Annons:
Etikettoff-topic
Läst 851 ggr
[GunillaF]
8/25/11, 7:18 AM

Torsdag 25/8

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon.

I natt har jag sovit hårt. Höll inte på att höra väckarklockorna (2 st)

Men nu efter ett par muggar kaffe börjar livsandarna komma tillbaka.

Ha en bra dag vad ni än hittar på att göra!Glad

Det bir mycket Rönnbär i år!

Annons:
Indiania
8/25/11, 8:36 AM
#1

Godmorgon Gunilla och alla ni andra!

Jag har också sovit gott i natt. Det har regnat i natt, kanske lättar det fram på da`n. Har fullt upp håller på att möblera om, mycket plock ur och tillbaka i skåp o lådor men det är kul.

Ha en alla tiders härlig torsdag! Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

Elpida
8/25/11, 8:40 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God morgon!

Jag var så in i nordens trött igår och har sovit som en stock inatt. Jag vet att jag har drömt en hel del men kan inte fånga något av det. Grått ute men faktiskt ganska varmt. Ikväll blir det ännu en husvisning och jag har fina vibbar av det så det ska bli intressant.

Önskar er en skön torsdag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

JustMe08
8/25/11, 10:04 AM
#3

God mornings alla!

Här har vi grått och blött idag. Jag har nyss kommit hem från jobbet och ska nu stjälpa i mig kaffe innan dagens sysslor.

Ha en härlig torsdag!Kyss

 

MVH  Mia

Medarbetare på Medialt I Fokus

"We are what we repeatedly do." /Aristoteles
                                            

 

Amandla
8/25/11, 10:55 AM
#4

Grått grått grått (som i Magnus och Brasses sketch om killen som lär sig spela elorgel med hjälp av färgduttar på tangenterna. Det är bara det att killen är färgblind… ).

Inte sovit bra, vaknat med huvudvärk för runt femte dagen i rad och känner att det är nåt i nacken som bråkar. Får skärpa mig och ringa kiropraktorn, för så här kan jag ju inte ha det!

Annars är det bra Flört


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Kerstina-61
8/25/11, 11:41 AM
#5

Go middag!

Rönnbärsträden är såå vackra nu Glad Får verkligen hoppas det inte betyder att det ska bli en sträng vinter IGEN!

Idag tar jag det lite lugnt och pysslar hemma. Ska ha övernattningsgäster när jag fyller år så det är bäst att ordna plats för dem så de slipper trängas med allt skräp överallt.

Ha en bra dag, alla!Kyss

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Andina
8/25/11, 12:44 PM
#6

Go'Middag Gunilla och Alla!

Härlig bild på härlig färgklick i naturen! Rönnen är vacker när den 'bärar'!

Gråvädret härskar här också, tack och lov inget regn (ännu i alla fall) och skön temperatur, så jag trivs gott på verandan med mitt datorjobb idag.

Nej, så kan du inte ha det, Amandla! Hoppas du får ordning på nacken och huvudvärken!

Själv känner jag mig "trög i huv'et" för andra da'n i rad, så jag får väl ta och fixa till det också.

Ha en skön dag alla pyssliga och andra!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
Jane-Lyzell
8/25/11, 3:03 PM
#7

God middag alla - kom inte upp fören strakst innan 12 helt drenerad och tung - men så kom jag på det - javist ja! När det är mycket jorbävningar o naturkatastrofer mår min kropp som moder jord, tyvärr

Det har presis varit 2 större jordbävningar och en stor orkan som pågår _ så inte konstigt vi alla mediala mår som vi mårTungan ute

Har precis haft min fysiska cirkel - med en fantastisk inre upplevelse(som jag behåller för mig själv) käns skönt nu när cirklarna kommit igång igen och livet går tillbaks till det normala!

Ha en bra dag alla!

kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: