt, helt och fulländat, och ändå förändras livet ständigt."
Louise L. Hay

Medarbetare på Spiritualism i Fokus

Jane-Lyzell
9/5/11, 5:42 PM
#11

Det har varit fantastisktKyss tack Oona och alla Häxor - det här ska jag studera mera - känner mig hemma i dettaTungan ute

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Hellas
9/5/11, 5:50 PM
#12

Vi väntar på massor med rapporter och trådar!

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Jane-Lyzell
9/5/11, 5:59 PM
#13

Broshan får nog rätt en då när jag tog mitt mediumcertifikat för många år sedan, så skratta han och sa så då är du" legg Häx "nu dåSkrattande då jag alltid blivit kallad för häxan i familjenFlört

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
[Lady-Oona]
9/5/11, 8:02 PM
#14

HEMMA…det var en helg som heter duga. Alla välbekanta och glada ansikten som samlades utomhus för att göra en välkomst cirkel. ca 30 magiska personer från hela Sverige kom. Temat för helgen var Nordisk shamanism med runormeditation, vi ljudade runorna tillsammans, målade dem på stenar, och en föreläsnig med Bodvar Bjarke en skön man med enorma kunskaper i ämnet. Natten kom sakteliga och det blev sitta uppe sent och prata om allehanda ting.

Vi åt god mat, lagat av JL och det var stinna magar hela tiden av den goda maten. Försäjning av magiska ting gick, smycken, sylt, trummor, hattar mm.

Vi trummande och kalla in alla elementen, sjöng och gjorde trumresa, jag gjorde en kort sejd, en slags seans från fornnordiska dar, Völvan kom och gav goda råd till alla, nu har jag glömt vad det handlade om.

Mellanvärldsvandring,(en tur i naturen)och en liten liten fågel jag tidigare aldrig sett kom och kvittrade mitt på min väg, måste kolla vad den heter och vad den kan betyda.

Vid slutceremoni på söndagen så skulle jag kasta iväg ett äpple till Gudinnan Idun, rakt ut i skogen men vad hände, det fanns EN lyktstolpe och vad gör Oona, jo lyckas träffade den så det klang ordentligt i området…ja va inte den klockren, Gudinnan tände kanske lampan.

En ljuvlig helg med ljuvliga människor och de ev. problem som fanns var snart glömda…kanske en del smälte bort i de heliga stenbad som skedde i bastun med ört doft…Ja så var min helg…

[outgrundlig]
9/5/11, 9:51 PM
#15

Härligt låter detta L-OSkrattande kan se er framför mig nästanFlörto ser hur du kastar äpplet!!! :)

Ja det är sant att man skall vara med på en sådan här träff för att veta exakt men läser och känner din text så kan nästan känna att man är med….i det du skriver….för jag har ju sett dig nu och kan lättare känne in hur du är.

Bastun missade jag helt men tycker det låter underbart….ser fram emot en helg med er nästa gång om man är välkommen.

Kvickast
9/5/11, 10:06 PM
#16

#14 Det låter som om du har haft en alldeles underbar helg och även du #11 verkar ha haft en fantastisk helg :):) kram på er :):)

Jane-Lyzell
9/5/11, 10:49 PM
#17

14 ha ha ha ja äpplet var klockrent  tro gudinnan inte ville ha stållampor i början på hennes skogGlad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Elpida
9/6/11, 10:48 PM
#18

Mmmm, vad härligt det låter! Förstår att ni är helnöjda med upplevelserna. Kanske det här med runor vore ngt vi kunde grotta ner oss lite mer i….

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Lady-Oona]
9/7/11, 4:47 AM
#19

Ja, det var en ljuvlig helg och alla verkade vara nöjda….ja kanske det Elpida, inge dum idé.

Nu är jag trött, och ska sova ha det gått därute.

Upp till toppen
Annons: