Off Topic

Godmorgon 2 september

2011-09-02 07:56 #0 av: Hellas

Vi välkomnar 2 september 2011 som idag föds in i vår kalender.

Vilken ljuvlig fredag det ser ut att bli. Vi har haft en aning frost inatt tror jag så det börjar bli dags att vara lite vaksam med Olivträden, det vill gärna få ett par mildare frostnätter men inte så mycket mer.

Hoppas att Ni får en bra fredag med det ni ska företa er med.

Kram

//Hellas Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
Anmäl
2011-09-02 08:20 #1 av: [GunillaF]

God morgon Hellas och alla ni andra som kikar in här idag.

Hoppas och tror att ni får en underbar Fredag!Skrattande

Anmäl
2011-09-02 08:33 #2 av: Indiania

Godmorgon alla!

#0 Oj har du redan haft frost!

Solen skiner och det är skönt.

Ha en underbar fredag! Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

Anmäl
2011-09-02 10:04 #3 av: chik

God dagens på er alla...dagen bjuder på lite av varje..Bara o njuta o glida med.

Fin dag till er.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Anmäl
2011-09-02 10:41 #4 av: JustMe08

God förmiddag go'ingar!

Ja, idag får vi vackert väder här med. Fast i morse när jag cyklade från jobbet var det bra kallt om fingrarna.

Nu blir det städa och feja, sen måste jag marinera kött som ska grillas ikväll när min fina pojkvän kommer med sina barn.

Ha en godis fredag!Kyss

Anmäl
2011-09-02 11:05 #5 av: Andina

Go'morron allihop!

Oj, har herr Frost hittat hit redan. Hoppas att han vimsar iväg bort igen, ett tag i alla fall. ;)

Nu måste jag ju lägga till lite mer på min "måstelista" när jag ser vad du ska göra, JustMe... städa, feja...

Ha en härlig fredag allihop!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Anmäl
2011-09-02 11:31 #6 av: Jane-Lyzell

god morgon alla underbara - stressar in ska vara borta hela helgen så ni får klara er utan mig i helgen- men det går nog braGlad

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Anmäl
2011-09-02 17:04 #7 av: Elpida

Tjingeling!

Har haft superstressigt på jobbet så jag har inte hunnit in tidigare. Har nu andats, druckit nyinköpt thé och gjort en tarotläggning så nu är jag i fas med livet igenFlört.

Fredagen bjuder inte på mycket - skönt! Imorgon däremot blir det kräftskiva Skrattande.

Ha det så myspys med allt ni tar er för!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Anmäl
2011-09-02 18:08 #8 av: Amandla

Halloj! Jag har varit i skogen  och spårat med hundarna (har jag sagt att det är kul? ;-)  ) och haft ett par härliga timmar med hundar och goda vänner. Ett ställe vi kom till när vi gick hade riktigt skön energi, det var som alldeles varmt och mjukt i luften där. Jag njöt Glad

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.