Annons:
Etikettoff-topic
Läst 743 ggr
[GunillaF]
8/26/11, 8:06 AM

Fredag 26/8

Fredag och snart slut på den här arbetsveckan.

Tänk att det är en hel vecka sedan många av oss satte oss i bilarna och åkte till Jane och Ramsbergsgården. Tiden går fort!

Ha en riktigt bra dag!Glad

Annons:
JustMe08
8/26/11, 8:19 AM
#1

Godmorgon alla gulliga!

Ja, veckorna flyger förbi. Både bra och o-bra.

Idag har vi skruttväder och jag är ledig. Sonen och jag har konstaterat att det blir perfekt med Surströmming ikväll. Hoppas vi får med oss 15-åringen också för det skulle vara himla gott.

Ha en toppenfredag!Kyss

 

MVH  Mia

Medarbetare på Medialt I Fokus

"We are what we repeatedly do." /Aristoteles
                                            

 

Hellas
8/26/11, 8:24 AM
#2

Godmorgon allihop, ja visst går veckorna fort även om det känns tungt på söndagkvällarna.Gunilla, tänker mig tillbaka 1 vecka då bilen for till Ramsbergsgården.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Indiania
8/26/11, 9:09 AM
#3

Godmorgon på er!

Tänk att det redan är fredag igen, tiden bara rusar iväg.

Solen skiner och blir det lika varmt som i går så blir det kladdigt. Det behövs lite åska för att rensa luften lite.

Ha en skön fredag! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Elpida
8/26/11, 10:05 AM
#4

God förmiddag!

Molnen börjar spricka upp och det viskas om värme idag, hoppas hoppas! Veckan har susat på så fort med bankbesök, husvisningar och ikväll ska jag på fest och fira av en arbetskollega.

Önskar er än fin fredag med mys och surströmmingsätandeSkrattande

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

yamher
8/26/11, 12:17 PM
#5

;)

Alis volat propriis Oskyldig

Andina
8/26/11, 12:37 PM
#6

God MidDag i tråden!

Ja, dagarna svischar förbi och jag försöker sätta ner bromsklossen för att få dem att ta det lite lugnare… Kanske meditativ musik hjälper…? Får väl prova…

Surströmming vill jag nog inte prova på - så jag får försöka hitta på nå't annat mys att knapra på ikväll. Entrecôte, fläskfilet eller nå't annat lite mumsigt… Obestämd

Ha en kul fredag allihop!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
Kerstina-61
8/26/11, 12:44 PM
#7

Hej hopp!

Här städas det inför min  ståndande födelsedag…
Tänk om man hade lite bättre ordning de andra 364 dagarna så skulle det inte blir så mycket att göra på en gångOskyldig

Här i stan det är kalas och imorgon karneval. Får se om orken räcker för att gå ner och titta…Vädret är i varje fall lysande Glad

Må så gott med vad ni nu företar er…surströmming eller inte Flört

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Elpida
8/26/11, 12:50 PM
#8

#7 Jag räknar med att ni kommer att sjunga så det hörs ända till migFlört, då lovar jag att tralla med lite grann he he.

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Jane-Lyzell
8/26/11, 1:04 PM
#9

Solen skiner här och vist drömmer jag också tillbaks 1 vecka - det kokade här då ifrån andevänner som ville stifta eran bekanskap också jag med förståssKyss

I dag har vi stor födelsedag här minstingen blir 9 år idagSkrattandeför 9 år sedan sjöng änglarna i mina öron på förlossningen, troligen enda sättet nå mig i den paniken av smärta!

Kommer aldrig glömma den musiken sången har aldrig hört dess like varken före eller efter - jag fylls med kärlek och rysning var gång jag tänker på det och vet att man alltid är beskyddadKyss så härligt!

När var din stora dag kerstina?

Ha en trevlig helg alla - i kväll blir det övernattningsparty för sonen med kompisar imorgon har vi fest några vänner kommer hitGlad

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[GunillaF]
8/26/11, 1:06 PM
#10

#9 Hälsa grattis till "storpojken"!Kyss

Jane-Lyzell
8/26/11, 1:10 PM
#11

Det ska jagKyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Kerstina-61
8/26/11, 2:50 PM
#12

#8 det kan du lita på att vi gör. det blir allsång och vårkära vän Jan-Erik som har ett rocknrollband ska spela med komp av min samboSkrattande Allsångshäften ska delas ut så håll i er…vi kommer att höras :-))

#9 Hälsa Adam så gott!!Glad Då är liam och han väldigt nära i ålder då han fyller 9 den 19 sept Flört

Min dag är på tisdag, men ska fira det nästa lördag Glad
Ni sjöng ju så vackert för mig på träffen..Tack, alla sångfåglarKyss

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Elpida
8/27/11, 2:57 PM
#13

.. och min Alva fyllde 9 i juniGlad.

Säger oxå grattis till Adam, i efterskottSkrattande

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Annons:
Jane-Lyzell
8/27/11, 3:06 PM
#14

Kyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: