Annons:
Etikettoff-topic
Läst 623 ggr
Hellas
9/2/11, 7:56 AM

Godmorgon 2 september

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi välkomnar 2 september 2011 som idag föds in i vår kalender.

Vilken ljuvlig fredag det ser ut att bli. Vi har haft en aning frost inatt tror jag så det börjar bli dags att vara lite vaksam med Olivträden, det vill gärna få ett par mildare frostnätter men inte så mycket mer.

Hoppas att Ni får en bra fredag med det ni ska företa er med.

Kram

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Annons:
[GunillaF]
9/2/11, 8:20 AM
#1

God morgon Hellas och alla ni andra som kikar in här idag.

Hoppas och tror att ni får en underbar Fredag!Skrattande

Indiania
9/2/11, 8:33 AM
#2

Godmorgon alla!

#0 Oj har du redan haft frost!

Solen skiner och det är skönt.

Ha en underbar fredag! Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

chik
9/2/11, 10:04 AM
#3

God dagens på er alla…dagen bjuder på lite av varje..Bara o njuta o glida med.

Fin dag till er.

Lena.P är jag i verkliga livet.

JustMe08
9/2/11, 10:41 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

God förmiddag go'ingar!

Ja, idag får vi vackert väder här med. Fast i morse när jag cyklade från jobbet var det bra kallt om fingrarna.

Nu blir det städa och feja, sen måste jag marinera kött som ska grillas ikväll när min fina pojkvän kommer med sina barn.

Ha en godis fredag!Kyss

 

MVH  Mia

Medarbetare på Medialt I Fokus

"We are what we repeatedly do." /Aristoteles
                                            

 

Andina
9/2/11, 11:05 AM
#5

Go'morron allihop!

Oj, har herr Frost hittat hit redan. Hoppas att han vimsar iväg bort igen, ett tag i alla fall. ;)

Nu måste jag ju lägga till lite mer på min "måstelista" när jag ser vad du ska göra, JustMe… städa, feja…

Ha en härlig fredag allihop!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Jane-Lyzell
9/2/11, 11:31 AM
#6

god morgon alla underbara - stressar in ska vara borta hela helgen så ni får klara er utan mig i helgen- men det går nog braGlad

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Elpida
9/2/11, 5:04 PM
#7

Tjingeling!

Har haft superstressigt på jobbet så jag har inte hunnit in tidigare. Har nu andats, druckit nyinköpt thé och gjort en tarotläggning så nu är jag i fas med livet igenFlört.

Fredagen bjuder inte på mycket - skönt! Imorgon däremot blir det kräftskiva Skrattande.

Ha det så myspys med allt ni tar er för!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Amandla
9/2/11, 6:08 PM
#8

Halloj! Jag har varit i skogen  och spårat med hundarna (har jag sagt att det är kul? ;-)  ) och haft ett par härliga timmar med hundar och goda vänner. Ett ställe vi kom till när vi gick hade riktigt skön energi, det var som alldeles varmt och mjukt i luften där. Jag njöt Glad


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Köpingsljusen
9/2/11, 9:46 PM
#9

Gokväll allihopa!

En bra arbetsvecka har tagit slut och jag har hunnit med allt möjligt på fritiden också… Igår träningsseans på Norrljus (för en gång skull inte jag som arbetade) med min goa vän Ranne från Leksand.

Nu är jag just hemkommen från en underbar Sinnesrogudstjänst i Köpings kyrka!!! Skrattande

Ha en trevlig helg!

\Ricke

"I livet utan slut, där jag nu befinner mig, är allt perfekt, helt och fulländat, och ändå förändras livet ständigt."
Louise L. Hay

Medarbetare på Spiritualism i Fokus

Upp till toppen
Annons: