Annons:
Etikettmedialitet
Läst 1051 ggr
Paticia
8/31/11, 5:13 AM

Kontakt, rycker

Hej, jag är ganska ny med att få kontakt, jàg har alltid haft en liten en förmåga men på senaste tid försökt få mer kontakt. Jag undrar mer om det är normalt att det börjar "rycka" i nerverna och små "stickningar" i fingrarna mest. Tack för svar :)

Annons:
Jane-Lyzell
8/31/11, 2:16 PM
#1

Hej och välkomen!

Det låter som en yttre påverkan(energierna)  - vist kan det både rycka och sticka lite här o där:-)

troligen din ande vän som vill få dig förstå hur det känns när H*n är närvarande - ett signalsystem:-)))

Fråga nästa gång- antar du sitter i meditation eler kontemplation för kontakt eller?

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Paticia
8/31/11, 5:16 PM
#2

Jag vet vem det är, oftast. Meditation är det jag testat bara. Jag är såpass ny med att försöka förstå helheten. Jag skall försöka fråga nästa gång. Men det rycker i nerverna och pirrar väldigt mycket, därför jag var tvungen att fråga. Skall gå någon kurs är det tänkt. Tack för svar, Patricia :)

Jane-Lyzell
8/31/11, 6:04 PM
#3

2 lycka till - ja kurs är bra på det sättet att man delar erfareheter med likasinnadeGlad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Paticia
8/31/11, 6:17 PM
#4

Ja det var det jag tänkte :) får jag fråga en fråga utan att öppna en ny tråd, hur vet man att det inte är något ont. Jag har haft den känslan av olika anledningar. Något man kan göra? :) Tacksam av svar :) Mvh Patricia

Jane-Lyzell
8/31/11, 6:54 PM
#5

4 du ber din vägledare att komma:-))) det är ditt skyddsnät! be alltid att nå det högsta energier du kan nå - så går ingett fel!

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Hellas
8/31/11, 9:25 PM
#6

Så mysigt med att få lite tecken från andra sidan.
Det kan lännas lite skrämmande innan man vet vad det egentligen är eller hur det känns men jag lovar, när man väl vant sig vill man inte vara utan Glad!

Som Jane skriver så kan/ska man alltid be om stöd från sin Vägledare, denne fungerar som din Dörrvakt.

Din vägledare finns vid din sida även om Du själv kanske inte riktigt har känt av henne/honom ännu.

Många gånger signalerar andevärlden på ett sådant sätt avv vi ska förstå vem det är som kommer vilket kan innebära att man får ont någonstans, man kan få lite skakningar på ett speciellt sätt osv.
Kanske din andevän hade stickningar i sina händer innan denne gick över?

Du kan om du vill försöka be personen att visa lite mer så att att du ska få en tydligare kontakt.
Blir det obehagligt ber du bara att h*n backar

Kram och lycka till och ställ fler frågor om du vill eller behöver!

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Annons:
Paticia
9/1/11, 12:15 AM
#7

Tack för svar! Jo jag vet att det är min morbror som gick bort i en motorcykel olycka då jag frågade om tecken hur personen gick bort då huvudverken kom ( slog huvudet i lycktstolpen) sen även en annan som sagt rätt ålder på han (21). Jag skall lära mig mer, kontakten är det inte svårt att få men att förstå sig på allt är mer svårt. tack igen för svar! Mvh Patricia

Upp till toppen
Annons: